Hehe, neehoor, ik zal niet tussen jullie inkomenquote:
Mag best hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, neehoor, ik zal niet tussen jullie inkomen
ook niet op?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, neehoor, ik zal niet tussen jullie inkomen
True.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef mcDavid het volgende:
In delft hebben ze ook bioscopen. En hey. wij zijn tof! [afbeelding]
Jah wie niet...uhhhh duhhhquote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Bravebart het volgende:
170 doe ik met mn ogen dicht, achteruit gooiend ZONDER dartboard![]()
Dat welquote:
quote:
Wtf lul jequote:
stond eerst oversight....maar heeft het geedit in sof en ik denk dat hij sol bedoelt??? anders zou ik het ook niet wetenquote:
Zover was ik ook alquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stond eerst oversight....maar heeft het geedit in sof en ik denk dat hij sol bedoelt??? anders zou ik het ook niet weten![]()
Ja dat was echt zo, zit Fok!Radio teluisteren, en daar werd zo even iets anders genoemd, en dan typ je dat op Gvdquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stond eerst oversight....maar heeft het geedit in sof en ik denk dat hij sol bedoelt??? anders zou ik het ook niet weten![]()
quote:
Plaatje doet het niet schat.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Autoreply het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een finish met zweefkist. Zoiets zegmaar. Dan is 170 km/h eerder te langzaam als te snel, gevaarlijk zelfs. Zoiets zegmaar:
[afbeelding]
Wanneer gaan we meeten bij SOL?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Autoreply het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een finish met zweefkist. Zoiets zegmaar. Dan is 170 km/h eerder te langzaam als te snel, gevaarlijk zelfs. Zoiets zegmaar:
[afbeelding]
Nee schat...had het over jouw darttalent wat je absoluut verder moet gaan ontwikkelen zodat we je volgend jaar kunnen supporteren op de WorldsDartsTrophy.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Komt omdat ik weer ff een avondje meepostquote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef warrel het volgende:
Potver, jullie gaan te snel voor mij!
Zeker wanneer ik zo moe ben van m'n eerste schooldag![]()
Er posten ook delvenaars hequote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Weer een delftenaar die mee gaat posten?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Komt omdat ik weer ff een avondje meepost![]()
Vanaaf vroeg naar bed als je zo moe bent?
quote:
Daily wok manquote:
Owww kobus is leuk.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:25 schreef warrel het volgende:
[..]Ik lig al in bed, ik heb zelfs al geslapen tijdens CSI
![]()
Ik heb vandaag m'n sollicitatie naar Kobus Kuch opgestuurd
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww kobus is leuk.
In de zomer hét terras voor mij en Milou aangezien ze een zandbak hebben
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben daar niet meer geweest sinds ik jou daar zag.
Eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze me willen, ik heb heel geen horeca-ervaring..![]()
Zal voor je duimenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:53 schreef warrel het volgende:
Hm, morgen krijgen ze de brief.. Dus vanaf overmorgen.. Na een week bel ik ze.
Ja, zover was ik ook alquote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee schat...had het over jouw darttalent wat je absoluut verder moet gaan ontwikkelen zodat we je volgend jaar kunnen supporteren op de WorldsDartsTrophy.
Laat die meet maar ff wachten, ik laat vanzelf wel weten wanneer ik energie heb om zoveel mensen bij me thuis uit te nodigen.
Ik zal toch alles alleen moeten doen dan aangezien BitterMoon geen zin heeft in dat soort dingen.
Ik weet ook nog niet of ik iedereen in dit topic ga uitnodigen want heb eigenlijk niet zoveel zin om mensen die ik helemaal niet 'ken' in mijn huis te laten. Dus denk dat ik iedereen gewoon persoonlijk uitnodig.
Heb voor mezelf al een lijstje gemaakt, komt er eik op neer dat degenen die echt regelmatig meeposten een uitnodiging krijgen.
Sinds wanneer kan jij koken ?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al![]()
En ach, anders met een paar man. Koken kunnen de meesten wel, dus als je het goed regelt hoef je amper wat te doen. En qua uitnodigen, groot gelijk, ik nodig ook niet Jan en alleman uit op huisfeestjes e.d.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik iedereen in dit topic ga uitnodigen want heb eigenlijk niet zoveel zin om mensen die ik helemaal niet 'ken' in mijn huis te laten. Dus denk dat ik iedereen gewoon persoonlijk uitnodig.
Heb voor mezelf al een lijstje gemaakt, komt er eik op neer dat degenen die echt regelmatig meeposten een uitnodiging krijgen.
Humhumquote:Op maandag 5 februari 2007 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen Dennis, Jarno en Oshiro garant staan voor mijn tofheid.
Mijn keuken is te klein om er met meer dan 1 persoon in te staan kokenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al![]()
En ach, anders met een paar man. Koken kunnen de meesten wel, dus als je het goed regelt hoef je amper wat te doen. En qua uitnodigen, groot gelijk, ik nodig ook niet Jan en alleman uit op huisfeestjes e.d.![]()
Ik wou zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |