Maar dan moet je best veel jus maken en best lang wachten tot het gestold is toch?quote:
Nice tip! Ik speel het door aan mijn moeder (die maakt ook altijd sauspannen vol jus, en ik zie ondertussen mijn broertje met de dag breder wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Nee je hoeft niet extra veel te makenEn ja, je zult het wel af moeten laten koelen, dat kost even tijd.
Even je uit de droom helpen: je gaat gezellig uiteten en hapjes eten. Dus nee, liefde is niet goed voor de lijnquote:Op maandag 5 februari 2007 17:35 schreef kless het volgende:
Wat mij een mooie manier van afvallen leek...
Verliefd worden (zo dus eten verwaarlozen en al helemaal geen oog meer voor snoepgoed)
Dat dat dan ook nog eens wederzijds is. En daarna dan ook nog eens de kilos er af vrijen.
om hem nog verder uit de droom te helpen. doordat je je eindelijk goed voelt bij iemand, en je (voor je gevoel, niet meer hoeft te letten op alles wat je eet) kom je ook nog eens 20 kilo extra aan ( bijna 40 bij mij, maar vind mijn vriendje nog steeds lief hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Even je uit de droom helpen: je gaat gezellig uiteten en hapjes eten. Dus nee, liefde is niet goed voor de lijn.
was vroeger als puber honger lijden ja, tot het extreme, maar daar was ik al overheen, was op het minimale gewicht en kwam geen kilo'tje aan ook al at ik elke dag friet met majo en een frikandel speciaal. en toen vriendje kwam toen kwamen de kilo's er wel bij,gewoon omdat je je goed voelt.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:55 schreef kless het volgende:
ik voel me niet goed, mn broeken zitten (TE) strak, ik heb een buik ala mn baby/peuterkiekje en die zit in de weg, Als ik iets naast me van de grond wil pakken voel ik mn eigen in mn zij dubbel rollen.
Die kg vetjes moeten weer weg. Want ze zitten in de weg.
*toen ik rookte lette ik ook niet op wat ik at/dronk*
stelletje dromenjatters...
en kless schrikt er van dat *vrouwen honger willen lijden tot ze hun liefde vinden?*
Hmm, ik had wel 3 glazen cola gedronken gisteren. Hopen dat ze maar weer snel verdwijnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vocht - ik heb vaak enorme dorst na chinees, door die kruiden en sausjes, waardoor ik heel veel water ga drinken. Morgen ben je wss al veel van die 1,3 kilo weer kwijt
Om 4 uur 's nachts een grote friet oorlog, kipcorn, frikandel speciaal en een kaassouflé bestellenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef gothic-blackie het volgende:
en ik ken dat studentenleventje: geen patat na het uitgaan, afblijven daarvan, gewoon na het uit gaan je bed in duiken!
Oh Liejannuh, ik ben ook trots op jequote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Liejannuh het volgende:
En ik ben zo trots op mezelf, want ik heb gister meegedaan aan een cross en ik heb 'm uitgelopen en ben niet eens allerlaatste geworden!!!![]()
Maar ik ga wel wat fanatieker trainen, want ik wil eind maart de 5 km ruim binnen het half uur kunnen lopen.
Borduursters in het topicquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
Ik zie hem staan g-b, hij is wel mooi hoor!!!
Ik ben al eens opzoek geweest naar een plaatje van die van mij, maar nog niet gevonden.. Ik ga nog ff zoeken.
hier staat hij, en dan de bovenste, genaamd Eeyore's bounce..
dit is ook de eerste die ik doe die zo groot is hoor, dus het is een uitdaging voor mij..
kless denkt na en.. euh .. nou in groningen euh.. weetje dat je daar euh. Als je weet waar je wezen moet 27/4 kan stappen en vreten?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts een grote friet oorlog, kipcorn, frikandel speciaal en een kaassouflé bestellen![]()
Been thereGelukkig mogen de cafetaria's niet meer tot 5 uur open zijn
Ja, na het stappen even langs de Febo, die was altijd lang open..quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef kless het volgende:
[..]
kless denkt na en.. euh .. nou in groningen euh.. weetje dat je daar euh. Als je weet waar je wezen moet 27/4 kan stappen en vreten?
Eerder was het na het stappen bij mij thuis frituren. Maar dat gebeurt al een paar jaar nietmeer.
Ja dat weet ik, na een weekend Groningen ben ik altijd 3 kilo zwaarderquote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef kless het volgende:
[..]
kless denkt na en.. euh .. nou in groningen euh.. weetje dat je daar euh. Als je weet waar je wezen moet 27/4 kan stappen en vreten?
Eerder was het na het stappen bij mij thuis frituren. Maar dat gebeurt al een paar jaar nietmeer.
Sjeeees, wat dom van me! Thanks voor de tip!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Omdat je hem tussen [img] zet in plaats van tussen [url]En dat [url] kun je zelfs nog weglaten ook
ga je hem dan niet zelf afmaken troel? zou voor mij namelijk wel iets speciaals zijn. weet natuurlijk de omstandigheden niet, maar misschien samen met je moeder of iets dergelijks.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Borduursters in het topic
Mijn moeder is jaren geleden voor mij begonnen aan een wandkleed van Peter Rabbit, maar helaas is dat nooit afgemaakt door omstandigheden. Erg jammer, want ze was al best ver en heeft er bloed, zweet en tranen inzitten!
`quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, na het stappen even langs de Febo, die was altijd lang open..
Maar dat is alweer lang geleden voor mij....
Nee, als ik hem zelf zou afmaken zou het ding superlelijk worden. Ik heb totaal niets met borduren zelf. Ik zal mijn moeder eens vragen waar het ding nu ligt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ga je hem dan niet zelf afmaken troel? zou voor mij namelijk wel iets speciaals zijn. weet natuurlijk de omstandigheden niet, maar misschien samen met je moeder of iets dergelijks.
Euh.. kan dat niet beter andersom? eerst ontbijten en dan pas dingen gaan doen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
vanmorgen voor het ontbijt nog 10km gefietst en halve kilometer gelopen
vanavond maar weer een uurtje fitness
Klinkt leuk Omearosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:15 schreef omearos het volgende:
-1,4 kg![]()
Nu maar snel van die verkoudheid afkomen zodat ik weer goed kan sporten
Ik heb me trouwens ingeschreven voor de ladiesride van Leontien van Moorsel, dit jaar 2x (Zwolle en Den Bosch) De afgelopen 2 jaar heb ik ook meegedaan en dat is best leuk, het vervelende is dat ik dat vele fietsen na die dag niet lang volhou ondanks mijn goede voornemens na zo'n fietstocht
Ik fiets genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef omearos het volgende:
Ga je met mij mee![]()
en vantevoren oefenen
Wokken met kerrie en ananasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef ymme het volgende:
Vanavond eten we hier witlof.
Voor vriendje lief, in de oven met ham en kaas. Maar ik lust dit zelf niet.
Ik zit er dus over te denken, om de mijne in de wok te gooien met wat rijst erbij. Zou ik hier ook iets van tomaat/paprika aan toe kunnen voegen?
Ik haat witlof
* SQ krijgt visioen van man die elke avond braaf zit te wachten aan tafel tot vrouwtje het potje voor 'm neerzet en zegt: vanavond krijg je snijbonen, mopquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:36 schreef Troel het volgende:
Maar als je niet van witlof houdt, waarom dan niet gewoon een klein beetje van wat anders voor jezelf maken.
Als Bert snijbonen krijgt, neem ik altijd gewoon wat anders
Dat wilde ik net ook zeggen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een recept op dieet-web gezet voor je, witlofsalade met banaan en mandarijn
Stond toch ook al in het saladetopicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een recept op dieet-web gezet voor je, witlofsalade met banaan en mandarijn
`koffie en bier heb ik geen moeite mee.. maar rauwe witlof(salade) ookal zit het vol met manderijntjes, rozijntjes, en eventueel slasaus.. als ik op zo een stukje kauw... (met ham en kaas uit de oven is wel prima te doen.)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Stond toch ook al in het saladetopic
Maar ik denk dat het dan nog steeds vrij bitter is
Ik ken je voorgeschiedenis niet maar ik zie je vaak posten over dat het niet goed met je gaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een baaldag vandaagamper afvallen en je wel zo klote voelen
![]()
Het afvallen lijkt in verband te staan met het drankje. Morgen naar de internist even mijn verhaal gaan spuien
![]()
bubseltje, misschien wel misschien niet. het is wel zo dat sinds je het drankje gebruikt je meer eten binnen krijgt en houd (voor mijn gevoel) en dat zou een reden kunnen zijn dat je nu minder tot niet afvalt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een baaldag vandaagamper afvallen en je wel zo klote voelen
![]()
Het afvallen lijkt in verband te staan met het drankje. Morgen naar de internist even mijn verhaal gaan spuien
![]()
Dat denk ik idd ook. ben idd op dit moment niet zo happyquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bubseltje, misschien wel misschien niet. het is wel zo dat sinds je het drankje gebruikt je meer eten binnen krijgt en houd (voor mijn gevoel) en dat zou een reden kunnen zijn dat je nu minder tot niet afvalt.
lmnop, niets anders dan RESPECT voor jou zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:05 schreef lmnop het volgende:
ahhh bijna op streefgewicht, ben nu eigenlijk wel blij dat ik geen WLS heb laten doen wat ik voor het afvallen wel overwoogZit nu wel aan een buikwandcorrectie te denken in verband met overtollig vel.
7 maanden! het is wel moeilijk om nu over te schakelen naar meer eten, om niet TE veel af te vallen. ben ook nog steeds een beetje schuw van het eten van dingen die ik normaal altijd heel lekker vond maar de afgelopen 7 maanden niet heb gegeten, maar vanavond eet ik voor het eerst een 50% minder vet pizzaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lmnop, niets anders dan RESPECT voor jou zeg
Geweldig wat goed![]()
Hoe lang heb je er over gedaan?
OMG!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef lmnop het volgende:
[..]
7 maanden! het is wel moeilijk om nu over te schakelen naar meer eten, om niet TE veel af te vallen. ben ook nog steeds een beetje schuw van het eten van dingen die ik normaal altijd heel lekker vond maar de afgelopen 7 maanden niet heb gegegeten, maar vanavond eet ik voor het eerst een 50% minder vet pizza![]()
Al geprobeerd, maar ik kom er niet in...quote:
geen begeleiding (of je moet mijn moeder meetellenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG!Wat goed!
En heb je professionele begeleiding gehad?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef Troel het volgende:
Respect hoor LMNOP. Mogen we een voor en nafoto opnemen in ons Fok!dieetboek?
sorry, beetje ongeduldigquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef Troel het volgende:
wellus!
(Had een klant aan de telefoon en dat had even voorrang)
Maar dan at je eerst wel heel erg slecht, als je zomaar 40 kilo afvalt als je gezonder gaat etenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef lmnop het volgende:
[..]
geen begeleiding (of je moet mijn moeder meetellen), op eigen houtje, ben voornamelijk veel gaan bewegen en gezond gaan eten.
[..]
ik zal als ik tijd heb is een oude foto zoeken (zijn er niet veel van
) en een voor en na foto in het gastvrije subforum plaatsen op dieet-web.
Reminder to self: in een volgend leven terugkomen als man.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef lmnop het volgende:
[..]
geen begeleiding (of je moet mijn moeder meetellen), op eigen houtje, ben voornamelijk veel gaan bewegen en gezond gaan eten.
Haha, ik at heeeel ongezond, heb vooral mijn voeding blijvend aangepast en minder, daarnaast is zondigen voor mij 1 keer in de 3 weken 4/5 biertjes. sporten ongeveer 5 x per week 45 minuten (of minder omdat ik er dan na 35 min geen zin meer in hadquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan at je eerst wel heel erg slecht, als je zomaar 40 kilo afvalt als je gezonder gaat eten
En dan heb je zeker wel elke dag gesport, of niet?
voor eenieder die nog een leuke avond zou willen hebben: dit is zeker weten een aanrader. maar ik zou niet in een van de laatste rangen zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames,heren, ik gaat weg. ff een avondje uit met schoonouders en vriendje. we gaan met zn allen naar hans liberg. heb er nu al zin in. tot morgen
Lekker hoorquote:
Ik zag dat je inderdaad al enorm veel kwijt ben, knap hoor . Hoe lang heb je er over gedaan? En aan dat idee ga je maar snel wennenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:06 schreef Miss_S het volgende:
ja maar vind het toch een rare idee als ik straks een gezond gewicht zou hebben.....
Wij hebben ooit op de 2e rij gezeten bij Tatatata. Heerlijk! De vrouw voor ons moest op een gegeven moment een aantal dingen doen, erg leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
voor eenieder die nog een leuke avond zou willen hebben: dit is zeker weten een aanrader. maar ik zou niet in een van de laatste rangen zitten(wij zaten op de derde rang, op de bovenste rij, en konden dus veel dingen niet goed zien) maar als ik vriendje nog een keer zover krijg, en hij speelt nog een keer ergens in rotterdam, dan ga ik hem wel porren, want het was zo ongelovelijk leuk. en elke show moet volgens liberg zelf weer anders zijn.
Ik vind het geweldig voor jequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
in 2002 heb ik besloten te gaan afvallen en de jaren daarna ging er steeds wel iets af maar de laatste half jaar is er ongeveer 12 kilo afgegaan
laat me raden, het interactief pianoconcert? deed hij gisteravond ook, als toegiftquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben ooit op de 2e rij gezeten bij Tatatata. Heerlijk! De vrouw voor ons moest op een gegeven moment een aantal dingen doen, erg leuk!
Nee, dat was niet in die show. Het ging om een muziekstuk waar Cm bij stond (tja, en ik gok dat als je niets met muziek hebt, dat je dan inderdaad gewoon met centimeter komt). En daar ging hij vervolgens op door.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
laat me raden, het interactief pianoconcert? deed hij gisteravond ook, als toegift
lol jup. als je nog eens terug wil kijken. op www.hansliberg.nl heeft hij wat voorproefjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat was niet in die show. Het ging om een muziekstuk waar Cm bij stond (tja, en ik gok dat als je niets met muziek hebt, dat je dan inderdaad gewoon met centimeter komt). En daar ging hij vervolgens op door.
Het leukste vond ik nog toen hij Balkenende nadeed:
Norman oehoehoehoeheohe Waarden oehoehoehoeheoehoe
Op het liedje Norman
Ik viel na 10 minuten spinning half-dood van die fiets af. Daarbij was mijn achterwerk veel te groot voor die kleine zadeltjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:15 schreef blue_funk het volgende:
Hebben jullie ervaring hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |