ja, geef de url ff!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef cheukert het volgende:
Waar is het beertje en dat andere beestje? Die horen er ook bij heh
Ik tel er 4. Bovendien doet YLB ook zweefvliegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:22 schreef Alternate het volgende:
Dus eigenlijk zijn er in dit topic maar 3 mensen die echt vliegen
Hoe tel jij er 6quote:Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik tel er 4. Bovendien doet YLB ook zweefvliegen.
Oh en Turboprop telt ook nog wel als echt vliegen wat mij betreft. Dus 6.
Als professional zijn inhoudt dat je veel centjes krijgt omdat je toevallig in een vliegtuig de automatische piloot in de gaten mag houden (of nog erger: de persoon die de automatische piloot in de gaten houdt in de gaten houden), dan ben ik liever hobyist.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef Alternate het volgende:
Agja dat is het verschil tussen hobbyisten en professionals
Ik bespeur afgunstquote:Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als professional zijn inhoudt dat je veel centjes krijgt omdat je toevallig in een vliegtuig de automatische piloot in de gaten mag houden (of nog erger: de persoon die de automatische piloot in de gaten houdt in de gaten houden), dan ben ik liever hobyist.
Ja! en soms halen wij ook heus wel de automatische piloot er af hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:58 schreef Alternate het volgende:
Ja en daar komt bij dat er niemand de persoon die de automatische piloot in de gaten houd in de gaten houd. Diegene leest de krant.
Dat is dus echt compleet kut he! Je wordt verdomme toch geen piloot om te taxien, of om uberhaupt iets te doen? Daar heb je allerlei kabouters voor enzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:55 schreef Mojave het volgende:
Onze kisten zijn helaas alleen CATIIIa dus taxieen moeten we echt zelf doen
kwestie van tijd en elke kist is Cat III zquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat is dus echt compleet kut he! Je wordt verdomme toch geen piloot om te taxien, of om uberhaupt iets te doen? Daar heb je allerlei kabouters voor enzo
was dan taxichauffeur gewordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:55 schreef Mojave het volgende:
Onze kisten zijn helaas alleen CATIIIa dus taxieen moeten we echt zelf doen
En over 20 jaar is de peut op. Komen ze nieteens meer van de grond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Of machinist.
Over 10 jaar mogen piloten ook gewoon weer drinken, ze zijn dan toch overbodig![]()
Huh, ik drink nu ook gewoon hoor.. k zou eigenlijk niet weten wat ik anders zou moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Of machinist.
Over 10 jaar mogen piloten ook gewoon weer drinken, ze zijn dan toch overbodig![]()
Objectief gezien is het misschien niet zo aardig om de mensen hier met een geflipte fanaticus en (meervoudig?) moordenaar te vergelijken. Maar goed, we nemen het je niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Mojave het volgende:
Het niveau Volkert van der G. is hier aardig hoog.
Wie zegt dat ik aardig ben dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Objectief gezien is het misschien niet zo aardig om de mensen hier met een geflipte fanaticus en (meervoudig?) moordenaar te vergelijken. Maar goed, we nemen het je niet kwalijk hoor![]()
Als piloten onder elkaar het over vliegen gaan hebben, gaat het altijd fout!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef cheukert het volgende:
duidelijk weer tijd voor bier en tietentopic begint weer eens serieus te worden
Nou dat niet, alleen tussen de gemotoriseerden en zwevers wil het niet zo vlotten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als piloten onder elkaar het over vliegen gaan hebben, gaat het altijd fout!
Dat klinkt fucking gayquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik verenig die 2 werelden dan ooit wel een keerHoe dan ook, de topictitel is zwaar kut. Wat heeft smaak en kraak te maken met vliegen verdomme?! Ik ga toch geen vliegtuig opvreten, en als ik het al zou doen zouden het mijn tanden zijn die kraakten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |