Lolquote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Sethje het volgende:
naar het schijnt is dat de broer van said bakkati op de foto
nu 3quote:Op maandag 5 februari 2007 18:50 schreef koningdavid het volgende:
In dit topic zijn er tot nu toe twee posts geweest waar Ajax in voorkwam.![]()
Knabbel en Babbelquote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef PLAE@ het volgende:
Geil he die wisselwerking tussen Sneijder en Babbel
zo goed?![]()
ff to the point danquote:Op maandag 5 februari 2007 18:50 schreef koningdavid het volgende:
In dit topic zijn er tot nu toe twee posts geweest waar Ajax in voorkwam.![]()
euhquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Knabbel en Babbel![]()
Over 2 weken weer Ajax-010![]()
![]()
Dat weet hij niet, hij is alleen fan van Feyenoord, Psv, Heracles, Anderlecht, Inter(want dan wint er toch nog 1 uit het rijtje een prijs)quote:
gentenaarquote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef SCH het volgende:
Wie is eigenlijk jullie reservekeeper want ik vind de Steek nog steeds niet zo'n sterke indruk maken?
Vergeet Brugge niet hequote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat weet hij niet, hij is alleen fan van Feyenoord, Psv, Heracles, Anderlecht, Inter(want dan wint er toch nog 1 uit het rijtje een prijs)
Timmerquote:
Zelfs uberjood marco ziet dat het niet zo is.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
Gentenaar is beter dan Timmer denk ik maargoed, bij nec keepte Gentenaar iig heerlijk.
Timmer vind ik waardeloos, Ekramy nog niet genoeg van gezien om dat te beoordelen. Voorlopig is Gentenaar nog beter dan beiden.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Timmer is beter, Ekramy wordt beter.
Wat heb je van Timmer gezien dan? 1.5 wedstrijdje gekeept dit seizoen? En waarom zit hij dan niet in Oranje ipv Timmer?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Timmer vind ik waardeloos, Ekramy nog niet genoeg van gezien om dat te beoordelen. Voorlopig is Gentenaar nog beter dan beiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |