De beide FTF's van de Rekwisieten Comissie...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
En Alexxxxx, welke vind jij nog mooier dan?
De trekker zelf is gewoon 2,5 meter zover ik weet, de trailer is breder. Die faun apparaten zijn van eigens gewoon al 3 meterquote:Op maandag 12 februari 2007 17:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hm, ik zag in de cabine tussen het normale plastic bovenaan een lomp paneel met een voltmeter en wat schakelaars en ging ervan uit dat dat de zekeringkast was, maar het zou kunnen dat de zekeringen zelf gewoon in het dashboard zitten. Deze combinatie is onbeladen trouwens ook drie meter breed, en met een Leopard 2 erop zelfs 3.40 meter. Ze hebben dan ook altijd een ontheffing nodig om de openbare weg op te mogen. En Alexxxxx, welke vind jij nog mooier dan?
Mwah, ik kwam de afgelopen dagen toch verdacht dicht bij de hoeveelheid walm in de buurt, met een oude XF met een miljoen op de klokquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef Scalle-- het volgende:
Amerikaanse muscle:
http://www.youtube.com/watch?v=gvDYFq6f-w4
Mag m'n baas me ook wel geven ipv m'n globetrottertje
Jah dat zou je normaal ook zeggen, maar op die foto's vind ik het er echt heel stug uitzienquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Devilnl het volgende:
natuurlijk staat die niet in precies de zelfde richting..
duh!
Ach nee, zou het?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eigenaar is alleen Appel, hij rijdt in opdracht van Smeding, vandaar de reclame op de bak.
Ik weet het, ben redelijk bekend met Smedingquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eigenaar is alleen Appel, hij rijdt in opdracht van Smeding, vandaar de reclame op de bak.
Nee, eigenlijk is het allemaal van mij, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:
Myeah, maar 't ging mij erom dat je Smeding erbij hebt staan als eigenaar, maar die heeft helemaal geen zeggenschap over dat ding, dat wilde ik zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, ben redelijk bekend met Smeding
En dat is dan weer niet waar dus. Smeding heeft de transportafdeling onder bepaalde voorwaarden verkocht uiteraard.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myeah, maar 't ging mij erom dat je Smeding erbij hebt staan als eigenaar, maar die heeft helemaal geen zeggenschap over dat ding, dat wilde ik zeggen
Peter Appel was al een tijdje directeur van Dick Vijn, en hij dacht laat ik de boel eens omvlaggen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej hoe zit dat eigenlijk, alle auto's waar vroeger Dick Veijn ofzo op stond, staat nu Peter Appel op. Fusie? Overname? Faillissement?
Ah okquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peter Appel was al een tijdje directeur van Dick Vijn, en hij dacht laat ik de boel eens omvlaggen!
En daarvoor was hij Operationeel Manager bij Christiaan Salvesenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peter Appel was al een tijdje directeur van Dick Vijn, en hij dacht laat ik de boel eens omvlaggen!
Oh dat kan best, heb zn CV niet (heeft nooit bij mij gesolliciteerdquote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef area51 het volgende:
[..]
En daarvoor was hij Operationeel Manager bij Christiaan Salvesen
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah ok
Trouwens, even in de categorie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De baas is zo lief geweest om 8 XF105 410pk space cab trekkers te kopen, die allen in de eigen kleuren gespoten gaan worden
Het spulletje gaat over een week of 20 geleverd worden, aldus de baas
Ja hoor, alle 8quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef JB100-plus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Zit er ook eentje voor jou bij trouwens?
quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Hét voordeel van zaterdagchauffeur zijn: je krijgt altijd het mooie spul mee
Vriendjes zijn met de planners en de baas does the job just nicelyquote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]Sinds wanneer is dat zo vanzelfsprekend.
quote:
Mag zijn, die MX motoren lopen als een naaimachientje en kunnen prima meekomen met de concurrentie. Niet al het oude is per defenitie ook inferieur. Niet alle nieuwe ontwikkeling is ook per defenitie een verbeteringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
In 1980 bestond Iveco alleen nog maar op papier, dus je overdrijft heerlijk
Iveco had ten mnste nog lekker lang luchtgekoelde motoenEn hoe zit het met de DAF motoren? de 12,6 liter motor die ze nu NOG leveren zijn ze in 1956 mee begonnen... en toen was het al een verouderde Leyland licentie...
Klopt, maar het 12,6liter euro3 blok wordt sinds oktober/november (ben de exacte datum vergeten) niet meer geleverd, simpelweg omdat sindsdien de euro4 norm verplicht geworden is. Dus als je zegt dat de basis van dat blok een halve eeuw meegegaan is, heb je gelijk. Geleverd wordt ie alleen al een goed half jaar niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ja de MX motoren zijn net een jaar op de markt grapjurk, voor de XF105. In de XF95 zit nog wel het 12,6 liter blok. De MX motor is ook de eerste motor die geen DAF motor is, maar een Paccar blok trouwensWel hoofdzakelijk in Eindhoven ontwikkeld uiteraard.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef bleiblei het volgende:
Die Iveco Strator is dus echt aartslelijk.
Vooral in dat vies groene kleurtje dat ze em gespoten hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zit je nou te zeiken man, puik ding toch?
Alhoewel ik eerst die torpedo's altijd wel puik vond, maar met een trailer erachter ziet het er 9 van de 10 keer niet uit.![]()
Jah, kweenie. De wagens die ik tegen ben gekomen in NL vond ik gewoon niet een mooi geheel vormen met de trailer. Dan maar zo'n hoge neusloze XL trekker dervoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |