Wil je Brian laten flippen, hoef je alleen maar een bordje met Brainless omhoog te houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Gigageil het volgende:
Wordt allebij niks met draaien........Ik ga er wel ff heen, kan ik ze zenuwachtig maken door ze uit te fluiten....![]()
![]()
Bart heeft dat verzonnen kneusquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
jou krijg ik nog wel mannetje!
hee, hoor ik copycat Bert daar nu net "nooit meer naar huis olé olé" zingen?
Kijk heel de ondertoon van je post, zegt al dat ik ergens op je lange tenen ben gaan staan (was ik me trouwens niet van bewust)...en de mislukte poging om een soort van grappig te zijn met mijn eigen woorden, is vrij zwak....quote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
of, of? ze is intelligent maar niet ambitieus. als het toch in the eye of the beholder is volgens jou, waarom til je er dan zo zwaar aan als mensen er een andere mening op nahouden. je bent er bijna, nu handelen vwo'tje
ff update lezen hequote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gaat Ilona ook weg?????!!! Dat had ik nog niet begrepen!
Wel opvallend dat er 10 Huub-topics zijn en nul voor Ilonaquote:Op maandag 5 februari 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff update lezen he![]()
(en dan ff niet op die ellelange transcripties van tuinfluiter letten)
Tja, verschil moet er wezen hequote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wel opvallend dat er 10 Huub-topics zijn en nul voor Ilona![]()
Ik zou zeggen start BEHOUD ILONA kaartenactiequote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wel opvallend dat er 10 Huub-topics zijn en nul voor Ilona![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen start BEHOUD ILONA kaartenactie
Mwah...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen start BEHOUD ILONA kaartenactie
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef tipsch het volgende:
hmm, kan de redactie dan nu even melden dat Bert nog steeds niet mee mag (consequent blijven GDK_REDACTIE!)
whaha, probeer het eens te volgenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
jou krijg ik nog wel mannetje!
hee, hoor ik copycat Bert daar nu net "nooit meer naar huis olé olé" zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |