Wat zeg ik nou...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef 2cv het volgende:
Een Jap is een KUT product (Kwalitatief Uitermate Treffend) maar tevens vrij van enige vorm van karakter. Ergo: saaie bakken.
Ik bitch niet, ik haal de feiten aan.quote:
Nou, dat sowieso niet... Mening, hooguit...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik bitch niet, ik haal de feiten aan.
Nee clown, want het gaat er om dat alle werk aan een sportauto duur is. Iemand met een lambo jankt toch ook niet over 50 euro meer of minder op de rekening? Voor mijn auto is ook alles duur, en dat is niet eens een porsche (lees: mijn onderdelen zijn stukken goedkoper) dus een rekening van 120 euro is echt een SCHIJNTJE voor zo'n auto. Wel willen maar niet kunnen, lijkt me dus. Snap je het al of moet ik het nog een keer uitleggen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:34 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
toegegeven dat het sneu is maar jouw opmerking dat je met 120 euro je reet afveegt is toch echt nog 10x erger hoor
ahaha ik lig er nu nog weer dubbel om![]()
![]()
huhuuh ik ben stefanP en ik woon in de states en mijn auto is kats veul duurder om te repareren sjek mij dan huhuuhuh
Gezien mijn avatar en mijn reactie mag dat toch wel duidelijk zijn lijkt me, anders bent u zo blind dat autorijden wel erg gevaarlijk wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...
Mag ik nog even vragen waar jij in rijdt (laat het een Jap zijn, dan kan heb ik weer wat te lachen)?
Saai ja, en uitermate betrouwbaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef 2cv het volgende:
Een Jap is een KUT product (Kwalitatief Uitermate Treffend) maar tevens vrij van enige vorm van karakter. Ergo: saaie bakken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee clown, want het gaat er om dat alle werk aan een sportauto duur is. Iemand met een lambo jankt toch ook niet over 50 euro meer of minder op de rekening? Voor mijn auto is ook alles duur, en dat is niet eens een porsche (lees: mijn onderdelen zijn stukken goedkoper) dus een rekening van 120 euro is echt een SCHIJNTJE voor zo'n auto. Wel willen maar niet kunnen, lijkt me dus. Snap je het al of moet ik het nog een keer uitleggen?
Die Donkervoort is geen productieauto, maar een op een productieauto (althans: een prototype) gebaseerde auto die geheel werd afgesteld voor gebruik op de openbare weg. Maar zelfs dan is deze al weer voorbij gestreefd door Radical.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef MikeyMan het volgende:
Dacht dat Donkervoort dat was? Of zijn ze weer ingehaald?
Ik ben onschuldig... Maar als je wil trappen tegen VAG en haar grootaandeelhoudster, dan moet je van goede huize komen. In de stal zit de Veyron, de Carrera GT, de Murcielago, de RS4, Bentley, enz. Zet dat eens naast een 350Z, een RX-8, een dure Toyota, sorry: Lexus...quote:Enneh... Niet bitchen op jappen he...![]()
Nou, het lijkt mij niet dat je een prototype rijdt. Het zal dan wel een gewone metsubsidie zijn, wat ik al vermoedde. Nou, dan kun je als je het mij vraagt beter je waffel houden over Porsche.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:43 schreef DrDarwin het volgende:
Gezien mijn avatar en mijn reactie mag dat toch wel duidelijk zijn lijkt me, anders bent u zo blind dat autorijden wel erg gevaarlijk wordt.
Vertel eens: wat heeft het ermee te maken dat de Ring op Duits grondgebied ligt? De Japanse autoindustrie stelt daar haar topproducten ook af...quote:Dat er Duitsers heerschen op een Ring die op Duits grondgebied ligt is natuurlijk erg belangrijk voor statussymboolhouders, ik heb gelukkig niet veel last van tekortkomingen en overcompenseren hoeft dan ook niet.
Laat dat betrouwbaar zijn nu net niet gelden voor Metsubsidie... Saai wel hoor...quote:Saai ja, en uitermate betrouwbaar.
:haha:quote:Er mag gelachen worden.
Tut tut tut.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij niet dat je een prototype rijdt. Het zal dan wel een gewone metsubsidie zijn, wat ik al vermoedde. Nou, dan kun je als je het mij vraagt beter je waffel houden over Porsche.
[..]
Vertel eens: wat heeft het ermee te maken dat de Ring op Duits grondgebied ligt? De Japanse autoindustrie stelt daar haar topproducten ook af...
Als je geen last hebt van tekortkomingen en niets te compenseren hebt, dan zou je ook geen reden hebben om onzin te beweren als Volkswagens zijn voor het volk (dus kennelijk minderwaardig...), Duitse auto's zijn veredelde Käfers, Porsche maakt geen sportauto's, enz. Door dat soort opmerkingen heeft het er toch alle schijn van dat je veroordeeld bent tot het rijden van een Jap en dat je met een verlekkerde blik kijkt naar wat er allemaal aan auto's uit Duitsland komt.
[..]
Laat dat betrouwbaar zijn nu net niet gelden voor Metsubsidie... Saai wel hoor...![]()
[..]
:haha:
Nee, je kan jezelf geweldig mooie auto's veroorloven, maar je kiest voor Japans. Dat kan op zich best (mijnheer Frits (Philips) reed ook in een oude kleine Volvo), maar je doet dit sprookje de das om door zo uit te halen naar Duitse auto's. Als het je echt geen donder uitmaakt, dan kom je niet op een autoforum om over auto's te lullen en zit je al helemaal niet te vitten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:46 schreef DrDarwin het volgende:
Ik kies daar echter niet voor, eerst en vooral omdat ik niet geassocieerd wens te worden met het volk dat zich in BMW's, Mercedessen, Volkswagens, Audi's en aanverwante egotrip-automobielen ophoudt.
Maar wel even Volkswagen kleiner omdat het een auto voor het volk is, wel even onzin uitkramen over Porsche, wel op een forum over autootjes lullen, wel een avatar van een Evo X, enz.quote:Auto's zijn vervoermiddelen, meer niet.
Vreemd,.... ik lees toch een hoop ergernis tussen de regels door.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, je kan jezelf geweldig mooie auto's veroorloven, maar je kiest voor Japans. Dat kan op zich best (mijnheer Frits (Philips) reed ook in een oude kleine Volvo), maar je doet dit sprookje de das om door zo uit te halen naar Duitse auto's. Als het je echt geen donder uitmaakt, dan kom je niet op een autoforum om over auto's te lullen en zit je al helemaal niet te vitten.
Zoals de Duitsers zeggen: "was sich liebt das neckt sich". Waarvan akte!
[..]
Maar wel even Volkswagen kleiner omdat het een auto voor het volk is, wel even onzin uitkramen over Porsche, wel op een forum over autootjes lullen, wel een avatar van een Evo X, enz.
Wie probeer jij voor de gek te houden?
En Jap is een vervoermiddel. Dat ben ik met je eens. Dat is waar Jappen sterk in zijn. Van A naar B en weer terug. Veel plezier ermee. Ik hoop voor je dat jouw dromen ooit mogen uitkomen. Verloochen ze niet, dat geeft geen pas.
En wijn....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t mee vallen hoor, koffie gaat ook 12 keer over de kop in de horeca
Ergenis over onzin die wordt uitgekraamd door iemand bij wie het zou passen als hij een toontje lager zingt ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef DrDarwin het volgende:
Vreemd,.... ik lees toch een hoop ergernis tussen de regels door.
Goh. Ik rij 60.000 kilometer per jaar en ik zie in een jaar nog niets eens twee Porsches met panne langs de weg staan. En dan zag jij ook nog een Ferrari met panne langs de weg... tsjonge. Wat een toeval...quote:Ik kraam trouwens geen onzin uit over Porsche, afgelopen vakantie ben ik er drie langs de kant van de weg voorbijgereden twee met panne, en een die zich in een vrachtwagern had vastgereden.
Nürburgring schrijf je zoals ik het schrijf... En Testarossa is één woord. Dus voordat je over Metsubsidie valt mag je zelf wat preciezer worden. Dat gezegd hebbende, ook Metsubsidie is wel eens op de Ringquote:Mitsubishi (ja... zo schrijf je dat), test trouwens gewoon op hun eigen Okazaki circuit, en niet op de Nurnburgring.
De betrouwbaarste Jap. En de enige die nog een beetje werkt aan de styling. Maar dat ontslaat jou er niet van om niet zo'n grote broek aan te trekken. Immers, in Mazda's rijdt ook "het volk". En het zou mij verbazen als jij niet net zo'n bugerlulletje was als de gemiddelde Golf/Mazda rijder.quote:En ik rij met een Mazda.
Bij mijn auto is dat standaard, dus dat gaat wel lukken.quote:Viel Spass.
Dat ligt eraan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef DS4 het volgende:
Nürburgring schrijf je zoals ik het schrijf... En Testarossa is één woord.
Dan is het de 250 GT Testa Rossa. Maar die zal hij toch echt niet bedoeld hebben...quote:
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is het de 250 GT Testa Rossa. Maar die zal hij toch echt niet bedoeld hebben...
Goed, zonder GT, maar hij bestaat weldegelijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.
Ik noem Dreft ook Drift, dus er zit niet zoveel achter. Ik vermoed dat ik gewoon teveel Knudde heb gelezen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef Duvel het volgende:
Het grapje met het verbasteren van merknamen is nu wel weer leuk geweest hoor. Laat iedereen lekker in zijn waarde, ook FSO rijders, of mensen met een Dacia.
Mijn nederige excuses hoor... de 250 Testa Rossa.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef Argento het volgende:
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |