ik weet welk topic je bedoelt, maar ik kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Bedoel je van stations?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Vast nietquote:
okquote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
en laten we die josti die met die topics komt niet nog meer aandacht geven
Deze doos modt in SHO.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet
Waarvan is die Kaneeldoos sowieso?
Surequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Bloed verwijderen van vloer
Dit was een serieuze vraag.
Waarom dat slotje?
Ik was benieuwd naar de reactiesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Bloed verwijderen, recherche, binnenkort. En dan ook nog serieus?
Ga je het maar even netjes aan de politie vragen.
Thanx! blijft moeilijk Neerlandsquote:
ik heb hem ter overname aangebodenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef n8 het volgende:
hallo, ik denk dat je dat moord/verkrachtingstopic best naar ONZ kunt verplaatsen
en ja, ik neem nog wel n biertje, proost!
ik heb de bezem er doorheen gehaaldquote:Op zondag 4 maart 2007 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand dit topic in de gaten willen houden?
Speld gevonden #2
De bedoeling was een deel 2 zodat TS kan updaten over zijn speld, maar het wordt zo helemaal volgeslowchat.
nou?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
[nieuw] "kom maar bij ome zahi op schoot..." huh? why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |