Kankerhuiliequote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef C2C het volgende:
[..]
die kut hagenezen hebben gezorgt voor dikke rellen hiero
Kan jij serieus niet is gebanned worden? want ik wordt 't serieus gewoon een beetje zat, jij en jouw gezeik en gelul.quote:
homoquote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan jij serieus niet is gebanned worden? want ik wordt 't serieus gewoon een beetje zat, jij en jouw gezeik en gelul.
Ga je ballen en je tupperware wassen kankermogoolquote:Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef mister_dog het volgende:
He kk kneus, je bent gewoon keihard flikker
Roep eens iets over mijn voertuig?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga je ballen en je tupperware wassen kankermogool![]()
Ga van een berg af fietsenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef Devolution het volgende:
[..]
Roep eens iets over mijn voertuig?Ik ben nog niet aan de beurt geweest
![]()
jawat?quote:
Klopt, het ziet er ook fucking simpel uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Wheelies op een strak afgestelde tomos zijn niet lastig, achterop de buddy zitten en even aan je stuur rukken.
te hoog stationair.. of valse lucht.. wat heb je procies veranerd?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef Ferrox het volgende:
wat is er mis met mn 29 jaar oude vriendin?![]()
je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:49 schreef B_BOY het volgende:
goeiesmorges
man! wat doe jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:24 schreef TheSorrow het volgende:
Tomos ftw!
Ik rij altijd op die van mn ma rond, met tasjes eropIn Papendrecht hebben er ook een stuk of 4 een Tomos, en die boekken overal wheelies zoals ze dat zelf uitdrukken
Maar wel lauw
![]()
Uitbreken als een gekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat rijdt kut he, achterkant zwenkt alle kanten op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |