luchtverfrissers had ik zelf ook al bedacht, alleen is het probleem dat ik daar net zo kotsmisselijk van word, dan hou ik het geen 3 minuten vol in die auto...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Lausteen het volgende:
1)luchtverfrissers
2)professioneel laten reinigen
3)zelf ook gaan roken
dat zei ik ook al, maarja, het leed is al geschiedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef popolon het volgende:
Je moet die auto weigeren.
Je laat je toch niet opschepen met een stinkbak?
is binnen het bedrijf gedaan, dus dat zal niet echt gaan denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef longinus het volgende:
Alles schoonmaken wat behalve de geur zit de auto ook vol met teer en nicotine.
Dien een klacht in bij de leasemaatschappij en vraag of ze hem schoon willen opleveren
ja, wat wil je nouquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
luchtverfrissers had ik zelf ook al bedacht, alleen is het probleem dat ik daar net zo kotsmisselijk van word, dan hou ik het geen 3 minuten vol in die auto...
wát een geweldig vooruitzichtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef Lausteen het volgende:
[..]
ja, wat wil je nou
die lucht krijg je echt niet zomaar uit de auto, als er echt lang in gerookt is is het overal ingetrokken, in het dash, het stuur, stoelen, vloerbedekking etc. Idd klacht indienen bij de leasemaatschappij en dan professioneel laten reinigen.
stel je niet aan, azijnpisserquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef $tranger het volgende:
Ach, wat is het leven toch naar, luchtverfrissertjes waar je ziek van word, beetje sigaretten rook waar je ziek van word, dat je niet ziek word van je eigen gejammer.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef garnage-patrick het volgende:
ow kut, nog ff erbij zetten hoe.
naja bijna complete interieur vervangenvoor een beter / luxer / mooier interieur.
maarja, dat gaat niet op voor leasebak, je heb wel van die middeltjes ervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |