Vermoord door Nathanael?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
Huub is er geweest.
Bedoel je dat hij is langsgeweest?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
Huub is er geweest.
Weet ik, maar jij bent op dit moment actiefquote:
Ok, nou is het genoeg met modje pesten, ook al is ie wat .... stipt?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ja dat zien we zelf ook wel! Of moeten we je nou uitgebreid complimenteren met deze bewonderenswaardige actie???
Doet alsof, die domme doos. Ligt het aan mij of worden jullie ook zo nerveus van dei snolquote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef tipsch het volgende:
Armando weet wel erg weinig over DGK he
Ze liep net in een onderboekie en wat erboven de gameroom binnen bij Brian, heel apart.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda doet min of meer preuts als de andere dames er zijn, zodra ze "alleen" is, hop gaat alles uit!
En het is haar niet gelukt zei ze...(Ik heb geen verstand van stylen want ik heb al hartstikke steile haar van mijzelf)quote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
Waar was je al die tijd?
Ik was mijn haar aan het doen.
hahaha Dadelijk heb je shots van haar als de zon opkomt en als die weer ondergaat. Al die tijd is Amanda bezig met haar haar.
Nerveus niet, raak wel bijzonder geirriteerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet alsof, die domme doos. Ligt het aan mij of worden jullie ook zo nerveus van dei snol![]()
even de aandacht rekkenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze liep net in een onderboekie en wat erboven de gameroom binnen bij Brian, heel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |