Ik zou zeggen start BEHOUD ILONA kaartenactiequote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wel opvallend dat er 10 Huub-topics zijn en nul voor Ilona![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen start BEHOUD ILONA kaartenactie
Mwah...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef tipsch het volgende:
hmm, kan de redactie dan nu even melden dat Bert nog steeds niet mee mag (consequent blijven GDK_REDACTIE!)
whaha, probeer het eens te volgenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
jou krijg ik nog wel mannetje!
hee, hoor ik copycat Bert daar nu net "nooit meer naar huis olé olé" zingen?
Inzameling conserverings-middelen bij jou ? Anti-aging cremes? Rimpelmaskers? Dat soort shit?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Een relnicht die Natasia afzeikt.. Heerlijk scenarioquote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Er blijven nu alleen maar kutmensen over, Ilona en Sylvia waren nog wel redelijk maar nu blijft alleen Sylvia over. Dat is helemaal niets meer. Hopelijk zijn de drie nieuwe miljonairs beter. Een relnicht die 24/7 Natasia afzeikt zou leuk zijn, en verder...?
Ik heb al de hele dag geen stream meer aangehad en als ik zo de reacties hier lees heb ik niks gemistquote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind er echt geen bal meer aan, stelletje sukkels die denken dat ze leuk zijn.
Weet je wel, weet je niet![]()
Prettig dat je de dubbelzinnigheid vattequote:Op maandag 5 februari 2007 17:53 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Inzameling conserverings-middelen bij jou ? Anti-aging cremes? Rimpelmaskers? Dat soort shit?![]()
Ja is zo. Maar ze is in elk geval nog aardig en hoorde bij het 'goede kamp'.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef Pulu het volgende:
Sylvia is toch ook een verschrikkelijk grijze muis of ligt dat nu aan mij?
oh ja, de onderbouwing van jezelf dat Nena niet intelligent zou zijn, is ijzersterk, was ik vergetenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk heel de ondertoon van je post, zegt al dat ik ergens op je lange tenen ben gaan staan (was ik me trouwens niet van bewust)...en de mislukte poging om een soort van grappig te zijn met mijn eigen woorden, is vrij zwak....
Ik til niet zwaar aan mensen die andere mening erop na houden...als ik iets zeg, probeer ik dat onderbouwen met argumenten....ik irriteerde (misschien wat zwaar uitgedrukt) aan het feit dat mensen als Nena intelligent bestempelen terwijl ik daar niks van heb gezien. Ik moet de onderbouwing van Nena's intelligentie nog zien....als je wilt discussiëren op basis van jij-bakken dan is het een ander verhaal.....toen ik dat grapje maakte over een leescurcus LOI curcus wist ik niet dat hij deze reactie zou uitlokken...
Sylvia is voor mij nu de enige die nog telt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef Pulu het volgende:
En dan? zitten er 5 hoertjes inquote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Ze doen vast die drie hoertjes van Huub erin.
quote:
Als we de publiciteit goed verzorgen, zeker weten!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:51 schreef Gigageil het volgende:
Donderdag blijft de hele Zebra Lounge leeg.......![]()
Niet mee eens, het ligt sterk aan wie bij Sylvia in de buurt is. Met goed gezelschap komt ze altijd wel los. Maar nu ze alleen is omringt door een vijandige sfeer vrees ik dat we weinig te zien gaan krijgen van Sylvia.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef Pulu het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef ron1970 het volgende:
(insite information) (Gabi wordt één van de nieuwe bewoners) Er wordt alleen nog onderhandelt of ze met of zonder masker gefilmd zal worden.
Als Huub er nog zou zijn, dan zou dat een leuke stunt zijn, maar zonder Huub gaat dat niet werken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef ron1970 het volgende:
(insite information) (Gabi wordt één van de nieuwe bewoners) Er wordt alleen nog onderhandelt of ze met of zonder masker gefilmd zal worden.
Ja spannend, nu Huub er niet meer in zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef ron1970 het volgende:
Vrieskistquote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ijskast ??
Koelkast heet zoiets.
en anders is het een vriezer![]()
Die hebben ze nietquote:
Inge gaat welquote:Op maandag 5 februari 2007 17:58 schreef icekube het volgende:
ahaha, Brain: m'n fans komen, mensen kijken ook naar de live streams...
Juist daarom komt er NIEMAND!!!
-edit- niet goed gelezenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Qua haat zit Brian nu gewoon op ineens op nr. 1 bij mij besef ik nu.
natasia snel erachter aan op 2. Amanda stijgt rap naar nummer 3.
Niet schelden, jongens!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef HiDiHo het volgende:
Koelkast !
Zij begon <<<<quote:
*hehe* En dan Brian versieren. In Amanda d'r tieten knijpen en zeggen: die wil ik na me ombouwing ook. Oh en heel belangrijk lol hebben met Sylvia.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
Een relnicht die Natasia afzeikt.. Heerlijk scenario![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |