Zonder lullig te zijn (want ik vind Amanda al lang niet zo lelijk als de meerderheid hier dat vindt) maar je fototje links lijkt echt op d'r.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
als je er zo uit ziet als Amoebe, heb je daar idd een dagtaak aan.![]()
Ze lijkt lelijker dan ze is door haar rot karakter. Dat straalt uit naar buiten.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zonder lullig te zijn (want ik vind Amanda al lang niet zo lelijk als de meerderheid hier dat vindt) maar je fototje links lijkt echt op d'r.![]()
Yep, en ik ben steeds te laat met een nieuw topic, ik wacht gewoon te lang, trut die ik benquote:
Dat kan alleen een mod (TL dus in dit geval)quote:
oh, da's een kanjer, die doet dat vastquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een mod (TL dus in dit geval)
aangepastquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef RickoKun het volgende:
huub gaat weg, samen met sataneal
Kan Gert ook hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een mod (TL dus in dit geval)
hahahahahh kijk maar even wat ik heb geschreven in mijn te late topicquote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Is maar goed dat ik geen topic gemaakt heb, zou er iemand flink uit zijn bol gaan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef demins het volgende:
Mijn naam is Demins en ik ben een billetjesslokker!![]()
dat was een mooi luchtbolletjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
hahahahahh kijk maar even wat ik heb geschreven in mijn te late topic![]()
Vermoord door Nathanael?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
Huub is er geweest.
Bedoel je dat hij is langsgeweest?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
Huub is er geweest.
Weet ik, maar jij bent op dit moment actiefquote:
Ok, nou is het genoeg met modje pesten, ook al is ie wat .... stipt?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ja dat zien we zelf ook wel! Of moeten we je nou uitgebreid complimenteren met deze bewonderenswaardige actie???
Doet alsof, die domme doos. Ligt het aan mij of worden jullie ook zo nerveus van dei snolquote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef tipsch het volgende:
Armando weet wel erg weinig over DGK he
Ze liep net in een onderboekie en wat erboven de gameroom binnen bij Brian, heel apart.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda doet min of meer preuts als de andere dames er zijn, zodra ze "alleen" is, hop gaat alles uit!
En het is haar niet gelukt zei ze...(Ik heb geen verstand van stylen want ik heb al hartstikke steile haar van mijzelf)quote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
Waar was je al die tijd?
Ik was mijn haar aan het doen.
hahaha Dadelijk heb je shots van haar als de zon opkomt en als die weer ondergaat. Al die tijd is Amanda bezig met haar haar.
Nerveus niet, raak wel bijzonder geirriteerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet alsof, die domme doos. Ligt het aan mij of worden jullie ook zo nerveus van dei snol![]()
even de aandacht rekkenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze liep net in een onderboekie en wat erboven de gameroom binnen bij Brian, heel apart.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef tipsch het volgende:
Heb ik ook even aan gedacht. Wil me zelf niet blij maken met deze speculatie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wordt de broer van Huub wel één van de nieuwe bewoners, die was laatst ook al achter.
Zwak, ziek en misselijkquote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet alsof, die domme doos. Ligt het aan mij of worden jullie ook zo nerveus van dei snol![]()
Ze weet weinig van alles...dat is haar probleem.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef tipsch het volgende:
Goede vraag!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik durf het bijna niet te vragen maarrrrrrrrrrrr... wie is Noussydingus?
Dat is een Mocro die ook het huis in wou.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Die marrokaanquote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
een van de kandidaten die samen met Syl en Huub binnen kwam.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Noussayr bedoel je? Die kwam met Sylvia en Huub na 2 weken maar hij werd het niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
raar hequote:
soort Ali B dusquote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Een multiculturele knuffel bewoner ( mag ik dat zo omschrijven ???)
Kom op zeg, ik ben nederlander, hij is de enige marrokaan in dgk.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk, de naam van een groot Nederlands kunstenaar als Armando misbruiken voor een goedkoop sletje, dát vind ik dan weer minder! Maar dáár hoort je het moderaat natuurlijk weer niet over!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef tipsch het volgende:
Vochtiger dan NL klinkt in dit topic net wat andersquote:Op maandag 5 februari 2007 16:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Alsof Spanje en Italië vochtiger zijn dan NL...Kom op jongens! Denk over na.![]()
Die wordt de Zebra Lounge uitgejoeld......quote:Op maandag 5 februari 2007 16:32 schreef Pulu het volgende:
En laat Brian ophouden met draaien...werkt van geen meter
Zeg dan gewoon liever Marokkaan...want hij is zelf verder niet multicultureel...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
En toen had je zeker ook nog geen borst vergroting zoals snollequote:Op maandag 5 februari 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Kweet niet hoor, maar toen ik 19 was gebruikte ik toch aanzienlijk minder make-up dan snollie![]()
Scherpquote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vochtiger dan NL klinkt in dit topic net wat anders![]()
ja sorry, ik probeer ook de hele tijd Amando te tiepen, gaat vaak mis.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk, de naam van een groot Nederlands als Armando misbruiken voor een goedkoop sletje, dát vind ik dan weer minder! Maar dáár hoort je het moderaat natuurlijk weer niet over!
Je lijkt op Zdngmw met je geschreeuwquote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Pulu het volgende:
Ik ben niet van de caps maar voor deze keer
HOUD AUB OP OVER DE HUUB!! Dit is topicvervuiling
Nou ja zeg, wat een onzinquote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Pulu het volgende:
ontopic: Huub foreverquote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Pulu het volgende:
We mis Huub ole ole olequote:
Hoop dat hier een filmpje van komt, wil dit niet missenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda geeft zichzelf een complimentje, ze rookt al veel minder, en dat vind ze goed van zichzelf.
Ilona begint een lang verhaal over haar eigen rookgedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |