abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46022153
Ha, alweer aan mij de eer!



vorige deel:
Vliegenierstopic 6

tot nu toe bekende vliegers:

NSFW: Jets
Mojave: Jets
Alternate: Jets
cheukert: Zweef
YellowLedBetter: KLS
Furious: GA
Snowbite: Nog bezig met opleiding
Domai: 11 december naar de KLS
ChopperMick: Chopperbob
McDavid: zweefvliegtuigen
The_stranger: Turboprop
MutZ: Zweefvliegtuigen
Autoreply: zweefvliegtuigen (en L&R)

aanvullingen, u roept maar!

[ Bericht 4% gewijzigd door mcDavid op 05-02-2007 22:36:24 ]
  maandag 5 februari 2007 @ 21:47:47 #2
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
  maandag 5 februari 2007 @ 21:51:01 #3
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46022427
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef nsfw het volgende:
TVP
Wat hij zegt
FCT
pi_46023071
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Mojave het volgende:

[..]

Wat hij zegt
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46023094
Waar is het beertje en dat andere beestje? Die horen er ook bij heh
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46023161
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef nsfw het volgende:
TVP
pi_46024025
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef cheukert het volgende:
Waar is het beertje en dat andere beestje? Die horen er ook bij heh
ja, geef de url ff!
pi_46024152
pi_46024180

Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 5 februari 2007 @ 22:33:41 #10
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46024274
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46024450
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
hihi lezen hoe dat moet
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46024572
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef cheukert het volgende:

[..]

hihi lezen hoe dat moet
ohja. Voor de pauperts met IE:
http://www.airliners.net/open.file/1170877/L/
pi_46026271
Dus eigenlijk zijn er in dit topic maar 3 mensen die echt vliegen
pi_46026338
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:22 schreef Alternate het volgende:
Dus eigenlijk zijn er in dit topic maar 3 mensen die echt vliegen
Ik tel er 4. Bovendien doet YLB ook zweefvliegen.

Oh en Turboprop telt ook nog wel als echt vliegen wat mij betreft. Dus 6.
pi_46026666
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik tel er 4. Bovendien doet YLB ook zweefvliegen.

Oh en Turboprop telt ook nog wel als echt vliegen wat mij betreft. Dus 6.
Hoe tel jij er 6
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46026967
cheukert: Zweef
YellowLedBetter: ook zweef
McDavid: zweefvliegtuigen
The_stranger: Turboprop telt ook
MutZ: Zweefvliegtuigen
Autoreply: zweefvliegtuigen

zijn er 6.

rest zijn buschauffeur of buschauffeur i.o.
pi_46027143
Agja dat is het verschil tussen hobbyisten en professionals
pi_46027250
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef Alternate het volgende:
Agja dat is het verschil tussen hobbyisten en professionals
Als professional zijn inhoudt dat je veel centjes krijgt omdat je toevallig in een vliegtuig de automatische piloot in de gaten mag houden (of nog erger: de persoon die de automatische piloot in de gaten houdt in de gaten houden), dan ben ik liever hobyist.
pi_46027310
Ja inderdaad, iedereen die een beetje handig is met flightsim kan piloot worden
pi_46027445
Als ik NSFW's signature mag geloven wel.
pi_46027467
oh en nee, je moet ook Havo of VWO gedaan hebben, een medische keuring doen, en een rijke papa hebben.
pi_46027533
Oow kut, mijn pappa is niet rijk
pi_46027664
Als je zo redeneert dan klopt het alsnog niet... F50 heeft ook een autopilot toch?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46027700
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:58 schreef Alternate het volgende:
Oow kut, mijn pappa is niet rijk
Nep piloot !
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:34:07 #25
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_46030965
tvp

@cheuk, gefeli! wanneer ga je ongev. beginnen?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:48:05 #26
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46031029
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Als professional zijn inhoudt dat je veel centjes krijgt omdat je toevallig in een vliegtuig de automatische piloot in de gaten mag houden (of nog erger: de persoon die de automatische piloot in de gaten houdt in de gaten houden), dan ben ik liever hobyist.
Ik bespeur afgunst
FCT
pi_46031085
Ja en daar komt bij dat er niemand de persoon die de automatische piloot in de gaten houd in de gaten houd. Diegene leest de krant.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:14:28 #28
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46031179
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:58 schreef Alternate het volgende:
Ja en daar komt bij dat er niemand de persoon die de automatische piloot in de gaten houd in de gaten houd. Diegene leest de krant.
Ja! en soms halen wij ook heus wel de automatische piloot er af hoor.
FCT
pi_46031279
Waarom zou je dat doen dan
pi_46036687
Ja man, dan moet je echt zelf wat gaan doen! Die systemen zitten er niet voor niks op! Om lekker te luieren en relaxen!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:55:33 #31
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46037323
Onze kisten zijn helaas alleen CATIIIa dus taxieen moeten we echt zelf doen
FCT
pi_46038135
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_46040126
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:55 schreef Mojave het volgende:
Onze kisten zijn helaas alleen CATIIIa dus taxieen moeten we echt zelf doen
Dat is dus echt compleet kut he! Je wordt verdomme toch geen piloot om te taxien, of om uberhaupt iets te doen? Daar heb je allerlei kabouters voor enzo
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:11:57 #34
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46045458
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:34 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Dat is dus echt compleet kut he! Je wordt verdomme toch geen piloot om te taxien, of om uberhaupt iets te doen? Daar heb je allerlei kabouters voor enzo
kwestie van tijd en elke kist is Cat III z
FCT
pi_46046131
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:55 schreef Mojave het volgende:
Onze kisten zijn helaas alleen CATIIIa dus taxieen moeten we echt zelf doen
was dan taxichauffeur geworden
pi_46046430
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef mcDavid het volgende:

[..]

was dan taxichauffeur geworden
Of machinist.

Over 10 jaar mogen piloten ook gewoon weer drinken, ze zijn dan toch overbodig
pi_46046929
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Of machinist.

Over 10 jaar mogen piloten ook gewoon weer drinken, ze zijn dan toch overbodig
En over 20 jaar is de peut op. Komen ze nieteens meer van de grond.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:00:34 #38
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46046990
Het niveau Volkert van der G. is hier aardig hoog.
FCT
pi_46047448
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Of machinist.

Over 10 jaar mogen piloten ook gewoon weer drinken, ze zijn dan toch overbodig
Huh, ik drink nu ook gewoon hoor.. k zou eigenlijk niet weten wat ik anders zou moeten doen
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46047692
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Mojave het volgende:
Het niveau Volkert van der G. is hier aardig hoog.
Objectief gezien is het misschien niet zo aardig om de mensen hier met een geflipte fanaticus en (meervoudig?) moordenaar te vergelijken. Maar goed, we nemen het je niet kwalijk hoor
pi_46047835
Mmzz vreemd, ik voel hier een bepaalde spanning tussen bepaalde personen...mwah zal wel niks voorstellen...
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:48:20 #42
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46048414
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Objectief gezien is het misschien niet zo aardig om de mensen hier met een geflipte fanaticus en (meervoudig?) moordenaar te vergelijken. Maar goed, we nemen het je niet kwalijk hoor
Wie zegt dat ik aardig ben dan?
FCT
pi_46048636
Helemaal niemand!! Waarom ga jij daar van uit dan verdomme, wat denk je wel niet stuk tuig! Ga eerst maar eens leren hoe die autopilot werkt onder het taxien!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46048740
duidelijk weer tijd voor bier en tieten topic begint weer eens serieus te worden
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46048803
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef cheukert het volgende:
duidelijk weer tijd voor bier en tieten topic begint weer eens serieus te worden
Als piloten onder elkaar het over vliegen gaan hebben, gaat het altijd fout!
pi_46049644
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef Mojave het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik aardig ben dan?
Ach, ik ga van het goede in mensen uit
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:36:21 #47
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46050205
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Als piloten onder elkaar het over vliegen gaan hebben, gaat het altijd fout!
Nou dat niet, alleen tussen de gemotoriseerden en zwevers wil het niet zo vlotten.
FCT
pi_46054647
Ik verenig die 2 werelden dan ooit wel een keer Hoe dan ook, de topictitel is zwaar kut. Wat heeft smaak en kraak te maken met vliegen verdomme?! Ik ga toch geen vliegtuig opvreten, en als ik het al zou doen zouden het mijn tanden zijn die kraakten
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46055188
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik verenig die 2 werelden dan ooit wel een keer Hoe dan ook, de topictitel is zwaar kut. Wat heeft smaak en kraak te maken met vliegen verdomme?! Ik ga toch geen vliegtuig opvreten, en als ik het al zou doen zouden het mijn tanden zijn die kraakten
Dat klinkt fucking gay topictitel rijmt op de braak
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46055782
Tss, wie is er hier nou gay dan Je bent pas gay als je geobsedeerd bent door de braak
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46056305
Nee, dan ben je dierenliefhebber met je hoofd
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:14:54 #52
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46057041
Tering, ik heb zin om naar de zon te gaan... Mojave, kunnen we allemaal niet ff mee naar Egypte als de load niet 100% is?

(I know, gare tvp)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:25:58 #53
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_46059941
Ik ga morgen naar de zon

Wat een vreselijk beroep hebben we toch..

Oh, en om even bepaalde misverstanden uit de weg te ruimen...

We landen eigenlijk 99 van de 100 keer zelf... Hebben niet allemaal rijke pappa's (ik niet)..... Zijn niet alleen aan het monitoren maar vertellen elkaar ook grappen, verhalen en hebben het over de dames achterin.... we zijn allemaal hele mooie mannen!.... We zijn niet arrogant, maar zelfverzekerd.... We hebben een gevoel voor humor die niet-profesioneelvliegers nooit zullen begrijpen..... We zijn in staat om van complete nonsense over te schakelen naar pure ernst, en deze ernst dan ook te realiseren binnen een seconden..... We zijn stressbestendig..... We geven het toe als we iets fout doen en staan open voor kritek... We zijn openminded en staan open voor andere dingen...

Kortom, we zijn buschaufeurs zolang alles gaat zoals het moet gaan.

Gelukkig beschikken we over de cappeciteiten (en daar worden we ook voor betaald) om te handelen als piloten als dat nodig is om WAT voor'n rede dan ook!
  woensdag 7 februari 2007 @ 05:04:32 #54
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46064535
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:25 schreef nsfw het volgende:
Ik ga morgen naar de zon

Wat een vreselijk beroep hebben we toch..

Oh, en om even bepaalde misverstanden uit de weg te ruimen...

We landen eigenlijk 99 van de 100 keer zelf... Hebben niet allemaal rijke pappa's (ik niet)..... Zijn niet alleen aan het monitoren maar vertellen elkaar ook grappen, verhalen en hebben het over de dames achterin.... we zijn allemaal hele mooie mannen!.... We zijn niet arrogant, maar zelfverzekerd.... We hebben een gevoel voor humor die niet-profesioneelvliegers nooit zullen begrijpen..... We zijn in staat om van complete nonsense over te schakelen naar pure ernst, en deze ernst dan ook te realiseren binnen een seconden..... We zijn stressbestendig..... We geven het toe als we iets fout doen en staan open voor kritek... We zijn openminded en staan open voor andere dingen...

Kortom, we zijn buschaufeurs zolang alles gaat zoals het moet gaan.

Gelukkig beschikken we over de cappeciteiten (en daar worden we ook voor betaald) om te handelen als piloten als dat nodig is om WAT voor'n rede dan ook!
Had ik niet beter kunnen samenvatten

@Public, wat mij betreft wel


adios amigos, ik ben ff naar Madrid
FCT
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:19:02 #55
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_46067113
Ik vin t wel mooi hoe die jets en prop jongens altijd happen

Maar ach tis geen slecht volk als ik kijk wat ik er tot nu toe van ben tegengekomen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_46069784
Ja, zelf landen is toch wel beetje geil he!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46073622
http://www.ies.si/egc2005nitra.wmv

100 mb, Absolute must see. Spoel de eerste helft rustig door, die is saai. Tijdens final glide een navigatiefout gemaakt. Hij duikt snelheid aan voor een mooie low-pass om er achter te komen dat ie nog 2 of 3 kilometer moet. Ik ken het gevoel
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:21:31 #58
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46075750
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 05:04 schreef Mojave het volgende:

[..]

[quote]@Public, wat mij betreft wel
Waar aanmelden?!
quote:
adios amigos, ik ben ff naar Madrid
Ah, je bent alweer terug man! Ideaal zo'n half dagje werken! ff op-en-neer naar Madrid en je bent alweer klaar. Ruilen?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:26:59 #59
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46075914
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Waar aanmelden?!
[..]

Ah, je bent alweer terug man! Ideaal zo'n half dagje werken! ff op-en-neer naar Madrid en je bent alweer klaar. Ruilen?
Lekker he morgen wat langer.

Kut de-icen vanmorgen
FCT
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:30:37 #60
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46076026
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef Mojave het volgende:

[..]

Lekker he morgen wat langer.

Kut de-icen vanmorgen
Ja daar zat ik in de trein aan te denken toen ik al die bevroren velden zag. Hoe werkt dat eigenlijk? Moet je daarvoor in de rij staan? (aangezien het spitsuur was?)
Toen ik nog in Helsinki woonde hadden ze daar op Helsinki-Vantaa genoeg trucks staan voor het (weinige) verkeer.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:37:08 #61
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46076209
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:30 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja daar zat ik in de trein aan te denken toen ik al die bevroren velden zag. Hoe werkt dat eigenlijk? Moet je daarvoor in de rij staan? (aangezien het spitsuur was?)
Toen ik nog in Helsinki woonde hadden ze daar op Helsinki-Vantaa genoeg trucks staan voor het (weinige) verkeer.
Ja weer een speciale procedure.

Je moet dan inchecken bij Snowdesk via ACARS. Dan contact je hun en daarna pas Ground.
We stonden aan D41, runway 24 voor take off en moesten naar P11 om te de-icen (bij 36C) dus een mooie detour.
Kwam omdat een cargo 747 z'n motoren had uitgezet tijdens het de-icen + nog wat problemen
FCT
pi_46081908
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef cheukert het volgende:
Als je zo redeneert dan klopt het alsnog niet... F50 heeft ook een autopilot toch?
Jazeker, maar landen kan het ding niet. Ik ook niet, maar da's een ander verhaal

ps. vandaag mijn command prof check gedaan en gehaald, nu nog een line check en BOM examen, na nog 3 weken line training, dan mag ik mijn opgekropte turboprop frustraties botvieren op de overige 3 crewleden....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46082430
BOM-testen zijn easy men!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:58:34 #64
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46084793
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Jazeker, maar landen kan het ding niet. Ik ook niet, maar da's een ander verhaal

ps. vandaag mijn command prof check gedaan en gehaald, nu nog een line check en BOM examen, na nog 3 weken line training, dan mag ik mijn opgekropte turboprop frustraties botvieren op de overige 3 crewleden....
Gefeliciteerd

Moet jij de BOM exact kennen dan?
FCT
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:15:10 #65
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_46089747
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Jazeker, maar landen kan het ding niet. Ik ook niet, maar da's een ander verhaal

ps. vandaag mijn command prof check gedaan en gehaald, nu nog een line check en BOM examen, na nog 3 weken line training, dan mag ik mijn opgekropte turboprop frustraties botvieren op de overige 3 crewleden....
Congrats!!!

'k neem aan dat je de FO, CA1 en CA2 op bier trakteert de eerstvolgende N/S
pi_46095968
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:58 schreef Mojave het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Moet jij de BOM exact kennen dan?
Ach kennen, kennen.. sommige stukken wel, sommige stukken moet je mee kunnen werken. Bom examen schijnt te bestaan uit een vlucht plannen (bv AMS -ZRH) met bijbehorende fuel, tijd, afstand, alternates, flightlevels, WRR etc en wat losse scenario's....Waarbij ze alle moeite doen om je van je plan af te halen en de verkeerde keuze te laten maken.

Bijvoorbeeld: vlucht AMS-ZRH, alles van BRU naar boven CAT II weer, ten zuiden daarvan CAT I, LUX is ook je takeoff altn, (op de F50 moet dat binnen 1 uur still air N-1, 200NM) en je krijgt na take off een engine fire die pas na 2 fire bottles uitgaat... Wat doe je... 200NM vliegen naar LUX (het dichtsbijzijnste veld dat aan de minima voldoet), of tegen de regels op N-1 een CAT II op AMS?

Dat soort dingen....
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:15 schreef nsfw het volgende:

[..]

Congrats!!!

'k neem aan dat je de FO, CA1 en CA2 op bier trakteert de eerstvolgende N/S
Ligt aan wie het zijn Blijf een Nederlander he?

Maar ben na mijn examen meteen 4 dagen op stap met die crew, allemaal uitslaaps, dus dat komt wel goed...

[ Bericht 1% gewijzigd door The_stranger op 08-02-2007 13:10:07 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46099583
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef Autoreply het volgende:
http://www.ies.si/egc2005nitra.wmv

100 mb, Absolute must see. Spoel de eerste helft rustig door, die is saai. Tijdens final glide een navigatiefout gemaakt. Hij duikt snelheid aan voor een mooie low-pass om er achter te komen dat ie nog 2 of 3 kilometer moet. Ik ken het gevoel
en ik dacht dat ík laag binnen kwam op mijn 5e solo!
pi_46108494
En nog steeds slaat de kraak en smaak helemaal nergens op!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46109153
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
En nog steeds slaat de kraak en smaak helemaal nergens op!
Bedankt voor je nuttige toevoeging. tip van de maand:
pi_46110167
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:23 schreef mcDavid het volgende:

[..]

en ik dacht dat ík laag binnen kwam op mijn 5e solo!
Ik ben tijdens final glide ook wel 's uit het zicht verdwenen. Binnen grondeffect nog een kilometer kunnen zweven, heuveltje over met 90 km/h en zonder kleppen of wat dan ook 80 meter voor de hangar stilstaan. Maargoed, ik had wel een wááánzinnige overland achter de rug en was pas om half negen terug na drie kwartier final gliden.
pi_46110711
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
En nog steeds slaat de kraak en smaak helemaal nergens op!
Speciaal voor jou:

Een van mijn instructeurs op de door mijn gevolgde vliegschool heette Kraak.

En mensen die zweefvliegen hebben geen..... (*)

(*)just kidding uiteraard, allen die het luchtruim verkiezen, met of zonder motor, zijn allen één grote familie


[ Bericht 12% gewijzigd door The_stranger op 08-02-2007 17:04:39 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46112639
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja weer een speciale procedure.

Je moet dan inchecken bij Snowdesk via ACARS. Dan contact je hun en daarna pas Ground.
We stonden aan D41, runway 24 voor take off en moesten naar P11 om te de-icen (bij 36C) dus een mooie detour.
Kwam omdat een cargo 747 z'n motoren had uitgezet tijdens het de-icen + nog wat problemen
Dat had ik gisteren ook, we stonden op het B platform en overal om ons heen werden kisten on stand ge de-iced, maar nee hoor, wij moesten helemaal naar P10 om daar in de rij te gaan staan en daarna 40 minuten en 700Kg fuel verder weer naar de 24 te rijden.
pi_46116804
Goed voor het milieu
Ik steek je moeder in de fik!
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:48:03 #74
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46119064
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef cheukert het volgende:
Goed voor het milieu
En de centjes...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:51:01 #75
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_46119164
Geen fighterpilots aanwezig hier?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:57:40 #76
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46119384
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
Geen fighterpilots aanwezig hier?
Volgens mij niet, kans zal ook niet zo heel groot zijn... Nederland heeft echt een mini vloot van 130 (ofzo) f16's
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:00:28 #77
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_46119456
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Volgens mij niet, kans zal ook niet zo heel groot zijn... Nederland heeft echt een mini vloot van 130 (ofzo) f16's
Klopt maar wel meer dan 130 F16 piloten, zo rond de 250 schat ik. (niet dat dat veel is idd)
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_46119535
Take off met ijs op de vleugels is doodslag!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46122477
quote:
www.watbenjedan.nl
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46125379
zelfs met bier op enna genoten te hebben van een portie sneeuwpret (waardoor het gebouw blank staat) vind ik de TT zwaar kut!!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46128551
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
zelfs met bier op enna genoten te hebben van een portie sneeuwpret (waardoor het gebouw blank staat) vind ik de TT zwaar kut!!!
steek je piemel erin dan heb je er nog wat aan.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 04:07:09 #83
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46129304
paar vlokjes sneeuw en het is weer chaos op Schiphol, 1.30 uur delay door 't geweldige de-ice systeem op SPL.
En dan ook nog een 2 step de-ice dit is toch geen sneeuw man.


Maar in Egypte was het wel ff rond de 20 graden vanavond
FCT
pi_46131318
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:47 schreef mcDavid het volgende:

[..]

steek je piemel erin dan heb je er nog wat aan.
Ghehehe, oh dude, you crack me up!!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46133786
En ik vraag me af wat erger is, een paar kleine vlokjes stuifsneeuw op de vleugels, of een lekkere dikke plakkerige laag killfrost.
pi_46134722
killfrost is niks, je bent echt een mietje als je je dan laat de-icen!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:17:19 #87
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46136934
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef Alternate het volgende:
En ik vraag me af wat erger is, een paar kleine vlokjes stuifsneeuw op de vleugels, of een lekkere dikke plakkerige laag killfrost.
Ja man wat ziet er chemisch uit, op bestemming ben ik ook maar direkt gaan checken of er nog niks van de fuselage was weggevroten door dat spul.
Alle kisten op SPL gif groen, net of de HV voot was gegroeid

Tja als er eenmaal 'de-icing required' in 't log staat dan moeten we wel he...


Alternate of nsfw toevallig PH-WXD gister?
FCT
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:43:16 #88
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46144229
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef Mojave het volgende:

[..]

Alle kisten op SPL gif groen, net of de HV vloot was gegroeid
Ja die shit ziet er idd zwaar ranzig uit! Op HEL hadden ze roze/oranje shit, volgens mij hebben ze alle kleuren van de regenboog... Ziet er niet uit
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46144975
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja die shit ziet er idd zwaar ranzig uit! Op HEL hadden ze roze/oranje shit, volgens mij hebben ze alle kleuren van de regenboog... Ziet er niet uit
De kleur hangt af van het type. Zogenaamde type IV (of killfrost) is lichtgroen (emerald green) type II stro geel en type I oranje. Ik dacht dat dat redelijk gestandardiseerd was, met andere woorden, op Hel zullen ze dan wel type I of II gebruiken, geel en oranje lijkt na gebruik nogal op elkaar....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:32:13 #90
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46145725
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De kleur hangt af van het type. Zogenaamde type IV (of killfrost) is lichtgroen (emerald green) type II stro geel en type I oranje. Ik dacht dat dat redelijk gestandardiseerd was, met andere woorden, op Hel zullen ze dan wel type I of II gebruiken, geel en oranje lijkt na gebruik nogal op elkaar....
Ah ok, op die fiets Ik heb er niet zoveel verstand van... Ze hebben het zeker nodig, want op HEL wil het uiteraard nog wel eens een nachtje vriezen
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:40:09 #91
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46153116
had maar eens een fototje genomen

FCT
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:59:01 #92
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46153863
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Mojave het volgende:
had maar eens een fototje genomen

[afbeelding]
Zit die knakker gewoon in een verwarmde cabine?! Staat een aardig mooie A332 aan de overkant....
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:04:24 #93
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_46160849
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Staat een aardig mooie A332 aan de overkant....
ZO! Dat zie je goed!!!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:12:53 #94
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46161112
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef SnowBite het volgende:

[..]

ZO! Dat zie je goed!!!
Op een v/d foto's van Scottsdale zag ik een DC4 volgens mij? Iig het was echt een zwaar vette oldschool bak met 4 props.

Rechtsachter op de foto staat nog een KL744 (kan niet zeggen of hij full pax of combi is... )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46165101
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Zit die knakker gewoon in een verwarmde cabine?!
Yep lekker warm en gezellig.... Er zijn tegenwoordig zelfs de-icing trucks waarbij de spuiter in die cabine zit, en ook het voertuig bestuurd


Zo slecht hebben ze het niet meer, dat was vroeger wel anders
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:16:41 #96
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46165278
Ja, personneel zat op Schiphol!

Ik ga zo naar Berlijn, iemand anders nog op pad?
FCT
pi_46165448
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:16 schreef Mojave het volgende:
Ja, personneel zat op Schiphol!

Ik ga zo naar Berlijn, iemand anders nog op pad?
Ja naar de albert heijn... (vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijven)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:57:51 #98
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46165596
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:43 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ja naar de albert heijn... (vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijven)
Hahaha, ben jij ALWEER vrij!
FCT
pi_46168077
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:57 schreef Mojave het volgende:

[..]

Hahaha, ben jij ALWEER vrij!
Tsja, tussen mijn laatste vlucht, en de volgende zitten 8 of 9 dagen "vrij", waarvan 2 dagen sim en de rest studieverlof.... Je moet zo;n opleiding ook niet te zwaar maken he?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:44:59 #100
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46169007
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Tsja, tussen mijn laatste vlucht, en de volgende zitten 8 of 9 dagen "vrij", waarvan 2 dagen sim en de rest studieverlof.... Je moet zo;n opleiding ook niet te zwaar maken he?
Hahahah wat een leventje als Capt. zijn die sim dagen tbv de opleiding of prof check?
FCT
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:49:06 #101
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46169121
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Hahahah wat een leventje als Capt. zijn die sim dagen tbv de opleiding of prof check?
Schiet es op man! Je moet al over 2 uurtjes vliegen.... Je mag trouwens ook niet klagen, vanavond gewoon om 18.05 weer terug zodat je nog voldoende pils kan nuttigen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46169912
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Hahahah wat een leventje als Capt. zijn die sim dagen tbv de opleiding of prof check?
Voor de opleiding, 1 simbeurt training, die anders was mijn command profcheck, soort van examen dus... Nu dat weer achter de rug is, zondag weer de lucht in (2x RTM_LHR)...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46172324
En ik maar hard leren....
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46172663
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
En ik maar hard leren....
Wie zegt dat ik dat ook niet doe? Het BOM en AOM volume II staan nu op stip in mijn lijst van meest gelezen boeken....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46172755
Wat staat er voor boeiends in AOM II dan? Bij mij is dat zo ongeveer de minstgelezen (en de dunste)
Zie ik vast iets over het hoofd.
pi_46172831
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef Alternate het volgende:
Wat staat er voor boeiends in AOM II dan? Bij mij is dat zo ongeveer de minstgelezen (en de dunste)
Zie ik vast iets over het hoofd.
Zal wel verschillen per type, denk ik...

Bij ons staan er de flighttechniques in, per systeem de abnormal procedures, de MEL, alle emergency procedures, etc...

Vrij belangrijk dus
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46175983
Aah dat hebben ze bij ons allemaal in AOM III gestopt. Het 'paniek boek'.
Behalve flighttechniques, dat staat in II.
Erg logisch, want de MEL heet bij ons ook gewoon 2.6 alleen dat zit dan in boek III
pi_46176154
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef Alternate het volgende:
Aah dat hebben ze bij ons allemaal in AOM III gestopt. Het 'paniek boek'.
Behalve flighttechniques, dat staat in II.
Erg logisch, want de MEL heet bij ons ook gewoon 2.6 alleen dat zit dan in boek III
Deel III doen we niet aan slechts I (systeembeschrijving, flightplanning, performance en loading) en II

Een F50 heeft ook niet zoveel om te beschrijven
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:34:31 #109
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46180652
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Schiet es op man! Je moet al over 2 uurtjes vliegen.... Je mag trouwens ook niet klagen, vanavond gewoon om 18.05 weer terug zodat je nog voldoende pils kan nuttigen!
Idd, proost!
FCT
  zondag 11 februari 2007 @ 10:33:44 #110
128955 Mojave
hoi -- > doei
  zondag 11 februari 2007 @ 11:18:13 #111
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46196581
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:33 schreef Mojave het volgende:
Homo's!!!

Pilotem zijn ook homo's

Pilotem nog wel!! Heaumeaux!!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46201125
Ongevallenverslag van Husbos 2005. Voor de minder ge"interesseerden; bekijk iig foto 9 eventjes
Dood door schuld mijns inziens
pi_46205286
Is dat die ene van de WK junioren?
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 11 februari 2007 @ 17:56:00 #114
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46210797
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:

Dood door schuld mijns inziens
Dat is echt belachelijk laag... maarja die mensen gingen daar express staan heh? (in approach path)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46211184
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:
Ongevallenverslag van Husbos 2005. Voor de minder ge"interesseerden; bekijk iig foto 9 eventjes
Dood door schuld mijns inziens
Wij krijgen van de DDI een uitbrander als we daar durven te gaan staan... Zelfs over dat pad rijden als er een kist gaat kruisen is al 'not done'
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_46212897
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef MutZ het volgende:

[..]

Wij krijgen van de DDI een uitbrander als we daar durven te gaan staan... Zelfs over dat pad rijden als er een kist gaat kruisen is al 'not done'
Welk pad bedoel je?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46213408
Los daarvan, op een halve meter (2 ft) over mensen heenrossen. Ben je wel lekker bij je hoofd. Maargoed, jonge mannen, grote ego's, er vallen een hoop dooien op WK's..
Ik houd het meestal wel gezien bij een metertje of 2/3, da's spectaculair genoeg.
pi_46213504
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:56 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dat is echt belachelijk laag... maarja die mensen gingen daar express staan heh? (in approach path)
Klopt. Neil Lawson was de beste luchtvaartfotograaf waar ik foto's van kende en ik ken er heel wat...

Maargoed, als je het dus overleefd zijn dit soort foto's het resultaat (280 km/h is bijna 80 m/s...)
  zondag 11 februari 2007 @ 19:26:17 #119
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46213528
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:22 schreef Autoreply het volgende:
Los daarvan, op een halve meter (2 ft) over mensen heenrossen. Ben je wel lekker bij je hoofd. Maargoed, jonge gasten, grote ego's, er vallen een hoop dooien op WK's..
Ik houd het meestal wel gezien bij een metertje of 2/3, da's spectaculair genoeg.
Die gast mag nog van geluk spreken dat hij een controlled crash landing kon doen in dat graanveld... Zit toch aardig snelheid aan volgens mij, en die dingen zijn niet heel erg stevig.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46214012
Sloof je je uit om je vliegtuig optijd af te hebben, blijkt dat de persoon die de BvL moet verlengen daar nog even niet aan gedacht heeft
pi_46214846
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Die gast mag nog van geluk spreken dat hij een controlled crash landing kon doen in dat graanveld... Zit toch aardig snelheid aan volgens mij, en die dingen zijn niet heel erg stevig.
Stevig zijn die units wel opzich, Hawker xp800 die een zweefvliegtuigje kopt, doet toch meer pijn dan je zou denken



Ik steek je moeder in de fik!
pi_46215358
Het verhaal is in het vorige topic voorbij gekomen. De vrouwelijke piloot was serieus gewond en ze hebben de kist zonder landingsgestel aan de grond gekregen. Zweefvlieger is gesprongen en was alleen woedend dat ie uit de lucht werd gevlogen
pi_46215977
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef cheukert het volgende:

[..]

Welk pad bedoel je?
Op Terlet, als er op de 04 of 22 gevlogen wordt, dan moet je over een pad wat final kruist. Een beetje zo'n zelfde situatie als je op de foto ziet...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  zondag 11 februari 2007 @ 20:51:19 #124
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46216571
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef cheukert het volgende:

[..]

Stevig zijn die units wel opzich, Hawker xp800 die een zweefvliegtuigje kopt, doet toch meer pijn dan je zou denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wow! Anders komt ff het halve flightpanel eruit!!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 11 februari 2007 @ 21:51:45 #125
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46219434
weekend, bier.
FCT
pi_46220494
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:38 schreef MutZ het volgende:

[..]

Op Terlet, als er op de 04 of 22 gevlogen wordt, dan moet je over een pad wat final kruist. Een beetje zo'n zelfde situatie als je op de foto ziet...
L-strip? bij de 04's bij de snelweg zijn er toch een rij bomen?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46264303
cheuk, dikke wannabe!! Wanneer kom je hier heen?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46279304
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
cheuk, dikke wannabe!! Wanneer kom je hier heen?
Don't call me fat you fuckin' jew! ik heb morgen school en overmorgen ook dus ik kom wel als ik klaar ben daarmee denk ik
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:30:48 #129
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46289369
quote:
Late evening ABZ, shortly before airfield closed for the day:- "F***ing DanAir 123 fully established R/W 18"
Tower: "Say again callsign"
"F****ing Dan Air 123"
"Phone ATC please after arrival"
" OK. Please listen to your ATIS before I call"
Loud and clear in background of ATIS recording "When's that f****ing Dan Air 123 going to arrive so we can all go home"
FCT
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:05:04 #130
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_46293608
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:30 schreef Mojave het volgende:

[..]
pi_46295480
ik vermaak me trouwens kostelijk op airdork!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46302984
tvp
pi_46303167
ik had het teveel naar mijn plezier op airdork
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46304322
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik had het teveel naar mijn plezier op airdork
Je vergeet te melden dat de TT kut is.
pi_46306508
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik had het teveel naar mijn plezier op airdork
pwnd door airdorruk lollercoptereinz!!!!11!1rofllmoanadeomfgpwnagejeweeeetssszWeipoliZei!!!!2@@!straatleven
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:07:43 #136
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46309162
ochtendvluchten
FCT
pi_46309898
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je vergeet te melden dat de TT kut is.
Weet je al waar dat filmpje vandaan kwam?

Lekker door een tunnel baggeren:

http://www.liveleak.com/view?i=96309eda84

pi_46311011
Netals Murdock in the A-team
Ik steek je moeder in de fik!
pi_46319002
Goffedomme,ik ben geblokt op airkdork Ongehoord!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 15 februari 2007 @ 04:28:49 #140
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46320922
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Goffedomme,ik ben geblokt op airkdork Ongehoord!!
dat krijg je als je klassensites 100 jaar voor aanvang opent
FCT
pi_46322128
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Goffedomme,ik ben geblokt op airkdork Ongehoord!!
Wist niet dat dat überhaupt mogelijk was
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46323696
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Weet je al waar dat filmpje vandaan kwam?

Lekker door een tunnel baggeren:

http://www.liveleak.com/view?i=96309eda84

wat een malloot

Heb wel eens gehoord dat het vrijwel onmogelijk is met een helikopter in een gesloten ruimte te vliegen, omdat je dan constant door je eigen wervels maait... Maar blijkbaar is het dus toch wel te doen!

Ohja dat filmpje...
Wie heeft het filmpje "Final Movie" , de logo-film van 5-5, voor AR?

hij wil de pikkies uitlachen
pi_46326227
Ik heb dat filmpje wel! En ik ben net geblokt omdat ik dat gave topic opende maar alles onderspamde
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:34:39 #144
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46331602
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik heb dat filmpje wel! En ik ben net geblokt omdat ik dat gave topic opende maar alles onderspamde
Nou ja, bier dan maar?
FCT
pi_46331788
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik heb dat filmpje wel! En ik ben net geblokt omdat ik dat gave topic opende maar alles onderspamde
Kunt u 'm mailen oid
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:32:34 #146
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46333355


FCT
pi_46335291
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik moest lachen
pi_46336052
Ja, ellker 132 mb mailen, puik plan! Nee niet dus, maar ik heb em van die site van ze gehaald
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_46346302
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Doet me denken he,

als je nou in de 15 meter klasse start, met winglets van 20 meter hoog. En dan de hele wedstrijd op zijn kant vliegt! Dan heb je dik voordeel!
pi_46346358
Wat een kut gedachte
Ik steek je moeder in de fik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')