jij bent zeker niet oudquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
RA 2 pwned RA 1 man!
De units in de tiberium serie en RA2 hadden niks met C&C te maken, ik vond het echt nergens over gaan! Gewoon een brakke standalone game vond ik hetquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
RA1 was duidelijk beter voor zijn tijd. RA1 zat ook een erg serieuze ondertoon in, wat velen denk ik geweldig vonden. RA2 was meer een comedy-game, met knullige semi-grappig bedoelde filmpjes en allerlei rare grappige units. Doch was het een erg goede game met goede gameplay.
De graphics waren iets minder, maar daarom draaide het ook wel lekker over het algemeen.
Tiberian Sun vond ik echt de grootste grafgame ooit. Heb ik Red Alert duizenden uren gespeeld, en idem dito Red Alert 2, heb ik Tiberian Sun bij elkaar nog geen 24 uur gespeeld. Wat een zaad-game.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
De units in de tiberium serie en RA2 hadden niks met C&C te maken, ik vond het echt nergens over gaan! Gewoon een brakke standalone game vond ik het
RA was idd vetquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Tiberian Sun vond ik echt de grootste grafgame ooit. Heb ik Red Alert duizenden uren gespeeld, en idem dito Red Alert 2, heb ik Tiberian Sun bij elkaar nog geen 24 uur gespeeld. Wat een zaad-game.
tesla coilsquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Damn vergeten jullie de Tesla tanks van RA2 ofzo?
Das opzich leuk, maar die promofilmpjes worden hoogstwaarschijnlijk ook gemaakt op nieuwe en nog snellere pc's. Zelfs daar loopt de game sloom op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah krijg net een mailtje dat mijn nieuwe pc klaar staat om opgehaald te worden.. lama komen!
enige wat je kan he, kritiek leveren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Das opzich leuk, maar die promofilmpjes worden hoogstwaarschijnlijk ook gemaakt op nieuwe en nog snellere pc's. Zelfs daar loopt de game sloom op.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat je kan he, kritiek leveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |