Wat lul jij nou weer.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heb je van Timmer gezien dan? 1.5 wedstrijdje gekeept dit seizoen? En waarom zit hij dan niet in Oranje ipv Timmer?
Que?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heb je van Timmer gezien dan? 1.5 wedstrijdje gekeept dit seizoen? En waarom zit hij dan niet in Oranje ipv Timmer?
Dat was te zien gisterenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]Stuk beter dan Stekelenburg in ieder geval, maar da's niet zo'n prestatie
Gisteren zeker niet gekeken.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Die eerste Timmer moet Gentenaar zijn natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb je van Gentenaar gezien dan? 1.5 wedstrijdje gekeept dit seizoen? En waarom zit hij dan niet in Oranje ipv Timmer?
Dus niet he, Stekelenburg begint steeds beter te keepenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Nu begrijp ik weer waarom je voor Heerenveen bent...quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik weer waarom je voor Heerenveen bent...
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb je van Gentenaar gezien dan? 1.5 wedstrijdje gekeept dit seizoen? En waarom zit hij dan niet in Oranje ipv Timmer?
Wat heeft dat er mee te maken? Maar ik vond Stekelenburg gisteren weer matig en onzeker, zoals eigenlijk meestal - maar ik begrijp dat hij niet ter discussie staat? Ik ben wel blij dat Marco er in ieder geval anders over denkt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik weer waarom je voor Heerenveen bent...
Is gewoon een normale discussie blijerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef Jasza het volgende:
Robbie niet zo irritant doen oorbelknaap.![]()
Voetbal beheerst mijn leven ja, en Ajax is ook een voetbalclub.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef koningdavid het volgende:
TerroRobbie, droom jij 's nachts ook over Ajax? Het beheerst je leven of niet?
Je hoeft het alleen niet 3x te vragenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is gewoon een normale discussie blijerd.
Timmer zit bij het Nederlands Elftal omdat Edwin van der Sar geblesseerd is. Logische keuze, omdat Gentenaar een tweede keeper is.quote:
Stekelenburg was gister wel goed alleen moet hij gewoon die ballen klemmen en niet stompen maargoed.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Maar ik vond Stekelenburg gisteren weer matig en onzeker, zoals eigenlijk meestal - maar ik begrijp dat hij niet ter discussie staat? Ik ben wel blij dat Marco er in ieder geval anders over denkt.
Zat je toevallig naast een 10-jarige koter?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef Riro het volgende:
Paar filmpjes van gister:
Klik.
Klik.
Klik.
Klik.
timmer is zwaar kutquote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef Riro het volgende:
Gentenaar kun je inderdaad niet heel veel over zeggen. Maar ik vind Timmer de laatste tijd niet heel sterk.
Aangezien het ook de club is waar jij geobsedeerd doort bent, stelde ik die vraag ook: droom jij 's nachts over Ajax?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voetbal beheerst mijn leven ja, en Ajax is ook een voetbalclub.
Anders zit Timmer er ook bij hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Timmer zit bij het Nederlands Elftal omdat Edwin van der Sar geblesseerd is. Logische keuze, omdat Gentenaar een tweede keeper is.
Dat is geen detail vind ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stekelenburg was gister wel goed alleen moet hij gewoon die ballen klemmen en niet stompen maargoed.
![]()
Stekelenburg keept woensdag dan ook gewoon.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Maar ik vond Stekelenburg gisteren weer matig en onzeker, zoals eigenlijk meestal - maar ik begrijp dat hij niet ter discussie staat? Ik ben wel blij dat Marco er in ieder geval anders over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |