Dat kan kon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan de offtopic in auto stinkt naar sigaretten verwijderd worden, aangezien ik het wel een probleem vind, en de rokers in dat topic blijkbaar niet?
678 --> 679quote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef worldpimber het volgende:
en motorrijders kunnen een ander nummer aanvragen voor hun SC-topic.
ook goedquote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dacht je van een TT-verandering, naar een iets algemener Porsche topic? Want het topic is nog WEL leuk (ik lees lekker mee)
het is weer tiptop in ordequote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef eer-ik het volgende:
Gelieve eventjes
Asmooh - Toyota Celica T18 coupé
"Jap Style" Toyota Celica T18 Coupé (american edition)
toe te voegen, en een whitespacefix te draaien
Alvast bedankt
Dat is onzin, netzoals met de foto van die ex-chick van jou. De ene keer maakt het geen drol uit of je wel of geen foto's post van iemand en is het je eigen schuld als je foto's op internet staan en de andere keer wordt er rigoreus verwijderd.quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En het is aan het fotomodel zelf idd om de foto geheel van internet te verwijderen
Okquote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat moet ik helaas toegevenMaar in principe is het zo dat als er klachten over binnen komen, gat het weg. Geen klachten blijft het staan
En nu waren er klachten
quote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef BRIMAGE het volgende:
Hoe moet ik autorijden?
Kan iemand al die zogenaamde grappige reply's eruit gooien? Zo krijg ik nooit een serieus antwoord op m'n vragen.
ik weet niet meer hoe ik berichten kan verwijderen, het is al zo lang geleden dat ik dat heb gedaan heb....quote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef BRIMAGE het volgende:
Hoe moet ik autorijden?
Kan iemand al die zogenaamde grappige reply's eruit gooien? Zo krijg ik nooit een serieus antwoord op m'n vragen.
Ik heb een waarchuwing geplaatstquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef BRIMAGE het volgende:
Hoe moet ik autorijden?
Kan iemand al die zogenaamde grappige reply's eruit gooien? Zo krijg ik nooit een serieus antwoord op m'n vragen.
sleutel naar linksquote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef BRIMAGE het volgende:
Alexxxx er zitten veel grappenmakers in dat topic. Dus ik weet niet meer wat ik moet geloven. Jij komt wel serieus over, kun je het volgende bevestigen:
Koppeling links, rem midden, gas rechts.
Auto start je door koppeling indrukken, sleutel helemaal naar rechts draaien. Als hij gestart is, sleutel weer loslaten, of moet je hem rechts ingedrukt houden totdat hij gestart is? Daarna met koppeling in de pook naar 1 duwen, en gas zacht indrukken met koppeling langzaam omhoog laten komen. Schakelen bij 2500 á 3000 rpm.
Motor uit als je gaat tanken, tankklepje open je met je sleutel of met een binnenknopje. En bij de tankstation vertellen welke pomp je had.
Klopt dit allemaal? (voor de overige users, dit is aan alex gericht, dus niet aan de grappemakers hiero)
Wat is er dan als je hem naar rechts draait?quote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sleutel naar links![]()
toeren mogen ook wel wat omhoog, tot het rode is goed![]()
start die in noodloop.....quote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Wat is er dan als je hem naar rechts draait?
Oke naar links dus. Bedankt voor je normale reply.quote:Op maandag 23 april 2007 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
start die in noodloop.....
een noodstand als het ware als je motorproblemen hebt maar de auto toch moet verplaatsen![]()
Als je twijfelt bij het instappen: Vaak staat er bij het kontakt slot een I, een II en een III. Je moet van I naar II naar III draaien en bij III start hij. Als III ontbreekt gewoon voorbij II draaien.quote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Oke naar links dus. Bedankt voor je normale reply.
je moet al mijn reakties eerst leze!quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef BRIMAGE het volgende:
Alexxxx er zitten veel grappenmakers in dat topic. Dus ik weet niet meer wat ik moet geloven. Jij komt wel serieus over, kun je het volgende bevestigen:
Koppeling links, rem midden, gas rechts.
Auto start je door koppeling indrukken, sleutel helemaal naar rechts draaien. Als hij gestart is, sleutel weer loslaten, of moet je hem rechts ingedrukt houden totdat hij gestart is? Daarna met koppeling in de pook naar 1 duwen, en gas zacht indrukken met koppeling langzaam omhoog laten komen. Schakelen bij 2500 á 3000 rpm.
Motor uit als je gaat tanken, tankklepje open je met je sleutel of met een binnenknopje. En bij de tankstation vertellen welke pomp je had.
Klopt dit allemaal? (voor de overige users, dit is aan alex gericht, dus niet aan de grappemakers hiero)
Ik weet niet of het gewenst is dat er een incrowd kliekje met elkaar gaat zitten slowchatten en anderen bespringt als zij 2 postjes offtopic zetten.. Gaat nu idd een beetje snel en is door dat gebagger niet echt leuk meer om te volgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had mezelf net voorgenomen om er wat vaker mee te lezen, en zoals je kunt zien gisteravond voor het eerst in tijden weer eens wat gepost![]()
Maar gebeuren er dan dingen die niet door de beugel kunnen, of is het puur de snelheid?
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef Petre het volgende:
zouden de pta modjes wat vaker bij de slowchat van het treinentopic willen ingrijpen? de laatste tijd gaan de topics wel heel erg snel...
Is dat die secetaresse van VD Akker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was inderdaad erg dom om dat te posten.Ik zal eens even een bezem pakken
En voor foto's van Marieke mag je altijd een eigen topic openen natuurlijk!
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat die secetaresse van VD Akker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |