Nee, ik doe ook been/ armspieroefeningen. Pure buikspieroefeningen totaal 2,5 uur per week ofzo. Maar het is volgens mij belangrijker te zorgen dat je je vet kwijtraakt, anders zie je er niks van.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef scrub_nurse het volgende:
3x per week een uur + elke dag n kwartier? dus 3x per week train je dan een uur en n kwartier?
en zijn dat dan alleen buikspieroefeningen?
Dus met ANY buikspieroefening krijg het effect als op dat bikini plaatje..lijkt me niet tochquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef koudhier het volgende:
het verschil op de plaatjes komt niet alleen door hoge of lage buikspieren te trainen sarahD, die vrouw op foto 1 traint haar buikspieren duidelijk al iets langer en intensiever dan de vrouw op foto 2.
Je kan gewoon alle buikspieroefeningen doen zonder bang te hoeven zijn er ineens zoals foto 1 uit te zien
Jij spreekt vast uit ervaring ...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef Little_Angel het volgende:
Lijkt me wel....
Het ligt aan hoe veel vet je nu hebt, hoe je traint en vooral hoe je eet...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil ook dolgraag zo een buikje.. Vraag me alleen af hoe lang het zal duren voordat je zoiets hebt, stel je voor je traint drie keer per week fitniss en krachttraining?
bf%?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:23 schreef Mr.J het volgende:
Zorg eerst maar eens dat je bf% richting 14% gaat.
Buikspieroefeningen zelf zijn overrated.
Dat ze overrated zijn, zou ik niet te hard roepen, maar om een plat buikje te krijgen zul je eerst vet moeten verbranden inderdaad. Als je droog genoeg bent, ga je vanzelf de spieren zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:23 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb wedstrijdatleten gekend die nooit hun buikspieren trainden. De spierontwikkeling kwam dan van zwaar deadliften en squaten.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:53 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Dat ze overrated zijn, zou ik niet te hard roepen
quote:maar om een plat buikje te krijgen zul je eerst vet moeten verbranden inderdaad. Als je droog genoeg bent, ga je vanzelf de spieren zien.
Cardio!!!1
Inderdaad... En dat is pas 3000000 keer gezegd volgens mij.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:23 schreef Mr.J het volgende:
weten jullie misschien ook google?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weten jullie misschien ook beenspieroefeningen?
Ja maar het is ook fijn om ervaringen van mensen te lezen.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
weten jullie misschien ook google?
Dus je vist naar ervaringen door te vragen of iemand nog oefeningen weet?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook fijn om ervaringen van mensen te lezen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weten jullie misschien ook beenspieroefeningen?
Dat deed ik eerst ook, maar nu doe ik er nog maar 20 maar dan op zo'n wijze dat het veel inspannender is en dat ik de volgende dag wel spierpijn hebquote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef boekenworm het volgende:
Ik doe zelf elke dag vijf setjes van honderd
(honderd recht
vijftig schuin de ene kant op en vijftig de andere kant op
honderd "fietsend"
vijftig met het ene been recht omhoog en de ander laag boven de grond en de andere kant
en eindig met honderd recht)
Mag niet klagen over mijn buik
Zonder gewicht staat zo gay. Maar goed, deze dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef Ska-te het volgende:
Hahahaha wat een foto
Waarom zo gruwelijk veel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef boekenworm het volgende:
(honderd recht
honderd "fietsend"
vijftig met het ene been recht omhoog en de ander laag boven de grond en de andere kant
Ik ben geen Swarzenegger ofzo, laat dat duidelijk zijn, maar zo ga je er niet komen... Je spieren zijn nu gewend om dat dagelijks te doen. Ze zullen daar dus echt niet verder van groeien... Probeer het eens zwaarder met minder herhalingen. Ga 45 graden schuin achterover liggen, kom omhoog, bíjna naar beneden (niet helemaal), weer omhoog, helemaal naar beneden. Doe dat eens 3x10quote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef boekenworm het volgende:
(honderd recht
honderd "fietsend"
Idd, spanning op de buik houden, niet met je handen aan je nek trekken, rug niet kromtrekken en kin omhoog dus naar het plafond kijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ben geen Swarzenegger ofzo, laat dat duidelijk zijn, maar zo ga je er niet komen... Je spieren zijn nu gewend om dat dagelijks te doen. Ze zullen daar dus echt niet verder van groeien... Probeer het eens zwaarder met minder herhalingen. Ga 45 graden schuin achterover liggen, kom omhoog, bíjna naar beneden (niet helemaal), weer omhoog, helemaal naar beneden. Doe dat eens 3x10
Volgens mij heb ik bijna 100 keer gelezen en gehoord (okay ik overdrijf een klein beetje) dat je op het moment van spierbelasting juist beter kunt uitademen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
En vooral heeeeel rustig aan. Adem inhouden als je spieren worden belast helpt ook vaak, sommige mensen kunnen zo veel meer kracht zetten.
Klopt, dat staat ook vast meer dan 100 keer geschrevenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bijna 100 keer gelezen en gehoord (okay ik overdrijf een klein beetje) dat je op het moment van spierbelasting juist beter kunt uitademen.
En volgens mijn nederige opinie () is dat ook mijn ervaring.
Je belast je spieren continu. Althans, da's wel de bedoeling.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
En vooral heeeeel rustig aan. Adem inhouden als je spieren worden belast helpt ook vaak, sommige mensen kunnen zo veel meer kracht zetten.
Dat doe ik driemaal in de week in de sportschool. Dit is alleen onderhoud thuis.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook, maar nu doe ik er nog maar 20 maar dan op zo'n wijze dat het veel inspannender is en dat ik de volgende dag wel spierpijn heb. Ik wissel nu met veel meer oefeningen af en dat kan ik echt aanraden omdat je dan sneller vooruitgang boekt. Dus ook planken, en met je benen onder een verschillende hoek crunches doen train je al je buikspieren en niet alleen de bovenste of onderste
.
Is niet gruwelijk, maar lekker. En goed voor mijn buik. En op het moment dat het geen effect meer heeft gaat het aantal omhoog en andere oefeningen.quote:
Cardio, plaatselijk vet verbranden kan niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand ook oefeningen waar je dikke kuiten dunner mee krijgt?
Lokaal zoutzuur injecteren. Suc6.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand ook oefeningen waar je dikke kuiten dunner mee krijgt?
Hangt ervan af. Als je verder blij bent met je lichaam en je hebt geen zin om te gaan 'vermageren' kun je beter wat buikspieroefeningen gaan doen zo nu en dan. Door de spieren die je dan ontwikkelt zal je buik toch wat minder slap gaan worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef vliegtuigje het volgende:
Vraagje. Ik ben het afgelopen jaar ofzo niet aangekomen, maar mijn buik is opeens wel véél 'slapper' geworden. Waarschijnlijk komt dit omdat ik van 20km per dag goed doorfietsen naar 5 km per dag op een slakkengangetje ben gegaan. Verder deed ik toch al niet aan sport.
Nou vraag ik me af of dat 'slappe' weg te krijgen is door buikspieroefeningen. Of is het een beter idee om gewoon af te vallen?
Mwah, zo'n ramp is het verder ook niet ,maar het zag er eerst strakker uit en dat vond ik raar omdat ik niet echt verdikt wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als je verder blij bent met je lichaam en je hebt geen zin om te gaan 'vermageren' kun je beter wat buikspieroefeningen gaan doen zo nu en dan. Door de spieren die je dan ontwikkelt zal je buik toch wat minder slap gaan worden.
Als je redelijk doorfietst ga je toch vanzelf een techniek ontwikkelen waarbij je je buikspieren ook aanspreekt. Til je been maar eens op en voel maar aan je buik, je spieren spannen zich toch gedeeltelijk aan.... Dat gebeurt dus ook met fietsen als je probeert snel te gaan.
De beste manier is natuurlijk om wat af te vallen en je buikspieren te gaan trainen. Je hebt nu nog even de tijd voor het weer goed strandweer is
Succes in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |