We hebben het toch over nu? Dan is-ie toch gewoon gepasseerd geweest?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders zit Timmer er ook bij hoor![]()
Een nachtmerrie misschienquote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aangezien het ook de club is waar jij geobsedeerd doort bent, stelde ik die vraag ook: droom jij 's nachts over Ajax?
Uhm niet bepaald neequote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef gday het volgende:
[..]
Zat je toevallig naast een 10-jarige koter?
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef SCH het volgende:
Pft, ik post ook weer eens mee - wist niet dat het niveau nog lager lag dan vroeger
Je hebt Gentenaar dit seizoen maar 2 wedstrijden zien keepen maar vind hem beter dan Timmer en Ekramy. En ik zeg dat marco het daar in ieder geval niet mee eens is omdat hij Timmer in ieder geval selecteert voor Oranje, ook als Sar er wel is. Gentenaar niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We hebben het toch over nu? Dan is-ie toch gewoon gepasseerd geweest?
Ja johquote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Jasza het volgende:
Die uittrappen van Timmer waren echt slecht zeg
Nogmaals, dat is omdat Gentenaar tweede keeper is en Timmer niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt Gentenaar dit seizoen maar 2 wedstrijden zien keepen maar vind hem beter dan Timmer en Ekramy. En ik zeg dat marco het daar in ieder geval niet mee eens is omdat hij Timmer in ieder geval selecteert voor Oranje, ook als Sar er wel is. Gentenaar niet.
ja, en nog eens onder een Ajax dekbed ookquote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aangezien het ook de club is waar jij geobsedeerd doort bent, stelde ik die vraag ook: droom jij 's nachts over Ajax?
Maar als Gentenaar zo overduidelijk beter is, als jij beweert moet dat geen probleem zijn toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is omdat Gentenaar tweede keeper is en Timmer niet.
Marc Overmarsquote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, en nog eens onder een Ajax dekbed ook
mag niet meerquote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef gday het volgende:
Oei, mag 410 geen sfeeracties meer doen dit seizoen?
Ik vind Gentenaar beter dan Timmer. Stekelenburg is beter dan Gentenaar, dus keept Stekelenburg in Ajax 1 en is hij tweede keeper van Nederland achter Edwin van der Sar. Gentenaar keept niet op het hoogste niveau, dus komt hij automatisch niet in aanmerking voor Oranje. Henk Timmer keept wel wekelijks op het hoogste niveau, en is mijns inziens bij gebrek aan beter op het hoogste niveau derde keeper van Oranje. Als Gentenaar eerste keeper bij Ajax was geweest, was hij en niet Timmer de tweede keeper van het Nederlands Elftal geweest.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar als Gentenaar zo overduidelijk beter is, als jij beweert moet dat geen probleem zijn toch?
Dus misschien is het toch niet zo?
Nou, ik las dit op ajax.nl:quote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat ken je toch gewoon zelf bepalen? Of je een spandoek wil uitrollen of niet?
Mede vanwege Het Spandoek.quote:Naar aanleiding van dit incident heeft de club besloten dat vak 410 tot en met de laatste wedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker incluis, is uitgesloten van georganiseerde sfeeracties.
Ja dankzij marco de jodenvriend!111111111111 KNJB!!111111111einsssssssssssquote:Op maandag 5 februari 2007 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:Als Gentenaar eerste keeper bij Ajax was geweest, was hij en niet Timmer de tweede keeper van het Nederlands Elftal geweest.
Typerend. Je hoeft niets terug te zeggen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dankzij marco de jodenvriend!111111111111 KNJB!!111111111einsssssssssss
Heb er zin inquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Knabbel en Babbel![]()
Over 2 weken weer Ajax-010![]()
![]()
quote:Naar aanleiding van dit incident heeft de club besloten dat vak 410 tot en met de laatste wedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker incluis, is uitgesloten van georganiseerde sfeeracties.
Wat moet ik er op terugzeggen. Het is gewoon ALS ALS wat jij lult. Maar de realiteit is anders. Als ik supergoed was en in Ajax 1 keepte stond ik ook in oranje maar jaaaaaaaaa... Als Gentenaar zoveel beter zou zijn dan TImmer (weet trouwens niet waar je dat op basseert, waarschijnlijk alleen op de zwakte van TImmer af en toe) dan zou het voor marco echt niet uitmaken of die 1e of 2e keeper is.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typerend. Je hoeft niets terug te zeggen hoor.
Het is niet allemaal als. Het is mijn mening. Ik zeg nergens dat Gentenaar beter is, maar ik zeg dat ik hem beter vind. Punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat moet ik er op terugzeggen. Het is gewoon ALS ALS wat jij lult. Maar de realiteit is anders. Als ik supergoed was en in Ajax 1 keepte stond ik ook in oranje maar jaaaaaaaaa... Als Gentenaar zoveel beter zou zijn dan TImmer (weet trouwens niet waar je dat op basseert, waarschijnlijk alleen op de zwakte van TImmer af en toe) dan zou het voor marco echt niet uitmaken of die 1e of 2e keeper is.
Maarja misschien is TImmer aardiger. Het ik mag je gehalte.
Spandoeken, bandieri's enz. niet, of ben ik nu verkeerd?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alle sfeeracties zijn georganiseerd?![]()
Ja ik weet ook niet precies waar de grens ligt eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Spandoeken, bandieri's enz. niet, of ben ik nu verkeerd?
quote:Ajax komt in actie tegen illegale doorverkoop
Ajax is in de veronderstelling dat supporters die via de reguliere weg (=TicketBox) toegangskaarten kopen, altijd de intentie hebben om ‘ons aller Ajax’ te steunen bij wedstrijden. Deze kaarten dienen uiteraard niet te worden aangeschaft om commercieel door te verkopen en hierbij zelf winst te maken.
Ajax wil iedereen er nadrukkelijk op wijzen dat het verboden is toegangsbewijzen commercieel te verkopen of af te geven (met name tegen een hoger bedrag dan dat op het ticket staat vermeld). Door te handelen in strijd met dit verbod, vervalt de geldigheid van deze toegangsbewijzen (wij verwijzen hiervoor naar de huisregels van Amsterdam ArenA, zie www.ajax.nl/www.amsterdamarena.nl).
Ajax spoort actief naar alle vormen van doorverkoop en zal bij constatering van doorverkoop van kaarten direct de betreffende kaarten blokkeren en een maatregel nemen tegen de (Seizoen/ Supporters) Club Cardhouder. Doorverkoop van kaarten wordt volgens de landelijke richtlijn van de KNVB bestraft met 18 maanden stadionverbod en een boete van ¤ 450,-! Daarnaast wil Ajax op het feit wijzen dat je als Club Cardhouder verantwoordelijk én aansprakelijk bent voor de gedragingen van de personen die met gebruikmaking van jouw Club Card of de door jou gekochte tickets toegang hebben gekregen tot het Stadion.
Zo zal de Club Cardhouder bestraft kunnen worden met één van de in artikel 6 (zie voor voorwaarden clubcard: www.ajax.nl) te noemen sancties, indien iemand die toegang tot een Evenement of Stadion heeft gekregen met gebruikmaking van diens Club Card, zich tijdens dat Evenement of in dat Stadion aan wangedrag heeft schuldig gemaakt of dat er bv sprake is van gebruik door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
Misschien zijn niet anders gewendquote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Tering, je zou toch zeggen dat al die kakkerlakken zich hier niet willen vertonen na gisteren, maar blijkbaar zijn ze de schaamte al voorbij![]()
+- 22.30quote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef Black-Death het volgende:
Hoe laat komen die pot en de snor?
Dat blijkt, idd.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Tering, je zou toch zeggen dat al die kakkerlakken zich hier niet willen vertonen na gisteren, maar blijkbaar zijn ze de schaamte al voorbij![]()
Dodenlijst ?quote:
Moet je maar geen foto's plaatsenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word lastig gevallen met rare telefoontjes![]()
Het was niet bepaald een offer i can't refusequote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Ik had een leuk aanbod voor m maar hij wil niet.
Drugs ? Alcohol ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Ik had een leuk aanbod voor m maar hij wil niet.
Mathijs de jood tegen die kale de kakkerlakquote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Holland Sport straks over de klassieker.
Met Stein Huijsegems.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Holland Sport straks over de klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |