Herkenbaar!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:55 schreef alsem het volgende:
"Mijn naam is juiced en ik heb nog nooit sex gehad, dus hou afstand of ik neuk je in je kontgat!"
"Als je achter me BLIJFT rijden, kom je in Meppel terecht, weet je zeker dat je dat wilt?"quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef cerror het volgende:
"Christenen zijn de reden van files. Vermoord ze, allemaal."
Als ik dan naar rechts zou gaan omdat er plek genoeg is, wat hebben die bumperstickers dan nog voor nut?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef vosss het volgende:
In plaats van zulke onzinteksten te verzinnen, zouden jullie beter eens na kunnen denken over het feit wáárom er iemand op je bumper zit.
Zeer waarschijnlijk is dat omdat er rechts plaats genoeg is en jullie onnodig links rijden.
Ga godverdomme toch gewoon aan de kant![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:16 schreef juiced het volgende:
[..]
Als ik dan naar rechts zou gaan omdat er plek genoeg is, wat hebben die bumperstickers dan nog voor nut?
Dan zou ik me toch gaan kleven joh, Ik zweer ut.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:23 schreef juiced het volgende:
JE MOEDER!
Het is maar net wat je gewend bent met je moeder.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch gaan kleven joh, Ik zweer ut.
Ik volg je helemaal tot aan je stop.
Man, dat past nooit op één stickerquote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef vosss het volgende:
In plaats van zulke onzinteksten te verzinnen, zouden jullie beter eens na kunnen denken over het feit wáárom er iemand op je bumper zit.
Zeer waarschijnlijk is dat omdat er rechts plaats genoeg is en jullie onnodig links rijden.
Ga godverdomme toch gewoon aan de kant![]()
![]()
!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |