Oh ja, Reiki dagboekje, haast vergeten.
![]()
Ik zal checken.
En tja, zéker nu ik Master ben, "moet" ik wel wat meer met de symbolen doen.
![]()
Al is het maar voor mijn toekomstige cursisten.
Maar nee, ik wil er sowieso zelf ook wat meer mee bezig gaan.
![]()
Harth en Mara zijn in ieder geval wel 2 symbolen waarmee ik wat meer wil gaan doen.
Edit: Gevonden!
![]()
Kolere, ik kan me een paar dingen echt helemaal niet eens meer herinneren zeg!
![]()
En met andere dingen heb ik zoiets van: "Och JAAA!!! Inderdaad! Hoe heb ik dát kunnen vergeten?"
Voorbeeldje (naam van de betreffende persoon even aangepast):
Jan [een goeie kameraad van me die op het moment dat ik dit schreef kon magnetiseren, maar zich nog niet met Reiki bezig hield] is weer langs geweest. Het was weer tof zoals gewoonlijk.
Toen ik hem behandelde, hield hij zijn handen zo alsof hij een bol van energie vasthield. Toen ik zijn hartchakra behandelde, zat ik met mijn linkerhand bij zijn handen in de buurt en we merkten beiden dat we enorm veel energie in onze handen kregen. Vervolgens hield hij steeds zo veel mogelijk zijn handen boven de mijne.
Soms werd het zelfs licht pijnlijk omdat de energie zo hard stroomde. Ik kreeg het echt super heet, vooral op mijn nek en rug, waar ik altijd last van heb. Ik moet zeggen dat het nu best wel goed gaat daarmee. Tijdens de behandeling hoorden we door de muziek heen een hele felle fluitende toon die duidelijk niet bij de Reiki muziek hoorde. Toen we het nummer later weer beluisterden, was die toon nergens meer te horen. (Ik heb een Onkyo installatie die tegen allerlei externe stralingen afgeschermd is, dus het kan niks magnetisch of zo geweest zijn. Voor we aan de behandeling begonnen, zagen we allebei trouwens ook een kleine schaduw in de vorm van een bolletje over het plafond heen flitsen.)
Tijdens de behandeling voelden we echt steeds elkaars energie in onze handen, het was echt heel erg sterk.
Na afloop hielden we onze handen vlak voor elkaars handen. Jan voelde een kou vanuit zijn rug naar zijn armen trekken. Ikzelf stelde mij volledig open om echt zo veel mogelijk energie te voelen (maar ik wilde hem natuurlijk ook wel energie geven) en trok hem blijkbaar helemaal leeg. De energie vloog echt door mijn armen naar mijn borst en benen en hoofd. Het tintelde overal en ik werd echt gigantisch licht in mijn hoofd en duizelig en heb het meteen afgekapt.
Ik gaf hem nog een korte kop-staart behandeling (om de chakra's te balanceren) en het afstrijken en het "inpakken" van de aura, heb ik mezelf nog eens extra geaard en flink veel water gedronken en mijn handen gewassen.
De tintelingen in mijn lichaam hebben nog heel lang aangehouden, vooral in mijn hoofd en borst.
Buiten dit soort stukjes lees ik veel dingen over dat ik heel positief ben geworden en veel meer bestand ben geworden tegenover andermans negativiteit.
[ Bericht 35% gewijzigd door ToT op 31-03-2007 20:44:08 ]