Heyquote:
Naar huisquote:Op maandag 5 februari 2007 01:33 schreef leolinedance het volgende:
Waar is die natanaal heen?
Ik denk dat iedereen hem/haar over 2 weken vergeten is...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij zal altijd herinnerd worden als degene die een andere bewoner in een reality tv show een trap gaf.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Huub daarentegen is eerst ff langs de wallen.
Dat was Nena toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij zal altijd herinnerd worden als degene die een andere bewoner in een reality tv show een trap gaf.
Fair enough.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
en toch had ik die huub dan nog wat meer klappen verkocht als ik toch al mijn borg kwijt was!
Jazeker: http://www.youtube.com/watch?v=zfS-JIUVAvsquote:Op maandag 5 februari 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
is er een filmpje van de foto's in de OP
Eh, neequote:Op maandag 5 februari 2007 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
is ts nathanael?
ja maar dat is andere hoek camera dan in de OPquote:Op maandag 5 februari 2007 02:38 schreef Solidius het volgende:
[..]
Jazeker: http://www.youtube.com/watch?v=zfS-JIUVAvs
[..]
Eh, nee
yep... Die had tegen Brian toegegeven dat 'ie geschopt had (homotrapje, maar dat zei hij er niet bij)...quote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef hallo_mensen het volgende:
Maarre huub is nu ook eruit?
Ga es fietsen?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef Lieve het volgende:
![]()
Abonnement op de Telegraaf opgezegd. Was toch al een K*tkrant.
![]()
![]()
666 wiens naam we niet noemen Satanael hoerenjong! Blij dat jij door het slijk mag! Blij dat er 1 zekerheid is en was. 1% van de stemmen? Een overdreven kijk op de realiteit. Als de 1 die je krijgt als je verschijnt bij een tentamen. Dat is dus NIEMAND. Zelfs je zoontje( waarvan het maar zeer de vraag is of het jouw zoon is en niet een produckt van één van de klanten van je ex hoer. Zou er zeker een DNA test opzetten. Met de sterke hoop voor de psyche van dat kind dat jij zijn pappie niet bent)
Want wat ben jij platvloers tuig! Hoe begrijpelijk dat JIJ geen partner hebt en vrij was om DGK in te gaan. Ongewenst minmens! Parasiet!![]()
![]()
Mag hopen van wel!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef Danny het volgende:
Ik mag toch hopen dat Satanaël hier niet komt posten he, die malloot...
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mag hopen van wel!Meteen een Permanente Ban
![]()
"tot ziens Dude, je bent de zwakste schakel! Fair enough!"![]()
Kan niet... die heeft Huub in bruikleenquote:
Het is een vervelend, zuigerig jankventje.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:05 schreef One_conundrum het volgende:
ach om nou zo extreem negatief over NL te doen hoeft ook niet, het blijft een spel....
Misschien snap ik het concept van het programma niet helemaal goed. Maar het is toch ook een beetje de bedoeling om zwaar irritant, vervelend, zuigend en weet ik veel wat te zijn tegen je medebewoners??quote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een vervelend, zuigerig jankventje.
Alleen al dat 'ie de blauwe plek van Huub z'n tikkie aanwees (na drie seconden)... En later in de nacht tegen Natasia janken van "Hij heeft me bij m'n keel gegrepen... da's het ergste wat je kan doen!
", terwijl Huub hem helemaal niet bij z'n keel heeft gegrepen, maar bij z'n shirtje (en nog niet eens bij z'n kraag)... Gek genoeg had NL de volgende dag wel ineens keelpijn.
Misselijkmakend gedrag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |