Oh dat kan best, heb zn CV niet (heeft nooit bij mij gesolliciteerdquote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef area51 het volgende:
[..]
En daarvoor was hij Operationeel Manager bij Christiaan Salvesen
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah ok
Trouwens, even in de categorie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De baas is zo lief geweest om 8 XF105 410pk space cab trekkers te kopen, die allen in de eigen kleuren gespoten gaan worden
Het spulletje gaat over een week of 20 geleverd worden, aldus de baas
Ja hoor, alle 8quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef JB100-plus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Zit er ook eentje voor jou bij trouwens?
quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Hét voordeel van zaterdagchauffeur zijn: je krijgt altijd het mooie spul mee
Vriendjes zijn met de planners en de baas does the job just nicelyquote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]Sinds wanneer is dat zo vanzelfsprekend.
quote:
Mag zijn, die MX motoren lopen als een naaimachientje en kunnen prima meekomen met de concurrentie. Niet al het oude is per defenitie ook inferieur. Niet alle nieuwe ontwikkeling is ook per defenitie een verbeteringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
In 1980 bestond Iveco alleen nog maar op papier, dus je overdrijft heerlijk
Iveco had ten mnste nog lekker lang luchtgekoelde motoenEn hoe zit het met de DAF motoren? de 12,6 liter motor die ze nu NOG leveren zijn ze in 1956 mee begonnen... en toen was het al een verouderde Leyland licentie...
Klopt, maar het 12,6liter euro3 blok wordt sinds oktober/november (ben de exacte datum vergeten) niet meer geleverd, simpelweg omdat sindsdien de euro4 norm verplicht geworden is. Dus als je zegt dat de basis van dat blok een halve eeuw meegegaan is, heb je gelijk. Geleverd wordt ie alleen al een goed half jaar niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ja de MX motoren zijn net een jaar op de markt grapjurk, voor de XF105. In de XF95 zit nog wel het 12,6 liter blok. De MX motor is ook de eerste motor die geen DAF motor is, maar een Paccar blok trouwensWel hoofdzakelijk in Eindhoven ontwikkeld uiteraard.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef bleiblei het volgende:
Die Iveco Strator is dus echt aartslelijk.
Vooral in dat vies groene kleurtje dat ze em gespoten hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zit je nou te zeiken man, puik ding toch?
Alhoewel ik eerst die torpedo's altijd wel puik vond, maar met een trailer erachter ziet het er 9 van de 10 keer niet uit.![]()
Jah, kweenie. De wagens die ik tegen ben gekomen in NL vond ik gewoon niet een mooi geheel vormen met de trailer. Dan maar zo'n hoge neusloze XL trekker dervoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |