quote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef ron1970 het volgende:
(insite information) (Gabi wordt één van de nieuwe bewoners) Er wordt alleen nog onderhandelt of ze met of zonder masker gefilmd zal worden.
Als Huub er nog zou zijn, dan zou dat een leuke stunt zijn, maar zonder Huub gaat dat niet werken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef ron1970 het volgende:
(insite information) (Gabi wordt één van de nieuwe bewoners) Er wordt alleen nog onderhandelt of ze met of zonder masker gefilmd zal worden.
Ja spannend, nu Huub er niet meer in zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef ron1970 het volgende:
Vrieskistquote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ijskast ??
Koelkast heet zoiets.
en anders is het een vriezer![]()
Die hebben ze nietquote:
Inge gaat welquote:Op maandag 5 februari 2007 17:58 schreef icekube het volgende:
ahaha, Brain: m'n fans komen, mensen kijken ook naar de live streams...
Juist daarom komt er NIEMAND!!!
-edit- niet goed gelezenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Qua haat zit Brian nu gewoon op ineens op nr. 1 bij mij besef ik nu.
natasia snel erachter aan op 2. Amanda stijgt rap naar nummer 3.
Niet schelden, jongens!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef HiDiHo het volgende:
Koelkast !
Zij begon <<<<quote:
*hehe* En dan Brian versieren. In Amanda d'r tieten knijpen en zeggen: die wil ik na me ombouwing ook. Oh en heel belangrijk lol hebben met Sylvia.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
Een relnicht die Natasia afzeikt.. Heerlijk scenario![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |