quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:25 schreef popolon het volgende:
Doe maar niks. Ze staan echt niet op Richi_Rich te wachten.
Ga postzegels verkopen voor de plaatselijke korfbalvereniging of zoiets. Dan hebben ze nog iets aan je.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:49 schreef LXIV het volgende:
Meld je aan voor de oorlog in Irak. Daar kan de VS je nog goed gebruiken!
Voor die kritische blik hebben we jou. Om bullshit uit discussies te filteren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef pingu_ het volgende:
Ik heb nog wel een paar Bush posters hier.
Iig, bullshit uit discussies (op armlengte) mbt de VS filteren is imo het best.
Internet is veel minder leuk voor discussies imo. Onzin filteren kan ook mbt andere landen natuurlijk en is ook altijd nice.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor die kritische blik hebben we jou. Om bullshit uit discussies te filteren.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Internet is veel minder leuk voor discussies imo. Onzin filteren kan ook mbt andere landen natuurlijk en is ook altijd nice.
Whehehe... Sterk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:17 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Racist!!! Dankzij jou is Irak kapot.![]()
![]()
Eens, USAquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:22 schreef Richie_Rich het volgende:
Veel linksen willen nogal eens schemeren met het feit dat veel Nederlanders tegen 'Amerika' zijn. In mijn geval is dat geenszins het geval.
En om enigszins tegengas te geven wil ik dit graag tonen, de VS zijn immers gewoon geweldig![]()
Wat zijn goede manieren hiervoor. Ik vrees dat een bumpersticker leidt tot bekraste portieren en gebroken spiegels![]()
-Toch een amerikaanse vlag op m'n auto?
-Amerikaanse vlag pin in m'n revers?
-?
-?
Graag tips
USA![]()
Interessant!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:03 schreef StefanP het volgende:
Koop Amerikaanse producten, geef tegengas aan de jaloerse linkse VS-bashers en maak -naar goed Nederlands gebruik- 'misbruik' van de verzorgingsstaat door een opleiding te genieten en daarna naar de VS te emigreren. Laat die linkse sukkels maar in hun eigen semi-communistische, multicriminele sop gaarkoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |