Goddomme, die framerate is echt drap!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
idd, hopenlijk dat ik hem kan spelen in 2010 als ik dan een nieuwe computer koop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:53 schreef Tware het volgende:
Kut, die framedrops in het filmpje. Volgens EA traditie zullen we wel eerst 10 patches en undo patches krijgen voordat het redelijk werkt.
Even checkenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Het is een 720 HD filmpje (sorry vergeten te vertellen)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje al nauwelijks draaien?CPU staat rond de 100% als ie het afspeelt
wtf? dat wordt dus een maand wachten tenminste voor redelijke downloadsnelheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef pberends het volgende:
EA.com en Gamer.nl liggen eruit terwijl de demo niet eens beschikbaar is.
Of kunnen jullie er wel opkomen?
www.gamer.nl
www.ea.com
maand wachten, kan je net zo goed het spel kopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef restafval het volgende:
[..]
wtf? dat wordt dus een maand wachten tenminste voor redelijke downloadsnelheid.
PS. kijk hier ff en doe mee, is vette actie: Fok! doet UPC lastig vallen #6
Ik kan er prima opkomen hoor, en verder geen problemen met UPC...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef pberends het volgende:
EA.com en Gamer.nl liggen eruit terwijl de demo niet eens beschikbaar is.
Of kunnen jullie er wel opkomen?
www.gamer.nl
www.ea.com
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:23 schreef ExTec het volgende:
Dit word echt weer een hoeren- 13 in een dozijn EA game, met veel bugs en matige support.
Jammer dat ik em denk ik wel ga kopen
maar dat is juist het mooie, dat hoeft ook niet...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
maand wachten, kan je net zo goed het spel kopen.
Ik denk niet dat de demo verkoopbevorderend is omdat iedereen ontdekt dat het spel toch niet lekker draait op hun middelmatige systeem.
verder heb ik geen UPC.
Mijn mac had er geen last vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje al nauwelijks draaien?CPU staat rond de 100% als ie het afspeelt
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef Mattytrix het volgende:
Demo komt waarscheinlijk pas de 23ste, jammer genoeg
http://ve3d.ign.com/quote:An EA contact has confirmed that the C&C3 demo will not be released today, though he did suggest that if the game got 10,000 more votes than SupCom in our current poll...
De vraag is zelfs of ie daar lekker op draait. De promo-filmpjes worden neem ik aan gemaakt op de snelste hardware die er beschikbaar is. Maar zelfs daar gaat het traag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:39 schreef Giem het volgende:
Ach, voor supprme commander heb ik ook een nieuwe pc gekocht, maar dat spel is het ook waard.
die auto queue kan je alleen doen als je subscriber bentquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef Mister.Ed het volgende:
Vanaf maandag 26 feburari is de demo te downloaden bij o.a. gamespy of fileplanet (wel ff accountje hebben daar)
Heb hem al in de auto-queue staan zodat ie gelijk gaat downloaden als het beschikbaar is
Pas 1 week geleden... en nu opeens dit:quote:Command and Conquer 3 demo komt op 20 februari
Volgende week dinsdag (20 februari) verschijnt er een demo van Command and Conquer 3: Tiberium Wars, zo heeft Electronic Arts bekend gemaakt. De demo komt ongeveer een maand voor de daadwerkelijke game, die op 23 maart in de winkel ligt.
In Command and Conquer 3 wordt de strijd tussen de Global Defence Initiative en de Brotherhood of the NOD voortgezet, met de ultieme bad-guy Kane wederom in de schijnwerpers. De game bevat echter ook een derde, nieuw ras genaamd de Scrin.
Nu weten die uber-sukkels van EA niet eens of ze wel een demo gaan uitbrengen. Waar zijn ze bang voor?quote:Command and Conquer 3 demo verschijnt pas later
Eerder lieten we je weten dat op 20 februari een demo van de aankomende strategiegame Command and Conquer 3: Tiberium Wars zou verschijnen. De dag is inmiddels verstreken en iedereen vraagt zich af waar het bestand nu blijft. Wel, het komt niet. Althans: nu nog niet.
Op het officiële forum van Electronic Arts is al snel laten weten dat het bericht als gerucht beschouwd kan worden. De demo is echter niet opeens volledig van de baan, we moeten er alleen wat langers op wachten. Jammer..
Dit is het spelletje marketingquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:32 schreef pberends het volgende:
Eerst krijg je dit:
[..]
Pas 1 week geleden... en nu opeens dit:
[..]
Nu weten die uber-sukkels van EA niet eens of ze wel een demo gaan uitbrengen. Waar zijn ze bang voor?
Geen demo kan net zo goed ook vertrouwen weg nemen. Er zullen meer dan zat mensen zijn die de nieuwe C&C game blind kopen. Maar er zijn ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in een C&C game van EA. Een demo zou juist die mensen over de streep moeten trekken. Het vertragen of annuleren van een demo zorgt alleen voor negatieve reacties onder de fans die de game als willen kopen, wat averechts kan werken op marketing. Maar goed das mijn rare theorie,quote:
Die demo komt wel heur, snap het punt eerlijk gezegd niet...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen demo kan net zo goed ook vertrouwen weg nemen. Er zullen meer dan zat mensen zijn die de nieuwe C&C game blind kopen. Maar er zijn ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in een C&C game van EA. Een demo zou juist die mensen over de streep moeten trekken. Het vertragen of annuleren van een demo zorgt alleen voor negatieve reacties onder de fans die de game als willen kopen, wat averechts kan werken op marketing. Maar goed das mijn rare theorie,
Ik wil gewoon zeiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die demo komt wel heur, snap het punt eerlijk gezegd niet...
Inderdaad. Ik zie niet in dat het uitstellen van een demo marketing is. Das gewoon onzin.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen demo kan net zo goed ook vertrouwen weg nemen. Er zullen meer dan zat mensen zijn die de nieuwe C&C game blind kopen. Maar er zijn ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in een C&C game van EA. Een demo zou juist die mensen over de streep moeten trekken. Het vertragen of annuleren van een demo zorgt alleen voor negatieve reacties onder de fans die de game als willen kopen, wat averechts kan werken op marketing. Maar goed das mijn rare theorie,
Idd. Generals vond ik gewoon helemaal niks aan terwijl ik z'n voorgangers allemaal helemaal het einde vond.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat het zich een beetje kan meten met de gameplay van Red alert/RA2/Tiberiansun
Ik heb me wel een tijdje vermaakt met Generals maar het was niet te vergelijken met de Red Alert serie en de Tiberian serie.. het is te hopen dat deze wel weer tof wordtquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Idd. Generals vond ik gewoon helemaal niks aan terwijl ik z'n voorgangers allemaal helemaal het einde vond.
eensch,quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik heb me wel een tijdje vermaakt met Generals maar het was niet te vergelijken met de Red Alert serie en de Tiberian serie.. het is te hopen dat deze wel weer tof wordt
Ondanks de graphics?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
eensch,
generals was een aparte eend in de vijver..
heb letterlijk dagen achter red alert 2 gezetenondanks de graphics was (en is het ) nog steeds een wereld spel
de graphics (bitmapjes) waren voor die tijd slecht, ik stoorde me er niet aan omdat ik ook niet veel geef om de graphics, herspeelbaarheid en gameplay zijn imho belangrijker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ondanks de graphics?
Mwah, het is nu eenmaal niet te vergelijken met de allernieuwste FPS en RTS games van 2006/2007, maar ze zijn bij verre niet slecht hoor.Maar ach, ik ben sowieso niet zo'n graphics persoon, ik vind de speelbaarheid/gameplay belangrijker. Zo speel ik zo nu en dan nog eens de ouderwetsche Dune 2000, Warcraft II en de originele C&C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |