of, of? ze is intelligent maar niet ambitieus. als het toch in the eye of the beholder is volgens jou, waarom til je er dan zo zwaar aan als mensen er een andere mening op nahouden. je bent er bijna, nu handelen vwo'tjequote:Op maandag 5 februari 2007 17:31 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ten eerste (IMHO) net als schoonheid is intelligentie in the eye of the beholder....toen ik vroeger vertelde dat ik de vwo deed, vonden mensen in mijn buurt met de mavo mij heel intelligent...voor mij was het business as usual...
Maar wat is Nena volgens jou....intelligent of ambitieus? Want ik heb beiden niet kunnen ontdekken!!
Ja, zat ff zonder inspiratiequote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
ghzkzlzluisz`pur0pz89e h u u u b i s m ?
gedraag je anders kom ik je opzoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
ghzkzlzluisz`pur0pz89e h u u u b i s m ?
Was dat maar waarquote:Op maandag 5 februari 2007 17:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Amanda heeft geen recht van spreken.
jou krijg ik nog wel mannetje!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:41 schreef Kaya.nl het volgende:
[..]
gedraag je anders kom ik je opzoeken
Gemeenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Gigageil het volgende:
Wordt allebij niks met draaien........Ik ga er wel ff heen, kan ik ze zenuwachtig maken door ze uit te fluiten....![]()
![]()
Amanda zou eigenlijk helemaal niet moeten spreken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Amanda heeft geen recht van spreken.
Die klok die loopt is toch voor de stemming?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Brici het volgende:
over 50 min
Neemt iemand het vertrek van ilona op?
Zal onze schat HiDiHo wel voor ons doen.Zoals altijdquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Brici het volgende:
over 50 min
Moet dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Brici het volgende:
over 50 min
Tx! Dat mis ik dus en opzich vind ik dat nog niet zo erg, maar ben benieuwd of er direct nieuwe komen.quote:Brici - maandag 5 februari 2007 @ 17:42
over 50 min
Haar familie op de videoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Brici het volgende:
over 50 min
Billetjesslokker?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat doe die brain dan
Van mij mag je nog wel wat meer doen dan alleen uitfluiten.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Gigageil het volgende:
Wordt allebij niks met draaien........Ik ga er wel ff heen, kan ik ze zenuwachtig maken door ze uit te fluiten....![]()
![]()
Wil je Brian laten flippen, hoef je alleen maar een bordje met Brainless omhoog te houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Bart heeft dat verzonnen kneusquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
jou krijg ik nog wel mannetje!
hee, hoor ik copycat Bert daar nu net "nooit meer naar huis olé olé" zingen?
Kijk heel de ondertoon van je post, zegt al dat ik ergens op je lange tenen ben gaan staan (was ik me trouwens niet van bewust)...en de mislukte poging om een soort van grappig te zijn met mijn eigen woorden, is vrij zwak....quote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
of, of? ze is intelligent maar niet ambitieus. als het toch in the eye of the beholder is volgens jou, waarom til je er dan zo zwaar aan als mensen er een andere mening op nahouden. je bent er bijna, nu handelen vwo'tje
ff update lezen hequote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gaat Ilona ook weg?????!!! Dat had ik nog niet begrepen!
Wel opvallend dat er 10 Huub-topics zijn en nul voor Ilonaquote:Op maandag 5 februari 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff update lezen he![]()
(en dan ff niet op die ellelange transcripties van tuinfluiter letten)
Tja, verschil moet er wezen hequote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wel opvallend dat er 10 Huub-topics zijn en nul voor Ilona![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |