abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 9 februari 2007 @ 18:23:40 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46147370
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef mazaru het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik vond het terecht dat die er uit geknikkerd was.
Hij greep die andere gozer bij zijn keel, en hield een gebalde vuist voor zijn neus.
En dat die misgeschopt heeft, heeft hij vast niet met opzet gedaan.
Geweld is geweld Lekker consequent Talpa
als jij kan laten zien waar 'ie z'n keel pakte graag
verder heb je kennelijk de voorgeschiedenis niet meegekregen. geeft verder niet hoor
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:29:53 #102
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_46147577
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Danny het volgende:

[..]

als jij kan laten zien waar 'ie z'n keel pakte graag
verder heb je kennelijk de voorgeschiedenis niet meegekregen. geeft verder niet hoor
Volgens mij lieten ze dat gisteren tijdens de uitzending zien hoor.
Die andere knul zat op een stoel hem uit te dagen, daarna liep hij op hem af, en hield zijn hand op zijn keel, terwijl die met een gebalde vuist dreigde.

Ik heb de voorgeschiedenis inderdaad niet meegekregen.
Maar heeft dat er iets mee te maken dan?
Het ging toch om de term "geweld"?

En dat schoppen dan? Dat is toch ook geweld? Raak of niet raak, hij heeft geschopt.
Ik neem in ieder geval aan dat die echt wel heeft geprobeerd om raak te schoppen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Admin vrijdag 9 februari 2007 @ 18:43:29 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46148006
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij lieten ze dat gisteren tijdens de uitzending zien hoor.
Die andere knul zat op een stoel hem uit te dagen, daarna liep hij op hem af, en hield zijn hand op zijn keel, terwijl die met een gebalde vuist dreigde.
goed kijken en je ziet dat 't z'n schouder is.
quote:
Ik heb de voorgeschiedenis inderdaad niet meegekregen.
Maar heeft dat er iets mee te maken dan?
Het ging toch om de term "geweld"?
fysiek geweld. je vuist ballen en tegen iemand's schouder leunen is geen geweld. de schop van NL erna, het duwen en het bij de keel pakken van NL erna wél. De halve schop van Huub, die mis was, weer niet
quote:
En dat schoppen dan? Dat is toch ook geweld? Raak of niet raak, hij heeft geschopt.
Ik neem in ieder geval aan dat die echt wel heeft geprobeerd om raak te schoppen.
De schop - als je 'm al zo mag noemen - was mis. Dan kun je aannemen dat hij heeft geprobeerd raak te schoppen, maar dat is niet aantoonbaar. En schoppen zal dan wel geweld zijn, maar als het niet raak is is het geen FYSIEK geweld, en dáár gaat het nou om. Als het om geweld an sich gaat had Brian er allang uit moeten zijn
Als Huub al schopte dan was dat na 3x geweld van NL te hebben ontvangen. Dan heeft 'ie zich nog aardig weten in te houden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:59:08 #104
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_46148581
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef Danny het volgende:
...Dan heeft 'ie zich nog aardig weten in te houden laten mishandelen.
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:00:14 #105
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_46148620
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef Danny het volgende:

[..]

goed kijken en je ziet dat 't z'n schouder is.[..]

fysiek geweld. je vuist ballen en tegen iemand's schouder leunen is geen geweld. de schop van NL erna, het duwen en het bij de keel pakken van NL erna wél. De halve schop van Huub, die mis was, weer niet
[..]

De schop - als je 'm al zo mag noemen - was mis. Dan kun je aannemen dat hij heeft geprobeerd raak te schoppen, maar dat is niet aantoonbaar. En schoppen zal dan wel geweld zijn, maar als het niet raak is is het geen FYSIEK geweld, en dáár gaat het nou om. Als het om geweld an sich gaat had Brian er allang uit moeten zijn
Als Huub al schopte dan was dat na 3x geweld van NL te hebben ontvangen. Dan heeft 'ie zich nog aardig weten in te houden.
Oh, was het zijn schouder, ik had kunnen zweren dat die hem bij zijn keel vast had.

Maar ik denk toch dat die in een rechtzaak weinig kans zou maken
Hij was de eerste die de ander aanraakte.

Als mijn buurman op mij af zou komen, mij tegen de muur zou drukken, en met gebalde vuist voor mijn neus zou staan, dan is die volgens de wet in overtreding.

Maar ja, het is nou eenmaal een tv-show, en ik heb het idee dat Huub nogal populair is bij het publiek.
Dus is het niet dom van Talpa om hem er weer in terug te brengen.

De kijkcijfers zullen er in ieder geval flink door gaan stijgen.
Ik kijk maar zelden naar de gouden kooi, ik weet niet eens alle namen van de bewoners
Maar ik ga zeker kijken naar de reakties van de anderen als die weer terug komt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:24:32 #106
125352 DJ_A50
a50 de gekste
pi_46154910
Jammer dat Huub geen geld genoeg heeft ,ik had graag gezien dat hij die mickey mouse jankert
helemaal in 2en had geslagen en hem recht in z'n misselijk makende homofiele rot bek had gespuugt,
Zo Satanel jij bent DE GROTE LOSER en zo zal het ook wel gaan met de projecten die je nog nooit tot een goed einde hebt gebracht ,je bent een grote mislukkeling, samen met die andere jankert Brianless die alleen maar achter zijn bruine lul aanloopt en het alleen maar op durft te nemen tegen jonge meisjes en anders alleen maar ruggesteun kan geven aan die andere donkere BRULBOEI met haar grote rot bek en haar beledigende taal tegen mensen die tot nu toe wel meer bereikt hebben in hun leven dan in de bijstand te lopen en opgescheept te zitten met 2 kinderen van 2 verschillende vaders ,ik heb wel begrip voor die vaders dat ze haar hebben gedumpt want wie zou het wel uit kunnen houden bij zo'n schreeuwbek die alleen zichzelf belangrijk vindt.Ik zou me maar een beetje inbinden als ik jou was ,want de klap wordt heel hard als je uit dat huis geknikkert wordt .
nu Huub weer terug is.
ik ben niet de A50 waar je overheen racet
maar de A50 die over je meisie Racet
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:45:41 #107
54408 Parzival
Where it happens
pi_46155704
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef DJ_A50 het volgende:
Jammer dat Huub geen geld genoeg heeft ,ik had graag gezien dat hij die mickey mouse jankert
helemaal in 2en had geslagen en hem recht in z'n misselijk makende homofiele rot bek had gespuugt,
Zo Satanel jij bent DE GROTE LOSER en zo zal het ook wel gaan met de projecten die je nog nooit tot een goed einde hebt gebracht ,je bent een grote mislukkeling, samen met die andere jankert Brianless die alleen maar achter zijn bruine lul aanloopt en het alleen maar op durft te nemen tegen jonge meisjes en anders alleen maar ruggesteun kan geven aan die andere donkere BRULBOEI met haar grote rot bek en haar beledigende taal tegen mensen die tot nu toe wel meer bereikt hebben in hun leven dan in de bijstand te lopen en opgescheept te zitten met 2 kinderen van 2 verschillende vaders ,ik heb wel begrip voor die vaders dat ze haar hebben gedumpt want wie zou het wel uit kunnen houden bij zo'n schreeuwbek die alleen zichzelf belangrijk vindt.Ik zou me maar een beetje inbinden als ik jou was ,want de klap wordt heel hard als je uit dat huis geknikkert wordt .
nu Huub weer terug is.
ofzoiets..

of je maakt je niet zo druk.. tis maar TV hoor.. nouja TV tapla.. ohnee tien.. afijn.. ga even lekker afkoelen ofzo
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_46255106
Hebben ze nou al een nieuwe Randdebiel gevonden die Nathanael gaat opvolgen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46255438
Nou. Ze belden me vanochtend.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:51:18 #111
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46255928
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef DJ_A50 het volgende:
nu Huub weer terug is.
Joh, ga lekker naar het Tien forum, daar zitten allemaal gelijk gestemden..
(newbie)
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:14:50 #112
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46259566
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef JohnDope het volgende:
Hebben ze nou al een nieuwe Randdebiel gevonden die Nathanael gaat opvolgen?
Vanavond komt de vervanger van NL.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:33:51 #113
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46260195
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Vanavond komt de vervanger van NL.
Eric, aka Mss. NaTRasha.... OMG
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:43:32 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46260533
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Eric, aka Mss. NaTRasha.... OMG
Nathanael z'n vervanger is iig wel uit de kast.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46266628

Ach, de ingehouden bedekte en vermomde herenliefde had ook wel iets. Vooral de act met het kapstertje was meesterlijk bedacht!
(die we nu trouwens helemaal niet meer zien, Of heeft Natasia haar haren op dr tanden tegenwoordig? Het kapstertje zal wel duurder dan de hoeren geweest zijn en zo haar eisen gehad hebben. Wat wil je ook als je een herenliefhebber moet opwarmen op TV?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')