ik heb niks veranderd, ik heb alleen mn carb er af gehaald om em ff schoon te makenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
te hoog stationair.. of valse lucht.. wat heb je procies veranerd?
ooit opgevallen hoevaak mijn msn status 'werken' is?quote:
precies.. en ons maar niet verkopen voor een vriendenprijsjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:18 schreef Ferrox het volgende:
en dimi, volgens mij werk je helemaal niet maar ben je deal je gewoon
anders kom je nooit aan zoveel geld![]()
ik heb is 35 geboekt met gebroken ketting..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Sloavink het volgende:
Wat ik nou meemaakte.
Fietste zo naar een stoplicht, sprong op rood. Komt een Zundapp naast me staan. Ik zo denken ''vette shit!''. Stoplicht springt op groen, rijdt hij weg.. licht ze halve achterband eraf en slingert ie van de ene kant van de weg naar de andere. En hij boekt gewoon 35 daarmee!Toen dacht ik zo '' omgbbq ''.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb is 35 geboekt met gebroken ketting..![]()
dan kun je hard lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik heb toen gezien hoe een ketting blokkeerde op zon 75 kmphquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tis dat hij hem net kon houden anders had hij vol in mijn flank gezeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik heb toen gezien hoe een ketting blokkeerde op zon 75 kmph
Niet grappig![]()
Het is nog altijd beter dan lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef Sloavink het volgende:
Ja.
Ik wist ook niet hoe hij daarop kon rijden, die gast stond zo met allebei ze benen op de grond, en af en toe schakelen. Echt waus.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:18 schreef Ferrox het volgende:
en dimi, volgens mij werk je helemaal niet maar ben je deal je gewoon
anders kom je nooit aan zoveel geld![]()
Dat jou Tomos nou zo std als de pest is en dat je te mieterig bent om 'm op te voerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:02 schreef Geqxon het volgende:
Moet je maar niet zo hard rijden, pruters.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef Sloavink het volgende:
Ben trouwens al geld opzij aan het zetten voor een motor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |