Voor de twaalfde keer alweer vond in De Leuningjes JM-Party's plaats. Ditmaal met DJ Neophyte als hoofdact! Vantevoren was rekening gehouden met minder bezoekers; de organisatie had de zaal al een stuk kleiner gemaakt, en was Area 2 afgeblazen. Dit zorgde ervoor dat de zaal intiem klein maar al snel lekker gevuld raakte.
Knuckle Dusta was bezig toen ik zelf binnenkwam. Een heerlijke jump-set met gevarieerde tracks. Een paar onbekendere afgewisseld met toppertjes. Mixtechnisch kon je merken dat hij al wat jaren in 'het vak' zit!
Dsc04590_small Daarna was het tijd voor DJ Furious. Bertus was voor mij de topper van de avond! Een fantastische set met grandioze (hardstyle) platen. Tezamen met DJ Jeroen (die af en toe bijsprong) maakten ze er een heerlijk uur van.
Net over 12 uur mocht ik zelf. In een zaal vol met rook (de fotografen waren er minder blij mee) kon ik gaan beuken met zowel jump als hardstyle. Ik had ervoor gekozen om niet de 'westlands stampuh, tomatenplukkers of westlands zuippuh' te draaien, en juist een andere kant op te gaan. Wel bekende platen, maar zonder westlands tintje. Dat komt tijdens Westlands Feestje wel weer. (8 april a.s.)
Img_1729_small_1 Na mij kwam DJ Neophyte waarvan de geluiden al waren dat hij flink hard zou gaan. En ja, dat gebeurde ook. Aangezien ik eindigde met Promo (up yours) kon Jeroen direct door met stevige hardcore. Gezien de reactie uit het publiek was dat fantastisch! Hardcore leeft in het westland!
Dscf0424_small_1 O ja, nog even tot slot. Ik heb geen enkele vechtpartij of ongeregeldheid gezien! De reputatie dat deze muziekstijlen agressie met zich meebrengen is wederom de 'kiem gesmoord'. Een goeie sfeer en een grote groep mensen die maar voor 1 ding komen: Een 'Heftig' feest om uit je dak te gaan! Dus willen degenen die de regels bepalen w.b. het organiseren van een hardstijl/hardcore feest in 't Westland dit ook eens in hun oren knopen!
![]()