Dat ie je de volgende keer maar overrijden mag, weet je ook weer dat je nogsteeds sterveling bent. Nee, heel gevaarlijk die vrachtwagens, vallen echt doden mee. Leer fietsen, klootzakquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef dubidub het volgende:
Vanochtend moest deze vol in de ankers omdat ik voorlangs piepte op m'n fietsje
[afbeelding]
V8powerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef worldpimber het volgende:
http://www.v8power.nl/newbrullen.phpWat een uitgebreide interviews
Whehe, anders ga je opgefokt doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ie je de volgende keer maar overrijden mag, weet je ook weer dat je nogsteeds sterveling bent. Nee, heel gevaarlijk die vrachtwagens, vallen echt doden mee. Leer fietsen, klootzak
edit: 't is trouwens een trekker, zie de schotel, net zichtbaar onder de steunpoot door.
Ik had net zo gereageerd als Bart, aangezien we beiden de gevaren maar al te goed kennen, als je nou meteen had gezeg dat ie gewoon voor je stopte om je voor te laten, had je m ook niet over je heen gekregen. Voorlangs piepen zodat wij met de vrachtwagen vol op de rem moeten is een zeer grote nono.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:34 schreef dubidub het volgende:
[..]
Whehe, anders ga je opgefokt doen. Die chauffeur zag me al voor de brug aankomen, hij was alleen zo lief om te remmen voor me. Dit deed hij alleen nog al hard, daarom zei ik dat hij vol in de ankers ging. Anders ga je ergens anders je frustraties afreageren. En waar zeg ik dat ik vrachtwagens heel gevaarlijk vind? Je doet teringlelijk voor geen reden. Bad day at the office?
En ik realiseerde me na het posten van het plaatje dat het inderdaad niet de goede vrachtwagen was, hij leek er alleen veel op.
Lol, ik ga foto's van trucks posten enzo, kortom, ik vind ze interessant enzo, en dan zou ik niet stoppen voor een 5 assige scania motorwagen? Ik meot erkennen, m'n woordkeus bij 'voorpiepen' is onhandig, maar eenb eetje logica van jullie kant kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had net zo gereageerd als Bart, aangezien we beiden de gevaren maar al te goed kennen, als je nou meteen had gezeg dat ie gewoon voor je stopte om je voor te laten, had je m ook niet over je heen gekregen. Voorlangs piepen zodat wij met de vrachtwagen vol op de rem moeten is een zeer grote nono.
Wat komt er achter te hangen, een city-trailer?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
heeft mijn baas gekocht en ik mag ermee rijden
Hoe weet jij dat, Nee over het algemeen gaat er een Smitz trailer achter. Maar als er een een city achter hangt maak ik een foto omdat het geen gezicht is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat komt er achter te hangen, een city-trailer?![]()
You fokking lucky bastardquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Dat zei ik ook toen hij vertelde dat hij die auto wilde, maar toch doenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
You fokking lucky bastardIk hoop dat je er niet enkel mee in Nederland rond gaat rijden, daarvoor is ie een beetje overkill
Meen je nou echt dat je daarmee enkel in dat biljartlakentje gaat rondtuffen?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen hij vertelde dat hij die auto wilde, maar toch doen![]()
.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had net zo gereageerd als Bart, aangezien we beiden de gevaren maar al te goed kennen, als je nou meteen had gezeg dat ie gewoon voor je stopte om je voor te laten, had je m ook niet over je heen gekregen. Voorlangs piepen zodat wij met de vrachtwagen vol op de rem moeten is een zeer grote nono.
Jah, en over twee weken gaat ie zeiken dat het ding zo zuiptquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:19 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Jawelquote:Op zondag 6 mei 2007 15:24 schreef dubidub het volgende:
vipergts, die's toch niet voor van der voort bloemenkwekerij?![]()
In zn 1 op een plek ver van de bewoonde wereld met een gillende pot op de bijrijdersstoel?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Klonk het volgende:
Rijden in Parijs is heel makkelijk
2: rijden zoals je reed op je eerste rijles
dan komt het helemaal goed
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In zn 1 op een plek ver van de bewoonde wereld met een gillende pot op de bijrijdersstoel?
3: vooral niet in je spiegels kijken, word je alleen maar bang vanquote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Klonk het volgende:
Rijden in Parijs is heel makkelijk
1: zodra je iets ziet met een bordje op het dak waarop staat Taxi Parisien aan de kant gaan
2: rijden zoals je reed op je eerste rijles
dan komt het helemaal goed
Hey, ik ken dat.. zo gaat dat in Manila ookquote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
3: vooral niet in je spiegels kijken, word je alleen maar bang van
4: richting aangeven en gewoon gaan sturen, of er nou ruimte is of niet, stoppen ze ook vanzelf
5: oppassen voor suicidale touristen
En dan komt het hopelijk goed inderdaad
Edit: Oh en Alexxxxx, ik heb nog nooit een pot vrachtwagenrijles zien geven![]()
Ja hij heeft nu een Daf 95 Toen hij die in 1992 kocht versleten ze hem ook voor gek en niet alleen bij de Daf. en als je nu op het veilingterrein komt rijden die tuinders toch ook leuke auto's. Ik noem een zuidgeest met zijn 530 pk scania. Al zul je die volvo niet vaak op naaldwijk zien hoor. Hij is om naar herongen duitsland te rijdenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
OMG, serieus?Da's wel wat anders dan die trucks waar ze nu mee rijden
![]()
![]()
Zo weinig?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:31 schreef Klonk het volgende:
de laatste tijd worden die steeds hoger volgens mij 6 / 7 honderduizend zijn geen bijzonderheid meer.
1 ton? Dan hebben ze nog die "nieuwe-wagen-stank"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef bleiblei het volgende:
Dat vind ik ook niet echt veel nee.
Maar ja, het kan zijn dat je werkgever gewoon liever op safe speelt. Mijn pa ruilt zijn Volvo's ook in na +/- een ton op de teller terwijl die dingen makkelijk veel langer mee gaan...
Ik weet 1 oplossing voor die 5 die ik zelf aanhou in Frankrijk, want die 5 onthoudt toch niemand.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
3: vooral niet in je spiegels kijken, word je alleen maar bang van
4: richting aangeven en gewoon gaan sturen, of er nou ruimte is of niet, stoppen ze ook vanzelf
5: oppassen voor suicidale touristen
En dan komt het hopelijk goed inderdaad
Edit: Oh en Alexxxxx, ik heb nog nooit een pot vrachtwagenrijles zien geven![]()
Een vriend van mij rijdt op een FH12 bij Vredeveld Transport en die heeft een paar weken geleden de Volvo op een miljoen gezet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Klonk het volgende:
kilometer miljonairs zijn voor mijn gevoel nog steeds vrij zeldzaam, kan ook zijn dat ik bij bedrijven heb gewerkt waar ze sneller een nieuwe kochten
Bij het bedrijf waar ik werk (60 trekkende eenheden ongeveer) gaan er ieder jaar een handvol auto's uit met een miljoen op de klok. Toen ik er pas kwam heb ik zelf een oude 4-serie over het miljoen getrapt, deze lichting verdwijnen er een aantal XF's, waarvan er 1 zelfs op 1.370.000km stond vorige weekquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Klonk het volgende:
kilometer miljonairs zijn voor mijn gevoel nog steeds vrij zeldzaam, kan ook zijn dat ik bij bedrijven heb gewerkt waar ze sneller een nieuwe kochten
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik werk (60 trekkende eenheden ongeveer) gaan er ieder jaar een handvol auto's uit met een miljoen op de klok. Toen ik er pas kwam heb ik zelf een oude 4-serie over het miljoen getrapt, deze lichting verdwijnen er een aantal XF's, waarvan er 1 zelfs op 1.370.000km stond vorige week
De Rooy, met die blauwe auto's, die de onderdelendistributie doen voor DAF, rijden 24-uurs diensten, met 2 man op 1 auto. Die dingen lopen zomaar 2 miljoen en meer, simpelweg omdat ze nooit koud worden en nooit echt zwaar belast worden. Stond eens een artikel over in de truckstar geloof ik
eh, hóeveel jaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 07:15 schreef Scalle-- het volgende:
Bij m'n vorige baas gingen ze pas na het miljoen eruit.
M'n huidige baas doet ze tegenwoordig na jaar weg maar dan zitten er ook al tussen over de 700.000 en ook 900.000 zijn er enkele... Denk niet dat er miljonairs tussenzitten...
Thxie, had het niet gemerkt dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
eh, hóeveel jaar
Wij rijden gemiddeld 135.000km per jaar met de auto's, hoogste afgelopen jaar was 167.000km, maar da's een extreme uitschieter. De auto's die er uit gaan bij ons zijn dus een jaar of 8, 9 oud
onderschat het heuveltje op de A40 niet als je Duitsland net binnenkomtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, beste ViperGTS, Herongen ligt like... net over de grens bij Venlo. Wat moet je dan met 660pk
Ja beetje laat ja, maar kwam er vannacht toevallig langs
Die kan ik met de 380'ers bij ons anders prima hebben. Sterker nog, ik ben wel eens met een volle bak vlees van Nürnberg naar Hannover gereden, over de A7 dus. Daar zitten pas leuke bultjes inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
onderschat het heuveltje op de A40 niet als je Duitsland net binnenkomt, of nog erger de heuvel op Klagenfurtlaan als je binnendoor gaat
![]()
Dat zei ik ook ik vond 400 pk meer dan zat maar nee hij moest perse 660 want dat reed zo lekker. Maar je hoort mij niet klagen horen t is mijn geld nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, beste ViperGTS, Herongen ligt like... net over de grens bij Venlo. Wat moet je dan met 660pk
Ja beetje laat ja, maar kwam er vannacht toevallig langs
Was jij gister nu bij de truckrun van Nienoord?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zei ik ook ik vond 400 pk meer dan zat maar nee hij moest perse 660 want dat reed zo lekker. Maar je hoort mij niet klagen horen t is mijn geld niet
Nee hoezo stond er ook een black thunder de mijne komt donderdag er moest nog het eea aangedaan worden. Die verschrikkelijke bliksemschichten zijn eraf. Traanplaat erop bij de schotel, lampen en een luchthoorn op het dak.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was jij gister nu bij de truckrun van Nienoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |