Dat is een Mocro die ook het huis in wou.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik durf het bijna niet te vragen maarrrrrrrrrrrr... wie is Noussydingus?
Die marrokaanquote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
een van de kandidaten die samen met Syl en Huub binnen kwam.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Noussayr bedoel je? Die kwam met Sylvia en Huub na 2 weken maar hij werd het niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
raar hequote:
soort Ali B dusquote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Een multiculturele knuffel bewoner ( mag ik dat zo omschrijven ???)
Kom op zeg, ik ben nederlander, hij is de enige marrokaan in dgk.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Een multiculturele knuffel bewoner ( mag ik dat zo omschrijven ???)
Kijk, de naam van een groot Nederlands kunstenaar als Armando misbruiken voor een goedkoop sletje, dát vind ik dan weer minder! Maar dáár hoort je het moderaat natuurlijk weer niet over!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef tipsch het volgende:
Armando weet wel erg weinig over DGK he
Vochtiger dan NL klinkt in dit topic net wat andersquote:Op maandag 5 februari 2007 16:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Alsof Spanje en Italië vochtiger zijn dan NL...Kom op jongens! Denk over na.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |