Ik ook niet...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zus.
ik moest lachenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Maisnon het volgende:
"Ik kleef op bumpers, jij ook?"'t Is een sticker moehahahahahahaha ....
Ik heb een hekel aan mijn moeder, dus dat is het niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:26 schreef juiced het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent met je moeder.
past dit wel op z'n lollermobiel?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef jpg97 het volgende:
"Maikuuul onboard"
Kermit de Klever?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:32 schreef eQuaL het volgende:
Maar die van kermit is het leukst
[afbeelding]
soepel, ik doe het cumulatief zachterquote:Op maandag 5 februari 2007 17:55 schreef mcDavid het volgende:
voor iedere keer grootlicht, doe ik er 5 km af.
Gewoon een sticker UNDERCOVER erop plakken.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:30 schreef juiced het volgende:
FYI: Ik had trouwens eens een logo van de politie achterop m'n auto geplakt, dat scheelde ook drastisch in het aantal bumperklevers. "Ze" gaan dan toch twijfelen of het echt politie zal zijn. Het was dan ook leuk om express voor ze te gaan rijden. Zoiets werkt trouwens niet met een oud brik wat nooit een "undercover" politie auto kan zijn.
Juist! En dan stiekem erop plakken als de buren even niet kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon een sticker UNDERCOVER erop plakken. [afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Bob-B het volgende:
Of zo'n zwarte omlijsting voor je nummerplaten met daarop "Korps Landelijke Politiediensten"
http://www.logiprint.nl/nl/bumperstickers.htmlquote:
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
http://www.logiprint.nl/nl/bumperstickers.html![]()
Mercedes, jeweetzquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sjakie heeft vast een mooie auto
Op autobeursen heb ik het vaker gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daar maken ze geen kentekenhouders.
Daar kom ik niet zo vaakquote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Op autobeursen heb ik het vaker gezien
kietel mequote:Op maandag 5 februari 2007 20:52 schreef Strijkplank het volgende:
Ik haat voorbumperklevers!!!
dus als bumperklever heb je een pik van circa 1 meter?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:56 schreef mcDavid het volgende:
De lengte van uw piemel is direct evenredig aan de afstand tot uw voorganger
beter lezenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef ukga het volgende:
[..]
dus als bumperklever heb je een pik van circa 1 meter?
Topic is nog lang niet vol, dus er kan nog veeel meer bijquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef juiced het volgende:
Nah...nu weten we het wel weer...slotje!
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Topic is nog lang niet vol, dus er kan nog veeel meer bij![]()
Doei dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!
NIet meer klikken dusquote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel zo zijn! Maar ik ben het beu!
Beter een foto van Yvonne.. Dat houdt ze verder wegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:04 schreef Biogarde het volgende:
"Yvonne"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |