Juist! En dan stiekem erop plakken als de buren even niet kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon een sticker UNDERCOVER erop plakken. [afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Bob-B het volgende:
Of zo'n zwarte omlijsting voor je nummerplaten met daarop "Korps Landelijke Politiediensten"
http://www.logiprint.nl/nl/bumperstickers.htmlquote:
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
http://www.logiprint.nl/nl/bumperstickers.html![]()
Mercedes, jeweetzquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sjakie heeft vast een mooie auto
Op autobeursen heb ik het vaker gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.
Daar kom ik niet zo vaakquote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Op autobeursen heb ik het vaker gezien
kietel mequote:Op maandag 5 februari 2007 20:52 schreef Strijkplank het volgende:
Ik haat voorbumperklevers!!!
dus als bumperklever heb je een pik van circa 1 meter?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:56 schreef mcDavid het volgende:
De lengte van uw piemel is direct evenredig aan de afstand tot uw voorganger
beter lezenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef ukga het volgende:
[..]
dus als bumperklever heb je een pik van circa 1 meter?
Topic is nog lang niet vol, dus er kan nog veeel meer bijquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef juiced het volgende:
Nah...nu weten we het wel weer...slotje!
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Topic is nog lang niet vol, dus er kan nog veeel meer bij![]()
Doei dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!
NIet meer klikken dusquote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!
Beter een foto van Yvonne.. Dat houdt ze verder wegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:04 schreef Biogarde het volgende:
"Yvonne"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |