Kankerhuiliequote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef C2C het volgende:
[..]
die kut hagenezen hebben gezorgt voor dikke rellen hiero
Kan jij serieus niet is gebanned worden? want ik wordt 't serieus gewoon een beetje zat, jij en jouw gezeik en gelul.quote:
homoquote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan jij serieus niet is gebanned worden? want ik wordt 't serieus gewoon een beetje zat, jij en jouw gezeik en gelul.
Ga je ballen en je tupperware wassen kankermogoolquote:Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef mister_dog het volgende:
He kk kneus, je bent gewoon keihard flikker
Roep eens iets over mijn voertuig?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga je ballen en je tupperware wassen kankermogool![]()
Ga van een berg af fietsenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef Devolution het volgende:
[..]
Roep eens iets over mijn voertuig?Ik ben nog niet aan de beurt geweest
![]()
jawat?quote:
Klopt, het ziet er ook fucking simpel uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Wheelies op een strak afgestelde tomos zijn niet lastig, achterop de buddy zitten en even aan je stuur rukken.
te hoog stationair.. of valse lucht.. wat heb je procies veranerd?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef Ferrox het volgende:
wat is er mis met mn 29 jaar oude vriendin?![]()
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:49 schreef B_BOY het volgende:
goeiesmorges
man! wat doe jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:24 schreef TheSorrow het volgende:
Tomos ftw!
Ik rij altijd op die van mn ma rond, met tasjes eropIn Papendrecht hebben er ook een stuk of 4 een Tomos, en die boekken overal wheelies zoals ze dat zelf uitdrukken
Maar wel lauw
![]()
Uitbreken als een gekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat rijdt kut he, achterkant zwenkt alle kanten op.![]()
ik heb niks veranderd, ik heb alleen mn carb er af gehaald om em ff schoon te makenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
te hoog stationair.. of valse lucht.. wat heb je procies veranerd?
ooit opgevallen hoevaak mijn msn status 'werken' is?quote:
precies.. en ons maar niet verkopen voor een vriendenprijsjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:18 schreef Ferrox het volgende:
en dimi, volgens mij werk je helemaal niet maar ben je deal je gewoon
anders kom je nooit aan zoveel geld![]()
ik heb is 35 geboekt met gebroken ketting..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Sloavink het volgende:
Wat ik nou meemaakte.
Fietste zo naar een stoplicht, sprong op rood. Komt een Zundapp naast me staan. Ik zo denken ''vette shit!''. Stoplicht springt op groen, rijdt hij weg.. licht ze halve achterband eraf en slingert ie van de ene kant van de weg naar de andere. En hij boekt gewoon 35 daarmee!Toen dacht ik zo '' omgbbq ''.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb is 35 geboekt met gebroken ketting..![]()
dan kun je hard lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik heb toen gezien hoe een ketting blokkeerde op zon 75 kmphquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tis dat hij hem net kon houden anders had hij vol in mijn flank gezeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik heb toen gezien hoe een ketting blokkeerde op zon 75 kmph
Niet grappig![]()
Het is nog altijd beter dan lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef Sloavink het volgende:
Ja.
Ik wist ook niet hoe hij daarop kon rijden, die gast stond zo met allebei ze benen op de grond, en af en toe schakelen. Echt waus.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:18 schreef Ferrox het volgende:
en dimi, volgens mij werk je helemaal niet maar ben je deal je gewoon
anders kom je nooit aan zoveel geld![]()
Dat jou Tomos nou zo std als de pest is en dat je te mieterig bent om 'm op te voerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:02 schreef Geqxon het volgende:
Moet je maar niet zo hard rijden, pruters.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef Sloavink het volgende:
Ben trouwens al geld opzij aan het zetten voor een motor!
neehoor.. ik rij puch.. dus geef nooit op.. gebroken ketting.. hey een stukje ijzerdraad.. *knoei* *knoei*.. voila rijden maarquote:
Is dimlicht, en ik hoef niet per se breed licht, als het maar ver weg en fel schijnt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef fs180 het volgende:
niet echt breed licht..
Er zit een 50 snel cilinder op.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat jou Tomos nou zo std als de pest is en dat je te mieterig bent om 'm op te voeren
Ysselsteyn.quote:
Examensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ysselsteyn.![]()
Limburg dus, je kunt hier evt wel overnachten mocht je willen komen.![]()
17 mei that is, hemelvaart, dus dag erna heb je ook nog vrij enzo.![]()
Die dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Wat zal het zijn, drie tientjes voor het examen en drie tientjes voor het rijbewijs?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
ga meeten met sloavink![]()
ik ben nog eventjes 17 en kom oorspronkelijk uit amsterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |