omdat mods ook maar mensen zijn. ze kunnen niet heksen. etc etcquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Floripas het volgende:
Heb jij wel eens woede gevoeld door Fok?
Waarom is dit topic nog dicht?
omdat er geen beginnen aan is...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Floripas het volgende:
Heb jij wel eens woede gevoeld door Fok?
Waarom is dit topic nog dicht?
Tnxquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef dwerg het volgende:
Is Fok aansprakelijk voor mijn schade? tamelijk zinloze topickick.
Bedankt voor het slotje. Dat zulke idioten GC bevolkten was me ook een raadsel. Veel sterkte met je modschap, HeatWave.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef pberends het volgende:
GeenStijl wint altijd
Slotje graag, ik heb nog nooit zulke domme mongolen meegemaakt die zo'n gebrek hebben aan logisch denkvermogen. Hopeloos verloren, deze kansloze debielen.
Jammer is dat, ik had me er ook aan willen vergrijpenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Bedankt voor het slotje. Dat zulke idioten GC bevolkten was me ook een raadsel. Veel sterkte met je modschap, HeatWave.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef HenkFrietTent het volgende:
[..]
Talpa/Tien mag dood. Jij dus ook.
Tweede doodsverwensing!quote:Op maandag 30 april 2007 16:41 schreef HenkFrietTent het volgende:
Dankje wel, slotje en een nekschot voor die tien fan
Ja hoor, dit is GC en niet het ONZ forum. En aangezien je topics totaal nergens over gaan, gaan ze gewoon dicht.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Enlil het volgende:
Ok Heatwave (aka Agent Thermo), kunt u me in alle redelijkheid vertellen waar u mee bezig bent?
En dan heb ik het over die censuur en hetze jegens mij.
Dank.
Je wist het feedback-topic erg snel te vinden, duidelijk dat je een kloon bent dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Enlil het volgende:
Ok Heatwave (aka Agent Thermo), kunt u me in alle redelijkheid vertellen waar u mee bezig bent?
En dan heb ik het over die censuur en hetze jegens mij.
Dank.
Get a break. Er zijn maar twee opties dan: je bent dom of een kloon?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Je wist het feedback-topic erg snel te vinden, duidelijk dat je een kloon bent dus.![]()
Croupouque ben jij dat?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:52 schreef Enlil het volgende:
[..]
Get a break. Er zijn maar twee opties dan: je bent dom of een kloon?
Na 24 uur niet, maar post je post hier maar dan, dan OVERSCHRIJF ik je originele (of een collega van me als ik het niet lees voor een van hen).quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef de_priester het volgende:
irritanteFLASHLIEDJES die in je hoofd blijven hangen gezocht
kan ik mijn OP nog aanpassen?
wil een leuke mooie index maken. dat het topic wat overzichtelijker wordt
Buzzer, waarom geef je hiermee de indruk dat je een hekel aan joden hebt? Mogen we niet over joden en hun gebruiken praten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
en voor de rest is dit topic niet zo heul aangenaam...
Het ging in dit geval niet om de OP maar om de rest van de reakties, en dat topic gaat echt niet veel beter worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Buzzer, waarom geef je hiermee de indruk dat je een hekel aan joden hebt? Mogen we niet over joden en hun gebruiken praten?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:24 schreef FlitsFrits het volgende:
Sterf kankernewbie, je moeder stinkt! Wist je dat het buiten regende? Ik ga lekker huilen!
En hier is een ONZ forum voor.
Hoi.
Sterf.
kinderen die vragen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:23 schreef kweek89 het volgende:
beterschap laalaalaa topic mag dicht, Leonos is dronken...
ban hem maar voor een paar uurtjes, for his own good
Prima hoor Klonkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:56 schreef Klonk het volgende:
ik heb het gedaan, vindt je vast niet erg toch
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef gelly het volgende:
Gesprek tussen een persoon en een Marokkaan
Sowieso een kuttopic, maar er staan ook enkel racistische opmerkingen in.
Moest je mijn post zo nodig weggooien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:04 schreef Klonk het volgende:
Volgens mij is het zo weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |