zie de laatste post van HW in het vorige topicquote:Op maandag 5 februari 2007 12:24 schreef veldmuis het volgende:
Wat is het nou, met jullie slotje op mn ongestelde topic?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Dengaman het volgende:
Eigenlijk ben je 60 jaar te laat geboren... de NSB was blij met mensen zoals jij...
quote:
er is wel meer mis met god, daar hebben we andere subfora voor..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat was er mis met God?
Dus omdat het niveau van de Fok users zo laag ligt dat ze 'm niet snappen, moet ie maar dicht?
neenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
God, schepper van hemel, aarde en al waar onze beperkte geesten notie van hebben... Die valt niet onder het noemertje algemeen?
Enige argumentatie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:06 schreef Klonk het volgende:
dat het topic dicht is en dicht blijft
Je kan me ook in normale zinnen te woord staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem open gegooid en daarnaar toe geslingerd waar je hem had moeten openen, in MUZ, opgelost.
niet meer zo te zienquote:
sorry dat ik een vrij weekend genomen hebquote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja hehe, je kijkt er wel weer mooi op tijd naar
tnxquote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef Asmodean het volgende:
jovan
spamaccount, geen idee waar ik het moet vermelden, dus ik doe het hier maar.
had ik kunnen doen, maar maak maar gewoon een nieuw topic, beginnen we gewoon overnieuw, en dan hou ik die wel schoonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Over mijn tomaten en champignons-topic in GC: Wel flauw dat een serieus topic naar onzin wordt geschopt, omdat degenen die reageren er onzin van maken. Je kunt ook optreden als mod en de onzin reacties verwijderen.
Oké, fijn dat er iig uitleg isquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:59 schreef Klonk het volgende:
tja, dit soort topics komen elke dag een paar miljoen keer voorbij, en om nou voor iedereen een hoera ik heb zoveel post's topic te maken dan blijven we bezig, en dan heb ik het nog niet eens over de opsomtopic en de postopkrikkers.
kortom in GC maken dit soort topics geen kans, in ONZ soms wel en vaker ook niet, vandaar.
tnx, het is wegquote:
ik weet welk topic je bedoelt, maar ik kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Bedoel je van stations?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Vast nietquote:
okquote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
en laten we die josti die met die topics komt niet nog meer aandacht geven
Deze doos modt in SHO.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet
Waarvan is die Kaneeldoos sowieso?
Surequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Bloed verwijderen van vloer
Dit was een serieuze vraag.
Waarom dat slotje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |