Zonder lullig te zijn (want ik vind Amanda al lang niet zo lelijk als de meerderheid hier dat vindt) maar je fototje links lijkt echt op d'r.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
als je er zo uit ziet als Amoebe, heb je daar idd een dagtaak aan.![]()
Ze lijkt lelijker dan ze is door haar rot karakter. Dat straalt uit naar buiten.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zonder lullig te zijn (want ik vind Amanda al lang niet zo lelijk als de meerderheid hier dat vindt) maar je fototje links lijkt echt op d'r.![]()
Yep, en ik ben steeds te laat met een nieuw topic, ik wacht gewoon te lang, trut die ik benquote:
Dat kan alleen een mod (TL dus in dit geval)quote:
oh, da's een kanjer, die doet dat vastquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een mod (TL dus in dit geval)
aangepastquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef RickoKun het volgende:
huub gaat weg, samen met sataneal
Kan Gert ook hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een mod (TL dus in dit geval)
hahahahahh kijk maar even wat ik heb geschreven in mijn te late topicquote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Is maar goed dat ik geen topic gemaakt heb, zou er iemand flink uit zijn bol gaan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef demins het volgende:
Mijn naam is Demins en ik ben een billetjesslokker!![]()
dat was een mooi luchtbolletjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
hahahahahh kijk maar even wat ik heb geschreven in mijn te late topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |