van gezicht ..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
He Pieterbas! Eindelijk een bekende voor mij in dit topic!
<- broertje van leen/remco
R.I.P. Chris, nog mensen die hem konden?
Hey Leonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
Via nogal veel mensen wel ja, maar persoonlijk niet. Collega van me, kennis van me, m'n broer, al zijn vrienden..iedereen kende hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
Ik zit bijna nooit in een bus richting 's-Gravenzandequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Strychnine het volgende:
@GotC, zit jij wel eens op woesndag rond 1 uur smiddags in de bus van den haag richting 's-Gravenzande? Ik heb het idee dat ik je wel eens in de bus zie
Nehquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Strychnine het volgende:
Ja daarom dacht ik opeens van, laat ik het eens vragen of ik jou dan dus ook tegen kom
En de bus vanuit Den Haag naar Naaldwijk gaat toch door 's-Gravenzande?
Dat is bus 31quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef GotC het volgende:
[..]
NehDie gaat naar Schiedam. Bus..31 of 30 ofzo gaat wel naar 's-Gravenzande dacht ik..maar nog geen idee haha
Carnaval vierenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:38 schreef dubidub het volgende:
Und, wat gaan jullie vanavond doen? Ik ga geloof ik naar de winkel, maandag herkansing, daarom geen carnaval.
Waarom herkansen als je al een 6 hebtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
vanavond verjaardag voor vrienden vieren en naar teejaat ofzo, morgen voor familie.
En ook maandag herkansing, zal wel weinig van komen, gelukkig had ik al een 6.
Omdat het helemaal zonde is om niks te herkansen(een herkansing per toetsperiode)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waarom herkansen als je al een 6 hebt![]()
Ik heb ook een 5,9 voor wiskunde, maar het kan beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ga een 7,3 herkansenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nee ik rij alleen 's-avonds en zaterdagochtend voor die baas, maar het is de auto wel is de enige manier om van die kant op een fatsoenlijke manier op de Lange Broekweg te komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Reed je vanochtend rond 11 uur op de tiendweg?
*meldtquote:Op zondag 18 februari 2007 12:36 schreef keijz het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die GotC nog niet ergens gespot heeft
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:15 schreef dubidub het volgende:
Ga je gvd gisteravond bier halen bij de AH, samen met ThaRooP en een andere vriend, staan we buiten, zegt die lullo: 'Hey, daarbinnen stond GotC' . Dat zegt ie ook niet als we binnen staanDaarnaast was winkeltje heerlijk rustig 14.gif!
Stond naast hem, blonde/witte harenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]! Ik zag ThaRoop idd wel al, mr die kende ik al van handbal vroeger
Maar ik wist niet dat jij erbij was?
Heb verder neit zo goed gekekenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Stond naast hem, blonde/witte haren
Hihiquote:Op zondag 18 februari 2007 13:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb verder neit zo goed gekekenHad het veels te druk met keivolle kratten van tig kilo vol met restanten op een kar te zetten
Nja alleen aan het einde wel effe, maar de rest van het team zat chagerijnig/sloom te doenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
HihiJe moet ook gewoon zaterdag 's ochtends in de tuin werken, dan hoef je zaterdag 's avonds niet te werken
Was je aan het spiegelen gisteren?
Leon Ammerlaan? Hoiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
* PieterBas meldt zich ook..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:36 schreef keijz het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die GotC nog niet ergens gespot heeft
Was dat wat? Ik ben er 1x geweest en wss ook mijn laatste x, vind er weinig aan daar.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas meldt zich ook..
Gisteren naar Speakers geweest in Delft..
Hoi neef.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Was dat wat? Ik ben er 1x geweest en wss ook mijn laatste x, vind er weinig aan daar.
Den Bosch was goed te doen gisteren !
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je een beetje schaamt voor een neef met zo'n ondertitel!
"Druk" bezig met mijn stage.. oftewel helemaal niks doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef GotC het volgende:
Wat een stilte hier
Ben alweer klaar met werken! Voor het eerst achter de kassaWas echt geweldig!
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef keijz het volgende:
Pieterbas, ben je een raamambtenaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |