quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zie Keijz op de carnaval fotos![]()
Volgens mij is wlsandman ook in da houz

Met de nieuwste klapper van Zwaardskiquote:

Nieuwste klapper?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Met de nieuwste klapper van Zwaardski

In de krant stond dat hij de neiuwe 'Westlandse hardcore'-plaat voor het eerst ten gehore ging brengen op die JM partyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nieuwste klapper?
Mijn vakantie zit er al op![]()

Wat een straf, dat heb ik afgelopen zomer ook moeten doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef Heinekenner het volgende:
Maar deze week zal ik mij moeten vermaken met Krombacher, Villacher, Warsteiner en andere duits/oostenrijkse geörienteerde merken

*leeft mee met beidenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat een straf, dat heb ik afgelopen zomer ook moeten doen. Sterkte
![]()

quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Met de nieuwste klapper domper van Zwaardski

Het verhaal van bijna elke zondagquote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef GotC het volgende:
Dat ik nog leef na gister is een wereldwonder.

Vertel...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef GotC het volgende:
Dat ik nog leef na gister is een wereldwonder.

Weer niet gezienquote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef GotC het volgende:
Ik ben gelukkig niet naar die Jongens en Meisjes party geweest, was mooi in het winkeltje te vinden!
Sambuca en ik zijn niet langer vrienden, dat is zeker. Halve fles in m'n eentje op, ril.
Leuke muziek trouwens gister! Helemaal los gegaan haha.

Sambuca is vergifquote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef GotC het volgende:
Ik ben gelukkig niet naar die Jongens en Meisjes party geweest, was mooi in het winkeltje te vinden!
Sambuca en ik zijn niet langer vrienden, dat is zeker. Halve fles in m'n eentje op, ril.
Leuke muziek trouwens gister! Helemaal los gegaan haha.

Met dropsmaakquote:

Geen kater danquote:Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Met dropsmaak.
Ik heb eigenlijk echt een leuke avond gehad gister!
Volgende week de hele week werkenMaandag, woensdag en donderdag achter de kassa de hele dag

Ook voglende week de hele week werkenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Met dropsmaak.
Ik heb eigenlijk echt een leuke avond gehad gister!
Volgende week de hele week werkenMaandag, woensdag en donderdag achter de kassa de hele dag

Neequote:

Net begonnenquote:

Nou zegquote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Net begonnen
Maar GotC, waar zat/stond je in de Stelling/Winkel? Ik kan me nog wel herinneren dat ik ergens stond bij een enorme sambucca lucht

Bij de dj ben ik eigenlijk niet geweest. Stond je daar bij die draaitafels of daar aan de bar?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik denk dat je eerder bij mij raketjes had geroken. Ik stond bij Thijs (de DJ) de hele tijd
.

Bij de draaitafelsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Bij de dj ben ik eigenlijk niet geweest. Stond je daar bij die draaitafels of daar aan de bar?

Aldus Zwaardskiquote:Voor de twaalfde keer alweer vond in De Leuningjes JM-Party's plaats. Ditmaal met DJ Neophyte als hoofdact! Vantevoren was rekening gehouden met minder bezoekers; de organisatie had de zaal al een stuk kleiner gemaakt, en was Area 2 afgeblazen. Dit zorgde ervoor dat de zaal intiem klein maar al snel lekker gevuld raakte.
Knuckle Dusta was bezig toen ik zelf binnenkwam. Een heerlijke jump-set met gevarieerde tracks. Een paar onbekendere afgewisseld met toppertjes. Mixtechnisch kon je merken dat hij al wat jaren in 'het vak' zit!
Dsc04590_small Daarna was het tijd voor DJ Furious. Bertus was voor mij de topper van de avond! Een fantastische set met grandioze (hardstyle) platen. Tezamen met DJ Jeroen (die af en toe bijsprong) maakten ze er een heerlijk uur van.
Net over 12 uur mocht ik zelf. In een zaal vol met rook (de fotografen waren er minder blij mee) kon ik gaan beuken met zowel jump als hardstyle. Ik had ervoor gekozen om niet de 'westlands stampuh, tomatenplukkers of westlands zuippuh' te draaien, en juist een andere kant op te gaan. Wel bekende platen, maar zonder westlands tintje. Dat komt tijdens Westlands Feestje wel weer. (8 april a.s.)
Img_1729_small_1 Na mij kwam DJ Neophyte waarvan de geluiden al waren dat hij flink hard zou gaan. En ja, dat gebeurde ook. Aangezien ik eindigde met Promo (up yours) kon Jeroen direct door met stevige hardcore. Gezien de reactie uit het publiek was dat fantastisch! Hardcore leeft in het westland!
Dscf0424_small_1 O ja, nog even tot slot. Ik heb geen enkele vechtpartij of ongeregeldheid gezien! De reputatie dat deze muziekstijlen agressie met zich meebrengen is wederom de 'kiem gesmoord'. Een goeie sfeer en een grote groep mensen die maar voor 1 ding komen: Een 'Heftig' feest om uit je dak te gaan! Dus willen degenen die de regels bepalen w.b. het organiseren van een hardstijl/hardcore feest in 't Westland dit ook eens in hun oren knopen!

Up yours is wel lekker jah. Maar in dat stukkie van zwaardski heeft hij het over 'westlands zuipuuhhh'. Is dat z'n nieuwe 'knaller'?quote:

Sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 19:38 schreef Gebleekte het volgende:
Begin daar nou alsjeblieft niet weer over![]()

Ook niet goedquote:

quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ook niet goedheb namelijk geen vakantie
![]()
laat maar ook.. ik kijk wel gewoon even niet in dit topic![]()

yeah vakantie!quote:

quote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef GotC het volgende:
Ik hoorde dat to-to-to (etc)tomatenplukkers nummer zaterdag nog, voor het eerst..Moest gelijk aan dit topic denken![]()
.
En ben blij datk niet naar het Jongens en Meisjes feestje ben geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |