Herkenbaar!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:55 schreef alsem het volgende:
"Mijn naam is juiced en ik heb nog nooit sex gehad, dus hou afstand of ik neuk je in je kontgat!"
"Als je achter me BLIJFT rijden, kom je in Meppel terecht, weet je zeker dat je dat wilt?"quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef cerror het volgende:
"Christenen zijn de reden van files. Vermoord ze, allemaal."
Als ik dan naar rechts zou gaan omdat er plek genoeg is, wat hebben die bumperstickers dan nog voor nut?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef vosss het volgende:
In plaats van zulke onzinteksten te verzinnen, zouden jullie beter eens na kunnen denken over het feit wáárom er iemand op je bumper zit.
Zeer waarschijnlijk is dat omdat er rechts plaats genoeg is en jullie onnodig links rijden.
Ga godverdomme toch gewoon aan de kant![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:16 schreef juiced het volgende:
[..]
Als ik dan naar rechts zou gaan omdat er plek genoeg is, wat hebben die bumperstickers dan nog voor nut?
Dan zou ik me toch gaan kleven joh, Ik zweer ut.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:23 schreef juiced het volgende:
JE MOEDER!
Het is maar net wat je gewend bent met je moeder.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch gaan kleven joh, Ik zweer ut.
Ik volg je helemaal tot aan je stop.
Man, dat past nooit op één stickerquote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef vosss het volgende:
In plaats van zulke onzinteksten te verzinnen, zouden jullie beter eens na kunnen denken over het feit wáárom er iemand op je bumper zit.
Zeer waarschijnlijk is dat omdat er rechts plaats genoeg is en jullie onnodig links rijden.
Ga godverdomme toch gewoon aan de kant![]()
![]()
!!!
Ik heb helemaal geen zus.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:34 schreef -Marjo- het volgende:
"IK REM VOOR JEZUS"
Ja hij is flauw. Ik weet het...
Die wil ik wel gaan gebruiken die is echt topquote:Op maandag 5 februari 2007 11:41 schreef Reza-impreza het volgende:
"Zo veel katten , zo weinig recepten "
ja, ik wil naar huis...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Als je achter me BLIJFT rijden, kom je in Meppel terecht, weet je zeker dat je dat wilt?"
Ik ook niet...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zus.
ik moest lachenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Maisnon het volgende:
"Ik kleef op bumpers, jij ook?"'t Is een sticker moehahahahahahaha ....
Ik heb een hekel aan mijn moeder, dus dat is het niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:26 schreef juiced het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent met je moeder.
past dit wel op z'n lollermobiel?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef jpg97 het volgende:
"Maikuuul onboard"
Kermit de Klever?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:32 schreef eQuaL het volgende:
Maar die van kermit is het leukst
[afbeelding]
soepel, ik doe het cumulatief zachterquote:Op maandag 5 februari 2007 17:55 schreef mcDavid het volgende:
voor iedere keer grootlicht, doe ik er 5 km af.
Gewoon een sticker UNDERCOVER erop plakken.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:30 schreef juiced het volgende:
FYI: Ik had trouwens eens een logo van de politie achterop m'n auto geplakt, dat scheelde ook drastisch in het aantal bumperklevers. "Ze" gaan dan toch twijfelen of het echt politie zal zijn. Het was dan ook leuk om express voor ze te gaan rijden. Zoiets werkt trouwens niet met een oud brik wat nooit een "undercover" politie auto kan zijn.
Juist! En dan stiekem erop plakken als de buren even niet kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon een sticker UNDERCOVER erop plakken. [afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Bob-B het volgende:
Of zo'n zwarte omlijsting voor je nummerplaten met daarop "Korps Landelijke Politiediensten"
http://www.logiprint.nl/nl/bumperstickers.htmlquote:
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
http://www.logiprint.nl/nl/bumperstickers.html![]()
Mercedes, jeweetzquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sjakie heeft vast een mooie auto
Op autobeursen heb ik het vaker gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.
Daar kom ik niet zo vaakquote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Op autobeursen heb ik het vaker gezien
kietel mequote:Op maandag 5 februari 2007 20:52 schreef Strijkplank het volgende:
Ik haat voorbumperklevers!!!
dus als bumperklever heb je een pik van circa 1 meter?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:56 schreef mcDavid het volgende:
De lengte van uw piemel is direct evenredig aan de afstand tot uw voorganger
beter lezenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef ukga het volgende:
[..]
dus als bumperklever heb je een pik van circa 1 meter?
Topic is nog lang niet vol, dus er kan nog veeel meer bijquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef juiced het volgende:
Nah...nu weten we het wel weer...slotje!
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Topic is nog lang niet vol, dus er kan nog veeel meer bij![]()
Doei dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!
NIet meer klikken dusquote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Beter een foto van Yvonne.. Dat houdt ze verder wegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:04 schreef Biogarde het volgende:
"Yvonne"
Ik weet het goed gemaakt, dit topic laten we vanzelf opvullen maar een deel twee knijp ik de kop af?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef glasbak het volgende:
[..]
Beter een foto van Yvonne.. Dat houdt ze verder weg![]()
Als je te dichtbij komt, krijg je met haar te makenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:29 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als je te dichtbij komt, krijg je met haar te maken
Wedden dat je er nooit meer last van hebt
Btw, check m'n editquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef glasbak het volgende:
[..]
Die tekst moet dus als bijschrift onder die foto he
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een lul in m'n reet vind ik niet zo erg, maar dat gehijg in m'n nek...
Deal!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, dit topic laten we vanzelf opvullen maar een deel twee knijp ik de kop af?
Je wil een schermpje op je bumper bouwen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef JohanDaButcher het volgende:
'Hoi'![]()
Maar dan wel bewegend he.
Da's levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:14 schreef Tichelaar het volgende:
"Kijk eens achter je!"
Wat heeft dat met anti-bumerkleef te maken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef Consigliere het volgende:
! Gehoord in het Willem-II stadion --> "Ik rem niet voor Dirk Scheringa"![]()
denk na of verdwijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wat heeft dat met anti-bumerkleef te maken?
Ja, die is echt tofquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef Consigliere het volgende:
! Gehoord in het Willem-II stadion --> "Ik rem niet voor Dirk Scheringa"![]()
www.123sticker.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.
en schijt aan de bevolking van het landquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef knarel het volgende:
http://www.zattevrienden.be/sfw/met_den_hummer_door_bagdad
deze heb schijt aan alle stickers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |