Is het ook niet aangezien de "sleutelturk" natuurlijk ook betaald moet wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
Dus 3 meter leiding van 10 euro, da's 30 euro. Dan 4 slangenklemmen, kostat? Stukje leiding 'dat ie had liggen', ook niet gratis. Stel dat we nu op 50 euro zitten, kostprijs. Dan is 120 euro totaal toch niet gek?.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, neem nog eens 100 euro extra mee maandag, hij gaat stallingskosten in rekening brengen.
Euhm, omdat ik geen autobrug op m'n balkon heb staanquote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef BaraCuda het volgende:
Als je het zelf had kunnen doen, waarom breng je hem dan weg![]()
Materiaalkost kan niet meer dan 40 euro zijn geweest max. Het gaat er mij niet om hoe duur ze zijn, maar dat het niet reeël is. Er zit 90 euro aan arbeidsloon in op iets wat maximaal een half uur had kunnen duren. Nu gun ik iedereen van harte z'n geld te verdienen, maar dan vind ik 180 euro per uur buiten proportie.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:27 schreef patje74 het volgende:
Een bonnetje van de benzine moet hij wel kunnen overleggen lijkt mij. Voor de 120 ballen neemt hij overigens ook de verantwoordelijkheid van de reparatie op zich. Als jij er de volgende dag mee weg gaat en je auto gaat de lucht in omdat de brandstofleiding lek is, krijgt hij het er behoorlijk moeilijk mee.
Ach laat hij in totaal eens op ee ¤55,- aan materiaalkosten komen dan blijft er nog ¤75,- over. Als hij hiervoor een uurtje bezig is geweest (incl. bestellen van materialen enz...) dan is het verschil niet zo groot meer.
Wellicht ben je bij de poot geomen, maar niet heel erg. Voortaan gewoon zelf doen dus. Met dit soort wagens moet je of centen hebben, of handig zijn. (of mazzel hebben)
Sterker nog, ik heb er 2. Maar mocht ik nou echt die intentie hebben dan zou ik er waarschijnlijk niet bij hebben vermeld dat het een 924 was, denk je niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Repeat het volgende:
verkapt - ik heb een porsche - topic.
Een Bovag garage mag dat pas als de auto minimaal 3dagen na de afgesproken datum wordt opgehaald. Die drie dagen mogen dan wel meegerekend worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, neem nog eens 100 euro extra mee maandag, hij gaat stallingskosten in rekening brengen.
Een 924? Daar moest je je 20 jaar geleden al bijna voor schamen.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef Repeat het volgende:
verkapt - ik heb een porsche - topic.
Het is eigenlijk bijna raar, maar mag ik je in ieder geval hartelijk bedanken voor het inhoudelijk reagerenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Bovag garage mag dat pas als de auto minimaal 3dagen na de afgesproken datum wordt opgehaald. Die drie dagen mogen dan wel meegerekend worden.
@TS, zo onredelijk lijkt dat bedrag me niet, sterker nog, het lijkt me nog goedkoop ook![]()
Maar ff een vraagje, flexibele buis voor de brandstofleiding? Da mag nieEr zijn maar een paar punten waarop dat mag bij een auto, en dan moet het zo kort mogelijk zijn. Dus die 3 meter flexibel, gaat je bij de apk de nek kosten ben ik bang.
Niet iedereen rijd 924 omdat ze porsche willen rijden. Je schamen of overdreven trots zijn op je auto is uberhaupt al bevestiging dat je een klein piemeltje hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een 924? Daar moest je je 20 jaar geleden al bijna voor schamen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Maar ff een vraagje, flexibele buis voor de brandstofleiding? Da mag nieEr zijn maar een paar punten waarop dat mag bij een auto, en dan moet het zo kort mogelijk zijn. Dus die 3 meter flexibel, gaat je bij de apk de nek kosten ben ik bang.
De 924 is de meest ondergewaardeerde Porsche ooit!! Zeker in de S uitvoering is het echt een geweldige auto om in de rijden, dankzij de gekantelde in lengte richting achter de vooras geplaatste 2 cilinder en transaxle achterwiel aandrijving heeft een 924 de meest ideale opstelling voor een goede wegligging. Deze heeft de 924 dan ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een 924? Daar moest je je 20 jaar geleden al bijna voor schamen.
Ik vind je ook een zeikerd. 100 euro is 1 uur werken voor een dure garage. Zeg dat deze 60 euro per uur vraagt, 30 euro materiaal kosten, de brandstof..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:38 schreef $tranger het volgende:
Iemand hier nog andere tips en ideeën?
Bij mijn 850 is het ook flexibel. Heel normaal hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Ik weet dat in mn Saab en in de Peu 205 van mn zus gewoon van voor naar achter flexibele slang zit. Nooit wat van gehoord. Volgens mij ben je verkeerd geinformeerd.
Heeft geen zin, toch alleen maar zeikerds op dit forumquote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 924 is de meest ondergewaardeerde Porsche ooit!! Zeker in de S uitvoering is het echt een geweldige auto om in de rijden, dankzij de gekantelde in lengte richting achter de vooras geplaatste 2 cilinder en transaxle achterwiel aandrijving heeft een 924 de meest ideale opstelling voor een goede wegligging. Deze heeft de 924 dan ook.
Ach, een sletje in m'n auto topicquote:
Zeg, pauper, vraag ik ergens in dit topic wat ik volgende keer zou moeten doen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik vind je ook een zeikerd. 100 euro is 1 uur werken voor een dure garage. Zeg dat deze 60 euro per uur vraagt, 30 euro materiaal kosten, de brandstof..
Doe het in het vervolg zelf.
Omdat ik met geen mogelijkheid een brug ter beschikking had op dat moment. Overig onderhoud heb ik samen met een vriend van me gedaan namelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:
ts waarom had je het dan zelf niet gedaan als je achteraf zegt
dat je dat wel kon als je een brug had gehad?
Jij bent de pauper hier, jij huilt om een paar euro.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef $tranger het volgende:
Zeg, pauper, vraag ik ergens in dit topic wat ik volgende keer zou moeten doen?
Beter ga je leren begrijpend lezen, VMBO kutkindquote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent de pauper hier, jij huilt om een paar euro.
Waarom huur je niet gewoon een brug voor een tientje per uur. Vrijwel niemand heeft zo'n ding staan, daarom kun je ze huren.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef $tranger het volgende:
Omdat ik met geen mogelijkheid een brug ter beschikking had op dat moment. Overig onderhoud heb ik samen met een vriend van me gedaan namelijk.
volgens mij is een bedrijf wat wordt aangemerkt als Klusturk niet echt BoVag... maar goed...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Bovag garage mag dat pas als de auto minimaal 3dagen na de afgesproken datum wordt opgehaald. Die drie dagen mogen dan wel meegerekend worden.
Niet alleen op dit forum. Ook hier word je danig afgeplast!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef $tranger het volgende:
Heeft geen zin, toch alleen maar zeikerds op dit forum
Is (bv op de gallerij) vaak geperste slang. Dus binnen en buitenmantel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Bij mijn 850 is het ook flexibel. Heel normaal hoor.
Ontroerend dat je toegeeft dat op ook op dat forum oneindig veel bedplassers zitten. Zeiken, zeiken, zeiken, maar inhoudelijk reageren zit er niet in. Ik heb gelukkig nog eens wat verder gekeken en niet alleen mijn topic is daar het slachtoffer van, dus ik vat het maar niet persoonlijk opquote:Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef geelhoed het volgende:
[..]
Niet alleen op dit forum. Ook hier word je danig afgeplast!
Gratis lesje: Word is hier zonder -t omdat je erachter staat
Jij bent toch degene die op dat andere forum je zo uitgebreid ergert aan de sleutelturk die niet in fatsoenlijk Nederlands kan uitleggen wat ie heeft gedaan ?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef $tranger het volgende:
[..]
En tja, op het moment dat er idd niks zinnigs meer te zeggen is krijg je natuurlijk weer het standaard gezeik over spelfouten. Gelukkig ben ik de enige die spelfouten heeft gemaakt en gelukkig hebben we figuren als jij om me daar op te wijzen.
quote:buiten beschouwing gelaten dat wetenschappelijk is bewezen dat er een intellegentie verschil zit tussen verschillende rassen.
Snap jij het verschil tussen spelfouten maken en niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheersen?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:14 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die op dat andere forum je zo uitgebreid ergert aan de sleutelturk die niet in fatsoenlijk Nederlands kan uitleggen wat ie heeft gedaan ?
Jij kan je probleem niet eens uitleggen in fatsoenlijk Nederlands.
Die sleutelturk past zich aan aan jouw niveau.
Interessant, namelijk prijs en onderhoud geen van alle de reden geweest om deze auto te kopen...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Pumatje het volgende:
moet je ook geen 924 kopen ,die krengen zijn langszaam, reteduur in onderhoud, lelijk en het is niet eens een echte porsche.
Het gekke is dat men in Zuffenhausen dat nooit heeft geweten en sterker nog, dat ook thans nog niet weet. Maar ja, wat weten zij er nou van...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Pumatje het volgende:
en het is niet eens een echte porsche.
Je hebt om een prijsopgaaf gevraagd. Die heb je gekregen. De garage mag nog 20% boven die prijs uitkomen voordat je mag gaan klagen.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:38 schreef $tranger het volgende:
Wordt ik uiteindelijk gebelt, krijg ik te horen dat het 120 euro gaat kosten omdat het speciale leidingen waren. Er van uitgaande dat het dan ook echt superbijzonder was akkoord gegaan. En gister zou ik de auto komen ophalen. Op de bon die ik kreeg stond alleen 130 euro en verder geen specificatie van wat er waaraan is gebeurd...
noem je net 3 merken op waar ik nooit en never een auto van zal willen kopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:35 schreef $tranger het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen spelfouten maken en niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheersen?
[..]
Interessant, namelijk prijs en onderhoud geen van alle de reden geweest om deze auto te kopen...
Weet niet wat je er van weet, maar blijkbaar nogal weinig. De 924 heeft 90% techniek van de volkswagen golf, kever en Audi 100 aan boord. De techniek is simpel en betrouwbaar en de onderdelen over het algemeen goedkoop.
hehe daar gaat het ook lekker!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef geelhoed het volgende:
[..]
Niet alleen op dit forum. Ook hier word je danig afgeplast!
Gratis lesje: Word is hier zonder -t omdat je erachter staat
hij noemt 2 merken en 3 modellen opquote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
noem je net 3 merken op waar ik nooit en never een auto van zal willen kopen.
Overheadkosten moeten gewoon in het werkplaatstarief zitten. Verder is TS akkoord gegaan met die 120 euro telefonisch, dus dan sta je niet echt sterk. Jammer maar helaas en een les voor de volgende keer.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef TSPO het volgende:
Ik zag het volgens mij niet langskomen, maar er wordt alleen maar gepraat over materiaal en loonkosten. Ik denk dat die man ook een ruimte nodig heeft om de klussen heeft, een voorraad heeft, kennis, een administratie heeft blablabla. een bedrijf hebben kost ook geld en daar betaal je ook voor. De zogenaamde overheadkosten.
ps ik heb verder geen verstand van techniek maar als ik hoor dat materiaal 5 tientjes is en loonkosten vor een halfuurtje 45 euro is lijkt totaal 130 euro mij niet heel veel. Het kan vast goedkoper want we blijven nederlands maar aburd lijkt me het niet.
Gewoon pleepapier absorbeert beter...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:
120 euro man, daar veeg ik mijn reet mee af.
je bedoelt audiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:53 schreef leolinedance het volgende:
Best een toffe Porsche hoorVooral in (originele) en nette staat een begerenswaardige auto. Niet zo erg snel, maar een zeer puike wegligging
Post eens een foto, ik ben wel benieuwd! Wat voor Porsche heb je nog meer?
Over die kosten, tsja het is natuurlijk aan de ruime kant. Maar die telefonische overeenkomst van 120 euro heb je wél staan. Dat het uiteindelijk 130 wordt is natuurlijk niet netjes. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar iemand moeilijk over zou doen.
Je zet jezelf weer goed voor lul door te laten merken dat je minimale auto kennis hebt. De 924 zit geen Audi onderdeel op!! De motor is de helft van de 928's v8 zo komen ze aan die 4 cilinder. De 944 zit wel een Audi motor in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Pumatje het volgende:
924 is imo geen porsj.
Hij werd wel bij Audi gebouwd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zet jezelf weer goed voor lul door te laten merken dat je minimale auto kennis hebt. De 924 zit geen Audi onderdeel op!! De motor is de helft van de 928's v8 zo komen ze aan die 4 cilinder. De 944 zit wel een Audi motor in.
Waarom deed men er dan in Neckarsulm een Porscheembleem op?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Pumatje het volgende:
924 is imo geen porsj.
Andersom. De 924 heeft een motor op basis van een Audi blok. De 924s en de 944 hebben de halve V8.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
Je zet jezelf weer goed voor lul door te laten merken dat je minimale auto kennis hebt. De 924 zit geen Audi onderdeel op!! De motor is de helft van de 928's v8 zo komen ze aan die 4 cilinder. De 944 zit wel een Audi motor in.
Ach, knul, wat ben je stoer met je geld teveel. Als je eerst had gelezen had je nu niet hoeven komen patsen dat je een auto hebt die je kleine lulletje compenseert.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:topic.
Hij belt je netjes dat het 120 euro gaat kosten en je gaat akkoord. Het blijkt uiteindelijk 130 euro te zijn en jij gaat janken om een tientje? Jezus zeg... doe het de volgende keer zelf als je zo krenterig bent. 120 euro man, daar veeg ik mijn reet mee af. Dat is echt een koopje. Mijn autorekeningen zijn al gauw het twintigvoudige.
Zoveelste nutteloze post van iemand werkelijk waar niet kan begrijpen waar dit over gaat.quote:
Een uitzonderlijk persoon die de kern van het verhaal snapt, mooi. Overigens is de auto al opgehaald voor 110 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:42 schreef 2cv het volgende:
Telefonische afspraak: voor 120pleuro superspeciale leidingen.
Geleverd: voor 130pleuro 3 meter benzineleiding van 10 pleuro per meter, een paar klemmetjes, een stukje leiding wat er nog lag + de tuid om het er onder te zetten.
Die 2 komen (in mijn ogen) niet overeen. De leidingen zijn niet superspeciaal en hij heeft er, als ik terug ga rekenen, vrij lang over gedaan.
Ben je gepwned/opgelicht/getild/bedrogen/afgetroggeld: ja.
Ben je enormgepwned/opgelicht/getild/bedrogen/afgetroggeld: nee.
Kost het je veel moeite je recht te halen: ja.
Ik kan het me wel voorstellen dat je er niet blij van wordt.
Mijn advies: betalen, auto ophalen en er nooit meer terug komen. Was die garagist wel eerlijk/netjes/enzovoorts geweest dan was je er vast wel terug gekomen. Als je dat niet doet, heeft hij door deze actie een potentiele klant verloren en neem je toch een beetje wraak, al merkt die garagist dat niet/nauwelijks.
De 130 euro was het probleem niet. Maar zoals bijna niemand lijkt te begrijpen wordt mij verteld dat de leidingen 120 euro kosten omdat ze speciaal zijn. Als ik dan aankom en hij geeft toe dat het 40 euro aan materiaal heeft gekost en ik vraag hoe ie dan op 130 euro komt vind ik het jammer dat ik geen antwoord krijg. Hij sprak spontaan geen woord Nederlands meer. Uiteindelijk bij mijn volgende bezoek kreeg ik er heel onverstaanbaar uit dat hij er 3 uur mee bezig geweest. Ik heb gezien hoe de leidingen liepen en dit is gewoon niet mogelijk. Maar goed, ik had m'n specificatie en weet hoe de vork in de steel zit. Omdat ik geen zin meer had in ander langdurig geouwehoer heb ik de auto betaald en kreeg ik ineens maar te horen dat ik nog maar 110 euro hoefde te betalen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:53 schreef leolinedance het volgende:
Best een toffe Porsche hoorVooral in (originele) en nette staat een begerenswaardige auto. Niet zo erg snel, maar een zeer puike wegligging
Post eens een foto, ik ben wel benieuwd! Wat voor Porsche heb je nog meer?
Over die kosten, tsja het is natuurlijk aan de ruime kant. Maar die telefonische overeenkomst van 120 euro heb je wél staan. Dat het uiteindelijk 130 wordt is natuurlijk niet netjes. Maar ik kan me niet voorstellen dat daar iemand moeilijk over zou doen.
Conclusie: jij had een onvoldoende voor begrijpend lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:01 schreef D-FENS het volgende:
Conclusie: Jij laat een Porsche 924 bij de garage achter omdat je zeikt over een tientje?
Porsche garage doet alsof er geen onderdelen meer voor zijn en ze er daarom niet meer aan willen beginnen. Ik zocht gewoon een normale garage in de buurt en toen kwam ik hier uit. Een kennis van me ging hier altijd heen en had er redelijke ervaringen mee. Maar hij kwam ook niet met een rode Porsche Audi Volkswagen aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:08 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso; waarom naar de beun met dit ding?
Zou ik een topic in KLB openen waarom Porsche heeft toegestaan z'n naam aan deze auto te verbinden, jankbal!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef Pumatje het volgende:
924 is imo geen porsj.
Daarom dacht je: ik rakel dit oude topic nog maar eens op?quote:Omdat ik geen zin meer had in ander langdurig geouwehoer
Profetische woorden, blij dat je het afgedaan hebt en dat je je verder het hoofd er niet meer over breekt. Zou toch al te zot worden he, als je wekenlang gefrustreerd raakt van zo'n sleutelturk voor twee tientjes.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef $tranger het volgende:
...
Het is voor mij verder afgedaan, ga d'r geen woorden meer vuil aan maken.
In de garage bedoel je, mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:11 schreef Meh7 het volgende:
Wat een zielige aap.
Blablablaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef $tranger het volgende:
[..]
Ach, knul, wat ben je stoer met je geld teveel. Als je eerst had gelezen had je nu niet hoeven komen patsen dat je een auto hebt die je kleine lulletje compenseert.
Wat voor een noob ben je dan...quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
BlablablaHet doet zeker pijn dat je door 99% van de users in dit topic uitgelachen wordt? Zielepiet. Koop een fiets, dan hoef je niet te janken over 10 euro - die fiets is waarschijnlijk nog sneller ook dan dat barrel met 4 wielen.
zout op naar dat uit elkaar vallend rotland van je dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 04:35 schreef StefanP het volgende:
Tenzij je vooraf een contract tekent met een afgesproken prijs heb je geen poot om op te staan. Zeiken over een tientje meer is wel zo triest (had TS dat ook gedaan als het een tientje minder was?). Dan kun je beter maar nooit van je leven meer naar een garage gaan, een verbouwing laten doen aan je huis of zelfs maar een pond gehakt kopen, want dat gaat allemaal op dezelfde manier.
Voor ongeveer 1600 euro mag ie weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:32 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Voor hoeveel staat die rooie te koop?
Klopt welquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:45 schreef DrDarwin het volgende:
pfffff... Duitse auto's ......
Veredelde Käfers zijn het.
met 1 post jezelf nog meer voor lul zetten dan de TS. Knapquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:topic.
Hij belt je netjes dat het 120 euro gaat kosten en je gaat akkoord. Het blijkt uiteindelijk 130 euro te zijn en jij gaat janken om een tientje? Jezus zeg... doe het de volgende keer zelf als je zo krenterig bent. 120 euro man, daar veeg ik mijn reet mee af. Dat is echt een koopje. Mijn autorekeningen zijn al gauw het twintigvoudige.
Ach, meneertje is nog steeds boosquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Ze hebben in de states toch alles beter, snap niet wat hij hier nog komt doen...
Triester dan wel een porsche willen bezitten maar janken om een verschil op de rekening van 10 euro? Rare schalen hanteer jij.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
met 1 post jezelf nog meer voor lul zetten dan de TS. Knap![]()
toegegeven dat het sneu is maar jouw opmerking dat je met 120 euro je reet afveegt is toch echt nog 10x erger hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, meneertje is nog steeds boos
[..]
Triester dan wel een porsche willen bezitten maar janken om een verschil op de rekening van 10 euro? Rare schalen hanteer jij.
In zoverre dat eigenlijk al die auto's Volks Wagens zijn.. of er nu Audo, Porsche, Seat, Skoda, of weet ik veel wat op staat het blijven Volks wagens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:50 schreef $tranger het volgende:
[..]
Voor ongeveer 1600 euro mag ie weg.
[..]
Klopt wel
Ziitten aardig wat Kever en busonderdelen op, maar maakt dat uit?
Boosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, meneertje is nog steeds boos
[..]
Triester dan wel een porsche willen bezitten maar janken om een verschil op de rekening van 10 euro? Rare schalen hanteer jij.
Ik geloof dat dat een huisschilder uit oostenrijk was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef DrDarwin het volgende:
Op de een of andere manier heeft iemand de wereld wijs gemaakt dat Duitsers de beste auto's bouwen
Ahhhhh...Dolf!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:36 schreef geelhoed het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een huisschilder uit oostenrijk was.
electronica @ een 924/944quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef $tranger het volgende:
Moet nog wel het eea aan gebeuren. Elektronica moet wat nagekeken worden e.d.
Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef DrDarwin het volgende:
Op de een of andere manier heeft iemand de wereld wijs gemaakt dat Duitsers de beste auto's bouwen en dat Porsche een sportwagen is. Dat is natuurlijk niet zo
Dacht dat Donkervoort dat was? Of zijn ze weer ingehaald?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...
Mag ik nog even vragen waar jij in rijdt (laat het een Jap zijn, dan kan heb ik weer wat te lachen)?
Wat zeg ik nou...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef 2cv het volgende:
Een Jap is een KUT product (Kwalitatief Uitermate Treffend) maar tevens vrij van enige vorm van karakter. Ergo: saaie bakken.
Ik bitch niet, ik haal de feiten aan.quote:
Nou, dat sowieso niet... Mening, hooguit...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik bitch niet, ik haal de feiten aan.
Nee clown, want het gaat er om dat alle werk aan een sportauto duur is. Iemand met een lambo jankt toch ook niet over 50 euro meer of minder op de rekening? Voor mijn auto is ook alles duur, en dat is niet eens een porsche (lees: mijn onderdelen zijn stukken goedkoper) dus een rekening van 120 euro is echt een SCHIJNTJE voor zo'n auto. Wel willen maar niet kunnen, lijkt me dus. Snap je het al of moet ik het nog een keer uitleggen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:34 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
toegegeven dat het sneu is maar jouw opmerking dat je met 120 euro je reet afveegt is toch echt nog 10x erger hoor
ahaha ik lig er nu nog weer dubbel om![]()
![]()
huhuuh ik ben stefanP en ik woon in de states en mijn auto is kats veul duurder om te repareren sjek mij dan huhuuhuh
Gezien mijn avatar en mijn reactie mag dat toch wel duidelijk zijn lijkt me, anders bent u zo blind dat autorijden wel erg gevaarlijk wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...
Mag ik nog even vragen waar jij in rijdt (laat het een Jap zijn, dan kan heb ik weer wat te lachen)?
Saai ja, en uitermate betrouwbaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef 2cv het volgende:
Een Jap is een KUT product (Kwalitatief Uitermate Treffend) maar tevens vrij van enige vorm van karakter. Ergo: saaie bakken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee clown, want het gaat er om dat alle werk aan een sportauto duur is. Iemand met een lambo jankt toch ook niet over 50 euro meer of minder op de rekening? Voor mijn auto is ook alles duur, en dat is niet eens een porsche (lees: mijn onderdelen zijn stukken goedkoper) dus een rekening van 120 euro is echt een SCHIJNTJE voor zo'n auto. Wel willen maar niet kunnen, lijkt me dus. Snap je het al of moet ik het nog een keer uitleggen?
Die Donkervoort is geen productieauto, maar een op een productieauto (althans: een prototype) gebaseerde auto die geheel werd afgesteld voor gebruik op de openbare weg. Maar zelfs dan is deze al weer voorbij gestreefd door Radical.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef MikeyMan het volgende:
Dacht dat Donkervoort dat was? Of zijn ze weer ingehaald?
Ik ben onschuldig... Maar als je wil trappen tegen VAG en haar grootaandeelhoudster, dan moet je van goede huize komen. In de stal zit de Veyron, de Carrera GT, de Murcielago, de RS4, Bentley, enz. Zet dat eens naast een 350Z, een RX-8, een dure Toyota, sorry: Lexus...quote:Enneh... Niet bitchen op jappen he...![]()
Nou, het lijkt mij niet dat je een prototype rijdt. Het zal dan wel een gewone metsubsidie zijn, wat ik al vermoedde. Nou, dan kun je als je het mij vraagt beter je waffel houden over Porsche.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:43 schreef DrDarwin het volgende:
Gezien mijn avatar en mijn reactie mag dat toch wel duidelijk zijn lijkt me, anders bent u zo blind dat autorijden wel erg gevaarlijk wordt.
Vertel eens: wat heeft het ermee te maken dat de Ring op Duits grondgebied ligt? De Japanse autoindustrie stelt daar haar topproducten ook af...quote:Dat er Duitsers heerschen op een Ring die op Duits grondgebied ligt is natuurlijk erg belangrijk voor statussymboolhouders, ik heb gelukkig niet veel last van tekortkomingen en overcompenseren hoeft dan ook niet.
Laat dat betrouwbaar zijn nu net niet gelden voor Metsubsidie... Saai wel hoor...quote:Saai ja, en uitermate betrouwbaar.
:haha:quote:Er mag gelachen worden.
Tut tut tut.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij niet dat je een prototype rijdt. Het zal dan wel een gewone metsubsidie zijn, wat ik al vermoedde. Nou, dan kun je als je het mij vraagt beter je waffel houden over Porsche.
[..]
Vertel eens: wat heeft het ermee te maken dat de Ring op Duits grondgebied ligt? De Japanse autoindustrie stelt daar haar topproducten ook af...
Als je geen last hebt van tekortkomingen en niets te compenseren hebt, dan zou je ook geen reden hebben om onzin te beweren als Volkswagens zijn voor het volk (dus kennelijk minderwaardig...), Duitse auto's zijn veredelde Käfers, Porsche maakt geen sportauto's, enz. Door dat soort opmerkingen heeft het er toch alle schijn van dat je veroordeeld bent tot het rijden van een Jap en dat je met een verlekkerde blik kijkt naar wat er allemaal aan auto's uit Duitsland komt.
[..]
Laat dat betrouwbaar zijn nu net niet gelden voor Metsubsidie... Saai wel hoor...![]()
[..]
:haha:
Nee, je kan jezelf geweldig mooie auto's veroorloven, maar je kiest voor Japans. Dat kan op zich best (mijnheer Frits (Philips) reed ook in een oude kleine Volvo), maar je doet dit sprookje de das om door zo uit te halen naar Duitse auto's. Als het je echt geen donder uitmaakt, dan kom je niet op een autoforum om over auto's te lullen en zit je al helemaal niet te vitten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:46 schreef DrDarwin het volgende:
Ik kies daar echter niet voor, eerst en vooral omdat ik niet geassocieerd wens te worden met het volk dat zich in BMW's, Mercedessen, Volkswagens, Audi's en aanverwante egotrip-automobielen ophoudt.
Maar wel even Volkswagen kleiner omdat het een auto voor het volk is, wel even onzin uitkramen over Porsche, wel op een forum over autootjes lullen, wel een avatar van een Evo X, enz.quote:Auto's zijn vervoermiddelen, meer niet.
Vreemd,.... ik lees toch een hoop ergernis tussen de regels door.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, je kan jezelf geweldig mooie auto's veroorloven, maar je kiest voor Japans. Dat kan op zich best (mijnheer Frits (Philips) reed ook in een oude kleine Volvo), maar je doet dit sprookje de das om door zo uit te halen naar Duitse auto's. Als het je echt geen donder uitmaakt, dan kom je niet op een autoforum om over auto's te lullen en zit je al helemaal niet te vitten.
Zoals de Duitsers zeggen: "was sich liebt das neckt sich". Waarvan akte!
[..]
Maar wel even Volkswagen kleiner omdat het een auto voor het volk is, wel even onzin uitkramen over Porsche, wel op een forum over autootjes lullen, wel een avatar van een Evo X, enz.
Wie probeer jij voor de gek te houden?
En Jap is een vervoermiddel. Dat ben ik met je eens. Dat is waar Jappen sterk in zijn. Van A naar B en weer terug. Veel plezier ermee. Ik hoop voor je dat jouw dromen ooit mogen uitkomen. Verloochen ze niet, dat geeft geen pas.
En wijn....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t mee vallen hoor, koffie gaat ook 12 keer over de kop in de horeca
Ergenis over onzin die wordt uitgekraamd door iemand bij wie het zou passen als hij een toontje lager zingt ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef DrDarwin het volgende:
Vreemd,.... ik lees toch een hoop ergernis tussen de regels door.
Goh. Ik rij 60.000 kilometer per jaar en ik zie in een jaar nog niets eens twee Porsches met panne langs de weg staan. En dan zag jij ook nog een Ferrari met panne langs de weg... tsjonge. Wat een toeval...quote:Ik kraam trouwens geen onzin uit over Porsche, afgelopen vakantie ben ik er drie langs de kant van de weg voorbijgereden twee met panne, en een die zich in een vrachtwagern had vastgereden.
Nürburgring schrijf je zoals ik het schrijf... En Testarossa is één woord. Dus voordat je over Metsubsidie valt mag je zelf wat preciezer worden. Dat gezegd hebbende, ook Metsubsidie is wel eens op de Ringquote:Mitsubishi (ja... zo schrijf je dat), test trouwens gewoon op hun eigen Okazaki circuit, en niet op de Nurnburgring.
De betrouwbaarste Jap. En de enige die nog een beetje werkt aan de styling. Maar dat ontslaat jou er niet van om niet zo'n grote broek aan te trekken. Immers, in Mazda's rijdt ook "het volk". En het zou mij verbazen als jij niet net zo'n bugerlulletje was als de gemiddelde Golf/Mazda rijder.quote:En ik rij met een Mazda.
Bij mijn auto is dat standaard, dus dat gaat wel lukken.quote:Viel Spass.
Dat ligt eraan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef DS4 het volgende:
Nürburgring schrijf je zoals ik het schrijf... En Testarossa is één woord.
Dan is het de 250 GT Testa Rossa. Maar die zal hij toch echt niet bedoeld hebben...quote:
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is het de 250 GT Testa Rossa. Maar die zal hij toch echt niet bedoeld hebben...
Goed, zonder GT, maar hij bestaat weldegelijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.
Ik noem Dreft ook Drift, dus er zit niet zoveel achter. Ik vermoed dat ik gewoon teveel Knudde heb gelezen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef Duvel het volgende:
Het grapje met het verbasteren van merknamen is nu wel weer leuk geweest hoor. Laat iedereen lekker in zijn waarde, ook FSO rijders, of mensen met een Dacia.
Mijn nederige excuses hoor... de 250 Testa Rossa.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef Argento het volgende:
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |