jij bent zeker niet oudquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
RA 2 pwned RA 1 man!
De units in de tiberium serie en RA2 hadden niks met C&C te maken, ik vond het echt nergens over gaan! Gewoon een brakke standalone game vond ik hetquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
RA1 was duidelijk beter voor zijn tijd. RA1 zat ook een erg serieuze ondertoon in, wat velen denk ik geweldig vonden. RA2 was meer een comedy-game, met knullige semi-grappig bedoelde filmpjes en allerlei rare grappige units. Doch was het een erg goede game met goede gameplay.
De graphics waren iets minder, maar daarom draaide het ook wel lekker over het algemeen.
Tiberian Sun vond ik echt de grootste grafgame ooit. Heb ik Red Alert duizenden uren gespeeld, en idem dito Red Alert 2, heb ik Tiberian Sun bij elkaar nog geen 24 uur gespeeld. Wat een zaad-game.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
De units in de tiberium serie en RA2 hadden niks met C&C te maken, ik vond het echt nergens over gaan! Gewoon een brakke standalone game vond ik het
RA was idd vetquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Tiberian Sun vond ik echt de grootste grafgame ooit. Heb ik Red Alert duizenden uren gespeeld, en idem dito Red Alert 2, heb ik Tiberian Sun bij elkaar nog geen 24 uur gespeeld. Wat een zaad-game.
tesla coilsquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Damn vergeten jullie de Tesla tanks van RA2 ofzo?
Das opzich leuk, maar die promofilmpjes worden hoogstwaarschijnlijk ook gemaakt op nieuwe en nog snellere pc's. Zelfs daar loopt de game sloom op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah krijg net een mailtje dat mijn nieuwe pc klaar staat om opgehaald te worden.. lama komen!
enige wat je kan he, kritiek leveren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Das opzich leuk, maar die promofilmpjes worden hoogstwaarschijnlijk ook gemaakt op nieuwe en nog snellere pc's. Zelfs daar loopt de game sloom op.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat je kan he, kritiek leveren?
zero hour vond ik ook lekker spelen alleen waren de amerikanen (vooral de airforce) veels te veel overpowerd...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb de trailor gezien... het ziet er mooi uit maar wat denken jullie?
Gaat de gameplay er op achteruit tov Zero Hour?
Want dat was echt een goede gameplay imo
Hmm...ik ben benieuwd of je ook tussenfilmpjes tijdens de game zelf gaat zien ipv voor of na een missie. Dus dat een een raket de ruimte in ziet schieten vanuit een camercahoek vanaf de grond ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef rakotto het volgende:
http://www.gamershell.com/download_17911_preview.shtml omfg![]()
Mwah, air is opzich best lame... Maar ik wil jouw air wel proberen tegen mijn inf of tank hoor ^^quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zero hour vond ik ook lekker spelen alleen waren de amerikanen (vooral de airforce) veels te veel overpowerd...
Ik krijg weer echt het oude c&c gevoel terugquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef rakotto het volgende:
http://www.gamershell.com/download_17911_preview.shtml omfg![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef rakotto het volgende:
http://www.gamershell.com/download_17911_preview.shtml omfg![]()
ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:08 schreef potato het volgende:
[..]
Ik krijg weer echt het oude c&c gevoel terug![]()
Jij bent iemand die denkt dat je alleen kan winnen met de units aan het einde van de tech tree? Supreme commander is misschien iets trager dan de meeste RTS'en, maar na 30 minuten is het toch echt afgelopen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb net even Supreme Commander gespeeld, godver wat een tyfustraag spel is het. Ben je aan het bouwen. Voor zo'n massive machine wat je moet bouwen ben je gewoon 50 minuten bezig.
Ik heb dan liever een spel waar je elkaar binnen een uur kan uitroeien...
Ik denk dat C&C3 hier ook gewoon op inspeeld.
Ik vond de computer AI anders niet echt aanstalte maken om aan te vallen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Jij bent iemand die denkt dat je alleen kan winnen met de units aan het einde van de tech tree? Supreme commander is misschien iets trager dan de meeste RTS'en, maar na 30 minuten is het toch echt afgelopen.
Je kunt die dingen sneller maken door meerdere builders te gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond de computer AI anders niet echt aanstalte maken om aan te vallen...
Tuurlijk kan je eerder aanvallen, maar 50 minuten om een unit te maken? Kan me tijd wel beter besteden zeg
Zover was ik al, op een gegeven is je productielijn niet toereikend genoeg, je mass value en energie value that is. En dan kun je niet harder. Computer bouwt wat dat betreft efficienter, maar toch vind het gewoon te lang duren. Die tijd-indicator staat er neem ik aan niet voor niks bij als je iets probeert te bouwen..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je kunt die dingen sneller maken door meerdere builders te gebruikenEn overigens duren de meesten ongeveer minuten met een builder. Maar vele malen sneller als je er meerderen gebruikt dus
Op een beetje map kun je zo'n ding toch met bergen maken. Maar die dingen worden normaal gesproken ook nooit gemaakt. Alleen als het tijdenlang een patstelling blijft. En op dat moment kun je met ver upgegrade mass extractors echt wel een experimental maken met meerdere t3 engineers.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zover was ik al, op een gegeven is je productielijn niet toereikend genoeg, je mass value en energie value that is. En dan kun je niet harder. Computer bouwt wat dat betreft efficienter, maar toch vind het gewoon te lang duren. Die tijd-indicator staat er neem ik aan niet voor niks bij als je iets probeert te bouwen..
Zal het nog wel verder spelen, uiteraard zitten er interessante aspecten in, maar het heeft gewoon niet zo'n indruk op me gemaakt.
Netjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eerste review (PC Gamer US).
en de systeemeisen:
Minimum: P4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 8 GB HD space, DX9.0c 64 MB graphic card with 8X DVD ROM.
Recommended: P4 2.4 GHz, 1 GB RAM, 128 MB video card.
hmmm , alless op medium-high gaat, hoop ik, wel werken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eerste review (PC Gamer US).
en de systeemeisen:
Minimum: P4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 8 GB HD space, DX9.0c 64 MB graphic card with 8X DVD ROM.
Recommended: P4 2.4 GHz, 1 GB RAM, 128 MB video card.
bullfrog was bankroet, ze moesten wel worden overgenomen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef RickoKun het volgende:
ten eerste:
- EA
Omdat zij medeverantwoordelijk waren dat Bullfrog (dungeon keeper 1&2, theme hospital, syndicate, magic carpet 1&2) uit elkaar ging.
Het zal wel maandag of dinsdag worden, gok ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Is het al zeker dat de demo vandaag wel uit komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |