Heyquote:
Naar huisquote:Op maandag 5 februari 2007 01:33 schreef leolinedance het volgende:
Waar is die natanaal heen?
Ik denk dat iedereen hem/haar over 2 weken vergeten is...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij zal altijd herinnerd worden als degene die een andere bewoner in een reality tv show een trap gaf.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Huub daarentegen is eerst ff langs de wallen.
Dat was Nena toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij zal altijd herinnerd worden als degene die een andere bewoner in een reality tv show een trap gaf.
Fair enough.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
en toch had ik die huub dan nog wat meer klappen verkocht als ik toch al mijn borg kwijt was!
Jazeker: http://www.youtube.com/watch?v=zfS-JIUVAvsquote:Op maandag 5 februari 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
is er een filmpje van de foto's in de OP
Eh, neequote:Op maandag 5 februari 2007 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
is ts nathanael?
ja maar dat is andere hoek camera dan in de OPquote:Op maandag 5 februari 2007 02:38 schreef Solidius het volgende:
[..]
Jazeker: http://www.youtube.com/watch?v=zfS-JIUVAvs
[..]
Eh, nee
yep... Die had tegen Brian toegegeven dat 'ie geschopt had (homotrapje, maar dat zei hij er niet bij)...quote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef hallo_mensen het volgende:
Maarre huub is nu ook eruit?
Ga es fietsen?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef Lieve het volgende:
![]()
Abonnement op de Telegraaf opgezegd. Was toch al een K*tkrant.
![]()
![]()
666 wiens naam we niet noemen Satanael hoerenjong! Blij dat jij door het slijk mag! Blij dat er 1 zekerheid is en was. 1% van de stemmen? Een overdreven kijk op de realiteit. Als de 1 die je krijgt als je verschijnt bij een tentamen. Dat is dus NIEMAND. Zelfs je zoontje( waarvan het maar zeer de vraag is of het jouw zoon is en niet een produckt van één van de klanten van je ex hoer. Zou er zeker een DNA test opzetten. Met de sterke hoop voor de psyche van dat kind dat jij zijn pappie niet bent)
Want wat ben jij platvloers tuig! Hoe begrijpelijk dat JIJ geen partner hebt en vrij was om DGK in te gaan. Ongewenst minmens! Parasiet!![]()
![]()
Mag hopen van wel!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef Danny het volgende:
Ik mag toch hopen dat Satanaėl hier niet komt posten he, die malloot...
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mag hopen van wel!Meteen een Permanente Ban
![]()
"tot ziens Dude, je bent de zwakste schakel! Fair enough!"![]()
Kan niet... die heeft Huub in bruikleenquote:
Het is een vervelend, zuigerig jankventje.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:05 schreef One_conundrum het volgende:
ach om nou zo extreem negatief over NL te doen hoeft ook niet, het blijft een spel....
Misschien snap ik het concept van het programma niet helemaal goed. Maar het is toch ook een beetje de bedoeling om zwaar irritant, vervelend, zuigend en weet ik veel wat te zijn tegen je medebewoners??quote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een vervelend, zuigerig jankventje.
Alleen al dat 'ie de blauwe plek van Huub z'n tikkie aanwees (na drie seconden)... En later in de nacht tegen Natasia janken van "Hij heeft me bij m'n keel gegrepen... da's het ergste wat je kan doen!
", terwijl Huub hem helemaal niet bij z'n keel heeft gegrepen, maar bij z'n shirtje (en nog niet eens bij z'n kraag)... Gek genoeg had NL de volgende dag wel ineens keelpijn.
Misselijkmakend gedrag...
Nee, natuurlijk niet, maar dat neemt niet natuurlijk weg dat het gedrag van NL zwįįr irritant is. Huub kan ook behoorlijk irritant zijn, maar die gaat vervolgens niet de gebeten hond spelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:05 schreef SmeeR het volgende:
[..]
Misschien snap ik het concept van het programma niet helemaal goed. Maar het is toch ook een beetje de bedoeling om zwaar irritant, vervelend, zuigend en weet ik veel wat te zijn tegen je medebewoners??
Alles om maar te zorgen dat iemand er uit wil? Had je dan een programma verwacht waar iedereen gezellig met elkaar ging zitten keuvelen en spelletjes doen en voor de lieve beeldbuiskijkertjes zich zo lief en netjes mogelijk voor doen?
Natuurlijk niet, maar een beetje je medebewoners gaan lopen uitkafferen dat is toch geen klasse? kunnen ze net zo goed de tokkies weer op de buis gooien.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:05 schreef SmeeR het volgende:
[..]
Misschien snap ik het concept van het programma niet helemaal goed. Maar het is toch ook een beetje de bedoeling om zwaar irritant, vervelend, zuigend en weet ik veel wat te zijn tegen je medebewoners??
Alles om maar te zorgen dat iemand er uit wil? Had je dan een programma verwacht waar iedereen gezellig met elkaar ging zitten keuvelen en spelletjes doen en voor de lieve beeldbuiskijkertjes zich zo lief en netjes mogelijk voor doen?
Jij was toch gestopt met kijken nadat Nena eruit moest? Kun je dan ook niet gewoon wegblijven op dit forum?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef Lieve het volgende:
![]()
Abonnement op de Telegraaf opgezegd. Was toch al een K*tkrant.
![]()
![]()
666 wiens naam we niet noemen Satanael hoerenjong! Blij dat jij door het slijk mag! Blij dat er 1 zekerheid is en was. 1% van de stemmen? Een overdreven kijk op de realiteit. Als de 1 die je krijgt als je verschijnt bij een tentamen. Dat is dus NIEMAND. Zelfs je zoontje( waarvan het maar zeer de vraag is of het jouw zoon is en niet een produckt van één van de klanten van je ex hoer. Zou er zeker een DNA test opzetten. Met de sterke hoop voor de psyche van dat kind dat jij zijn pappie niet bent)
Want wat ben jij platvloers tuig! Hoe begrijpelijk dat JIJ geen partner hebt en vrij was om DGK in te gaan. Ongewenst minmens! Parasiet!![]()
![]()
Precies, anders zou er helemaal niemand kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:05 schreef SmeeR het volgende:
[..]
Lag die icepack niet op zijn knie danquote:Op maandag 5 februari 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Schijnheilige sukkel.
Heb je alweer een icepack op je selfinflicted blauwe plek liggen?
Wat is een icepack en wat is selfinflicted?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Heb je alweer een icepack op je selfinflicted blauwe plek liggen?
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:49 schreef Dogga het volgende:
ROT OP MAN...JE HOORT HIER NIET
KK homoo
liegenaar
Hypocriet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:35 schreef Maanvis het volgende:
Wat is een icepack en wat is selfinflicted?
Volgens mij was het toch echt ice pack en self-inflicted
Ik hoef vast geen spelendevrouwwathebjenougeleerd post te maken?quote:
Houd je bek zeg, ook als je niet meer kijkt naar DGK mag je toch zeker wel gewoon op het forum komen...pffff...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt met kijken nadat Nena eruit moest? Kun je dan ook niet gewoon wegblijven op dit forum?
amenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef Danny het volgende:
Ik mag toch hopen dat Satanaėl hier niet komt posten he, die malloot...
needathoeftniet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:47 schreef Maanvis het volgende:
Ik hoef vast geen spelendevrouwwathebjenougeleerd post te maken?
Hem en zijn gehuil kennende is die gast allang dood dmv zelfmoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een beetje het vage vermoeden dat hij hier nooit zal posten![]()
Ja hoor dat mag, maar ik heb het liever niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Houd je bek zeg, ook als je niet meer kijkt naar DGK mag je toch zeker wel gewoon op het forum komen...pffff...![]()
ontopic---- Nathanael...![]()
![]()
Fair enough.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef Grafikal het volgende:
Gezellige boel hier:(
quote:Terug in Real Life and kickin'
Hi Fans,
Hier een message van jullie Nathanael, dit keer niet vanuit de kooi. Wel even wennen dus maar ook heerlijk om weer thuis te zijn. Het zal wel hard work and no play worden het komende jaar want ik verwacht lot's of offers I can't refuse. Voorlopig nog even rust, is ook beter voor mijn knie. Dat niet iedereen even blij is met mijn media performance bleek gisteren toen ik met Patricia een etentje geplanned had om over een mogelijke toekomst te praten. Meerdere onbekende assholes vonden het nodig om onophoudelijk "Fokking Cry Baby" naar mij te roepen. Patricia was not pleased. Ze trok het zich zo aan dat ze vertrokken is zonder iets tegen me te zeggen. Anyhow, ik neem aan dat ze snel weer belt dus minor detail en downside van het bekende Nederlanderschap.
Tot slot nog iets voor de mediabonzen van de verschillende radio en TV stations waarvan er tot nog toe niet één in geslaagd is mij te contacten voor een optreden. U kunt mij bereiken en boeken via het emailadres nathanaelheres@gmail.com. Mijn 06 nummer geef ik hier liever niet omdat ik dan natuurlijk de hele dag fans aan de lijn ga krijgen.
Aan alle fans: Big Ups and Latersssssssss.nl
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Mr_Baus het volgende:
Roflmao!! Fokking Cry Baby!!!!
E-mail is dus ook niet juistquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en zn email is ook wel handig... nathanaelisindeheren@gmeel.nl???
Joh!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Mr_Baus het volgende:
hooo... stop de persen... dit komt dus van de fake weblog af
Daar was ik in eerste instantie nog volledig ingetrapt... Maar toen kwam er een nog een quote en toen d8 ik; dit moet van de fake log zijn..quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef _Boo_ het volgende:
Dat stukje over Patricia was ook too good to be true...
Goed opgemerkt! Had het helemaal niet in de gaten. Vond hem al zo irritant schrijvenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Daar was ik in eerste instantie nog volledig ingetrapt... Maar toen kwam er een nog een quote en toen d8 ik; dit moet van de fake log zijn..
Moet wel zeggen dat het leuk gevonden is![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Damn, ik was er ook ingetrapt.
als jij kan laten zien waar 'ie z'n keel pakte graagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik vond het terecht dat die er uit geknikkerd was.
Hij greep die andere gozer bij zijn keel, en hield een gebalde vuist voor zijn neus.
En dat die misgeschopt heeft, heeft hij vast niet met opzet gedaan.
Geweld is geweldLekker consequent Talpa
Volgens mij lieten ze dat gisteren tijdens de uitzending zien hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Danny het volgende:
[..]
als jij kan laten zien waar 'ie z'n keel pakte graag
verder heb je kennelijk de voorgeschiedenis niet meegekregen. geeft verder niet hoor
goed kijken en je ziet dat 't z'n schouder is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij lieten ze dat gisteren tijdens de uitzending zien hoor.
Die andere knul zat op een stoel hem uit te dagen, daarna liep hij op hem af, en hield zijn hand op zijn keel, terwijl die met een gebalde vuist dreigde.
fysiek geweld. je vuist ballen en tegen iemand's schouder leunen is geen geweld. de schop van NL erna, het duwen en het bij de keel pakken van NL erna wél. De halve schop van Huub, die mis was, weer nietquote:Ik heb de voorgeschiedenis inderdaad niet meegekregen.
Maar heeft dat er iets mee te maken dan?
Het ging toch om de term "geweld"?
De schop - als je 'm al zo mag noemen - was mis. Dan kun je aannemen dat hij heeft geprobeerd raak te schoppen, maar dat is niet aantoonbaar. En schoppen zal dan wel geweld zijn, maar als het niet raak is is het geen FYSIEK geweld, en dįįr gaat het nou om. Als het om geweld an sich gaat had Brian er allang uit moeten zijnquote:En dat schoppen dan? Dat is toch ook geweld? Raak of niet raak, hij heeft geschopt.
Ik neem in ieder geval aan dat die echt wel heeft geprobeerd om raak te schoppen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef Danny het volgende:
...Dan heeft 'ie zich nog aardig weten in te houden laten mishandelen.
Oh, was het zijn schouder, ik had kunnen zweren dat die hem bij zijn keel vast had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef Danny het volgende:
[..]
goed kijken en je ziet dat 't z'n schouder is.[..]
fysiek geweld. je vuist ballen en tegen iemand's schouder leunen is geen geweld. de schop van NL erna, het duwen en het bij de keel pakken van NL erna wél. De halve schop van Huub, die mis was, weer niet
[..]
De schop - als je 'm al zo mag noemen - was mis. Dan kun je aannemen dat hij heeft geprobeerd raak te schoppen, maar dat is niet aantoonbaar. En schoppen zal dan wel geweld zijn, maar als het niet raak is is het geen FYSIEK geweld, en dįįr gaat het nou om. Als het om geweld an sich gaat had Brian er allang uit moeten zijn
Als Huub al schopte dan was dat na 3x geweld van NL te hebben ontvangen. Dan heeft 'ie zich nog aardig weten in te houden.
ofzoiets..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef DJ_A50 het volgende:
Jammer dat Huub geen geld genoeg heeft ,ik had graag gezien dat hij die mickey mouse jankert
helemaal in 2en had geslagen en hem recht in z'n misselijk makende homofiele rot bek had gespuugt,
Zo Satanel jij bent DE GROTE LOSER en zo zal het ook wel gaan met de projecten die je nog nooit tot een goed einde hebt gebracht ,je bent een grote mislukkeling, samen met die andere jankert Brianless die alleen maar achter zijn bruine lul aanloopt en het alleen maar op durft te nemen tegen jonge meisjes en anders alleen maar ruggesteun kan geven aan die andere donkere BRULBOEI met haar grote rot bek en haar beledigende taal tegen mensen die tot nu toe wel meer bereikt hebben in hun leven dan in de bijstand te lopen en opgescheept te zitten met 2 kinderen van 2 verschillende vaders ,ik heb wel begrip voor die vaders dat ze haar hebben gedumpt want wie zou het wel uit kunnen houden bij zo'n schreeuwbek die alleen zichzelf belangrijk vindt.Ik zou me maar een beetje inbinden als ik jou was ,want de klap wordt heel hard als je uit dat huis geknikkert wordt .
nu Huub weer terug is.
Joh, ga lekker naar het Tien forum, daar zitten allemaal gelijk gestemden..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef DJ_A50 het volgende:
Jammer dat Huub geen geld genoeg heeft ,ik had graag gezien dat hij die mickey mouse jankert
helemaal in 2en had geslagen en hem recht in z'n misselijk makende homofiele rot bek had gespuugt,
Zo Satanel jij bent DE GROTE LOSER en zo zal het ook wel gaan met de projecten die je nog nooit tot een goed einde hebt gebracht ,je bent een grote mislukkeling, samen met die andere jankert Brianless die alleen maar achter zijn bruine lul aanloopt en het alleen maar op durft te nemen tegen jonge meisjes en anders alleen maar ruggesteun kan geven aan die andere donkere BRULBOEI met haar grote rot bek en haar beledigende taal tegen mensen die tot nu toe wel meer bereikt hebben in hun leven dan in de bijstand te lopen en opgescheept te zitten met 2 kinderen van 2 verschillende vaders ,ik heb wel begrip voor die vaders dat ze haar hebben gedumpt want wie zou het wel uit kunnen houden bij zo'n schreeuwbek die alleen zichzelf belangrijk vindt.Ik zou me maar een beetje inbinden als ik jou was ,want de klap wordt heel hard als je uit dat huis geknikkert wordt .
nu Huub weer terug is.
Vanavond komt de vervanger van NL.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef JohnDope het volgende:
Hebben ze nou al een nieuwe Randdebiel gevonden die Nathanael gaat opvolgen?
Eric, aka Mss. NaTRasha.... OMGquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vanavond komt de vervanger van NL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |