tesla coilsquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Damn vergeten jullie de Tesla tanks van RA2 ofzo?
Das opzich leuk, maar die promofilmpjes worden hoogstwaarschijnlijk ook gemaakt op nieuwe en nog snellere pc's. Zelfs daar loopt de game sloom op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah krijg net een mailtje dat mijn nieuwe pc klaar staat om opgehaald te worden.. lama komen!
enige wat je kan he, kritiek leveren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Das opzich leuk, maar die promofilmpjes worden hoogstwaarschijnlijk ook gemaakt op nieuwe en nog snellere pc's. Zelfs daar loopt de game sloom op.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat je kan he, kritiek leveren?
zero hour vond ik ook lekker spelen alleen waren de amerikanen (vooral de airforce) veels te veel overpowerd...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb de trailor gezien... het ziet er mooi uit maar wat denken jullie?
Gaat de gameplay er op achteruit tov Zero Hour?
Want dat was echt een goede gameplay imo
Hmm...ik ben benieuwd of je ook tussenfilmpjes tijdens de game zelf gaat zien ipv voor of na een missie. Dus dat een een raket de ruimte in ziet schieten vanuit een camercahoek vanaf de grond ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef rakotto het volgende:
http://www.gamershell.com/download_17911_preview.shtml omfg![]()
Mwah, air is opzich best lame... Maar ik wil jouw air wel proberen tegen mijn inf of tank hoor ^^quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zero hour vond ik ook lekker spelen alleen waren de amerikanen (vooral de airforce) veels te veel overpowerd...
Ik krijg weer echt het oude c&c gevoel terugquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef rakotto het volgende:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef rakotto het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:08 schreef potato het volgende:
[..]
Ik krijg weer echt het oude c&c gevoel terug![]()
Jij bent iemand die denkt dat je alleen kan winnen met de units aan het einde van de tech tree? Supreme commander is misschien iets trager dan de meeste RTS'en, maar na 30 minuten is het toch echt afgelopen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb net even Supreme Commander gespeeld, godver wat een tyfustraag spel is het. Ben je aan het bouwen. Voor zo'n massive machine wat je moet bouwen ben je gewoon 50 minuten bezig.
Ik heb dan liever een spel waar je elkaar binnen een uur kan uitroeien...
Ik denk dat C&C3 hier ook gewoon op inspeeld.
Ik vond de computer AI anders niet echt aanstalte maken om aan te vallen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Jij bent iemand die denkt dat je alleen kan winnen met de units aan het einde van de tech tree? Supreme commander is misschien iets trager dan de meeste RTS'en, maar na 30 minuten is het toch echt afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |