Dat zal t wel geweest zijnquote:Man valt in put
Op de Groeneweg in 's-Gravenzande is op woensdagmiddag een man na werkzaamheden in een put gevallen.
Diverse hulptroepen hebben assistentie verleend waaronder de trauma helikopter.
Over de toestand van de man is nog niets bekend.
Juistem!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, van Regionale reclame op nationale televisie?
Verzet die les ff!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
ziek thuis zijn is saai![]()
On the other hand: mn eerste rijles geregeld voor maandag; mijd de wegen tussen 17 en 18 uur![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je moet persé de weg op dan?![]()
nee zeker niet, ws alleen beetje sturen en het gaspedaal indrukken haha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef keijz het volgende:
[..]
Mja, je hoeft in je 1e les toch niet op de snelweg tussen Rotterdam - De Lier, dus ik maak me geen zorgen
niet om rot te doen, maar bij mijn 1e rijles zat ik al wel gelijk op de A4... welliswaar maar tussen 1 oprit en 1 afrit, maar toch..quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef keijz het volgende:
[..]
Mja, je hoeft in je 1e les toch niet op de snelweg tussen Rotterdam - De Lier, dus ik maak me geen zorgen
Als het echt slecht is kan ik na de rijles altijd nog stevig de kroeg inquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:09 schreef Gebleekte het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe die van mij ging .. misschien heb ik alles verdrongen.
Echt best ging het in elkaar geval niet![]()
Ik ook, daar zat mijn broer ook, beste kerel. (Plus mooie wagen, nieuwe Civicquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga bij Rinus Meijer lessen btw.
Pfff hoe moet ik me dan wel niet voelen met m'n 2.5 jaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:38 schreef GotC het volgende:
Ik voel me oud, ik heb m'n rijbewijs alweer een jaar
Alsof je je net hebt omgedraaid in je graf?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef keijz het volgende:
[..]
Pfff hoe moet ik me dan wel niet voelen met m'n 2.5 jaar![]()
Ik ben er ook aanbeland via mn neef, wanneer ga jij beginnen Koen? Misschien beland je ooit nog eens in de angstaanjagende situatie dat ik je thuis moet brengen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook, daar zat mijn broer ook, beste kerel. (Plus mooie wagen, nieuwe Civic)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Alsof je je net hebt omgedraaid in je graf?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef GotC het volgende:
Ik zat vanochtend toch met zo'n nerd in de busHad gewoon medelijden met die vent. Was met z'n moeder, een gigantisch volle leren boekentas (je kent ze wel), een bruine gebreide trui met sneeuwvlokjes erop met een creme blouse eronder
. Rond de 18 jaar wel..en die moeder was zo'n typische..zorgenmoeder, die d'r zoon probeert te beschermen van de buitenwereld ofzo
.
Ik denk, ik zeg t effe
Als je elke dag langs parnassia en westerhonk komt is daar ook de lol snel vanaf hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef keijz het volgende:
Dat is nog het leukste van in de bus zitten, mensen kijken
In de zomervakantie. Ik ben pas achttien na 14 mei (en dat is het begin van de examenweek)quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben er ook aanbeland via mn neef, wanneer ga jij beginnen Koen? Misschien beland je ooit nog eens in de angstaanjagende situatie dat ik je thuis moet brengen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:29 schreef Gebleekte het volgende:
Als er iemand nog een kaartje wilt voor de komende wedstrijd van Feyenoord laat 't dan ff weten.
1 euro mag je 'm hebben, ook al is dat voor sommigen al te veelEn denk ook niet dat iemand daar in zn 1tje wilt gaan zitten
Ik ga zaterdag naar Breda en ben dan zondag denk ik te versleten om ook nog 'ns in de Kuip te gaan zitten, dus vandaar.
Op = op![]()
oja examensquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
In de zomervakantie. Ik ben pas achttien na 14 mei (en dat is het begin van de examenweek)
Heb 'm zelf ook voor 1 euro kunnen kopen hoorquote:
Buslijn 35quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Als je elke dag langs parnassia en westerhonk komt is daar ook de lol snel vanaf hoor
Ajaxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:25 schreef Gebleekte het volgende:
Nou nou, zijn heus wel ergere dingen als een middagje Feyenoord hoor.
Middagje Ajax bv!!
Niet altijd liegbeest!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:11 schreef GotC het volgende:
Middagje PSV, of Ado.
En ik kijk altijd als bus 35 komt, wie er uitstapt
sins dinsdag dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee die ene keer precies nietSindsdien wel
van gezicht ..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
He Pieterbas! Eindelijk een bekende voor mij in dit topic!
<- broertje van leen/remco
R.I.P. Chris, nog mensen die hem konden?
Hey Leonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
Via nogal veel mensen wel ja, maar persoonlijk niet. Collega van me, kennis van me, m'n broer, al zijn vrienden..iedereen kende hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef InnocentFR het volgende:
Ik zit bijna nooit in een bus richting 's-Gravenzandequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Strychnine het volgende:
@GotC, zit jij wel eens op woesndag rond 1 uur smiddags in de bus van den haag richting 's-Gravenzande? Ik heb het idee dat ik je wel eens in de bus zie
Nehquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Strychnine het volgende:
Ja daarom dacht ik opeens van, laat ik het eens vragen of ik jou dan dus ook tegen kom
En de bus vanuit Den Haag naar Naaldwijk gaat toch door 's-Gravenzande?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |