quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef 911GT2 het volgende:Ik heb hezelfde probleem, ik heb de auto nu inmiddels geurvrij gekregen door eerst het interieur te poetsen, en een tijdje met van die smerige geurdingen rond te rijden.
Probleem is nu alleen wanneer ik de AC aan zet dat er een moeilijk vieze rooklucht uit komt, `heeft het zin om dat ding gewoon een uur stationaair te laten draaien AC vol aan met interne circulatie en een geurding er in? (benzinekosten dok ik toch zelf niet)
Nu rij ik vaak met lekker weer met de ramen open en de AC vol aan, en ik heb wel het idee dat het minder is geworden
Ik dacht dat de airco ook gewoon de 'binnenlucht' circuleerde? Nouja schijnbaar wel als er lucht uit komt die naar rook stinkt. Je zou eens kunnen informeren of t filter van dat ding vervangen kan worden.. dat ding meurt waarschijnlijk zo naar de rook.
Bij onze auto (waar overigens niet in gerookt word) moest dat ding ook vervangen worden, na 1,5 jaar/20k km, was het filter eerder een muffe lap dan iets wat de lucht schoner maakte (mazda)
Volgens de garagehouder was het heel normaal bij 'de laatste generatie autos' dat zo'n ding om de 1-2 jaar vervangen moet worden.. lekkere vooruitgang wat dat betreft..