abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 00:06:52 #101
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46512396
Een Jap is een KUT product (Kwalitatief Uitermate Treffend) maar tevens vrij van enige vorm van karakter. Ergo: saaie bakken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:10:20 #102
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46512492
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef 2cv het volgende:
Een Jap is een KUT product (Kwalitatief Uitermate Treffend) maar tevens vrij van enige vorm van karakter. Ergo: saaie bakken.
Wat zeg ik nou...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 00:36:26 #103
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46513243
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:10 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Wat zeg ik nou...
Ik bitch niet, ik haal de feiten aan.
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:44:06 #104
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46513460
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:36 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik bitch niet, ik haal de feiten aan.
Nou, dat sowieso niet... Mening, hooguit...
©DiscoveryChannel
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 00:54:10 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46513778
Het stukje karakter zou je mat enige fantasie aan kunenn merken als een mening. Verder houdt het op.
pi_46515732
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 08:34 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

toegegeven dat het sneu is maar jouw opmerking dat je met 120 euro je reet afveegt is toch echt nog 10x erger hoor

ahaha ik lig er nu nog weer dubbel om
huhuuh ik ben stefanP en ik woon in de states en mijn auto is kats veul duurder om te repareren sjek mij dan huhuuhuh
Nee clown, want het gaat er om dat alle werk aan een sportauto duur is. Iemand met een lambo jankt toch ook niet over 50 euro meer of minder op de rekening? Voor mijn auto is ook alles duur, en dat is niet eens een porsche (lees: mijn onderdelen zijn stukken goedkoper) dus een rekening van 120 euro is echt een SCHIJNTJE voor zo'n auto. Wel willen maar niet kunnen, lijkt me dus. Snap je het al of moet ik het nog een keer uitleggen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_46516424
Je rijd een Porsche, en dan weet je (of zou je moeten weten) dat dat erg veel geld kost. Bovendien vragen alle dealers al gauw 80 euro inclusief BTW per uur, waardoor een garage al snel weinig onderdelen nodig heeft om aan 120/130 euro te komen...

Met andere woorden: Je wilt dus Porsche rijden, maar er niet voor betalen...
  woensdag 21 februari 2007 @ 07:43:19 #108
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_46516678
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe slecht "echte" sportwagens zijn, aangezien Porsche nog altijd heerst op de Ring...

Mag ik nog even vragen waar jij in rijdt (laat het een Jap zijn, dan kan heb ik weer wat te lachen)?
Gezien mijn avatar en mijn reactie mag dat toch wel duidelijk zijn lijkt me, anders bent u zo blind dat autorijden wel erg gevaarlijk wordt.

Dat er Duitsers heerschen op een Ring die op Duits grondgebied ligt is natuurlijk erg belangrijk voor statussymboolhouders, ik heb gelukkig niet veel last van tekortkomingen en overcompenseren hoeft dan ook niet.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:06 schreef 2cv het volgende:
Saai ja, en uitermate betrouwbaar.

De zelfverzonnen 'hilarische' afkorting van hierboven geeft blijk van weinig fantasie, dat is dan wel in grove tegenstelling tot uw vermoeden van karakter in een door Fransen in elkaar geschroefde verzameling mechanica, plastic en metaal.

Er mag gelachen worden.

(edit: typo)
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:11:13 #109
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_46516839
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 03:07 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nee clown, want het gaat er om dat alle werk aan een sportauto duur is. Iemand met een lambo jankt toch ook niet over 50 euro meer of minder op de rekening? Voor mijn auto is ook alles duur, en dat is niet eens een porsche (lees: mijn onderdelen zijn stukken goedkoper) dus een rekening van 120 euro is echt een SCHIJNTJE voor zo'n auto. Wel willen maar niet kunnen, lijkt me dus. Snap je het al of moet ik het nog een keer uitleggen?

[ Bericht 8% gewijzigd door hamkaastosti op 21-02-2007 08:37:19 ]
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_46517467
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef MikeyMan het volgende:

Dacht dat Donkervoort dat was? Of zijn ze weer ingehaald?
Die Donkervoort is geen productieauto, maar een op een productieauto (althans: een prototype) gebaseerde auto die geheel werd afgesteld voor gebruik op de openbare weg. Maar zelfs dan is deze al weer voorbij gestreefd door Radical.

De Carrera GT voert nog steeds de lijst aan vwb productieauto's zoals iedereen ze kan (kon) kopen. 8 sec. sneller dan de Veyron (!) en 6 sec. sneller dan de Koenigsegg. En 23 sec. sneller dan de beste Ferrari in de lijst...
quote:
Enneh... Niet bitchen op jappen he...
Ik ben onschuldig... Maar als je wil trappen tegen VAG en haar grootaandeelhoudster, dan moet je van goede huize komen. In de stal zit de Veyron, de Carrera GT, de Murcielago, de RS4, Bentley, enz. Zet dat eens naast een 350Z, een RX-8, een dure Toyota, sorry: Lexus...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_46517667
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:43 schreef DrDarwin het volgende:

Gezien mijn avatar en mijn reactie mag dat toch wel duidelijk zijn lijkt me, anders bent u zo blind dat autorijden wel erg gevaarlijk wordt.
Nou, het lijkt mij niet dat je een prototype rijdt. Het zal dan wel een gewone metsubsidie zijn, wat ik al vermoedde. Nou, dan kun je als je het mij vraagt beter je waffel houden over Porsche.
quote:
Dat er Duitsers heerschen op een Ring die op Duits grondgebied ligt is natuurlijk erg belangrijk voor statussymboolhouders, ik heb gelukkig niet veel last van tekortkomingen en overcompenseren hoeft dan ook niet.
Vertel eens: wat heeft het ermee te maken dat de Ring op Duits grondgebied ligt? De Japanse autoindustrie stelt daar haar topproducten ook af...

Als je geen last hebt van tekortkomingen en niets te compenseren hebt, dan zou je ook geen reden hebben om onzin te beweren als Volkswagens zijn voor het volk (dus kennelijk minderwaardig...), Duitse auto's zijn veredelde Käfers, Porsche maakt geen sportauto's, enz. Door dat soort opmerkingen heeft het er toch alle schijn van dat je veroordeeld bent tot het rijden van een Jap en dat je met een verlekkerde blik kijkt naar wat er allemaal aan auto's uit Duitsland komt.
quote:
Saai ja, en uitermate betrouwbaar.
Laat dat betrouwbaar zijn nu net niet gelden voor Metsubsidie... Saai wel hoor...
quote:
Er mag gelachen worden.
:haha:
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:46:37 #112
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_46519384
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, het lijkt mij niet dat je een prototype rijdt. Het zal dan wel een gewone metsubsidie zijn, wat ik al vermoedde. Nou, dan kun je als je het mij vraagt beter je waffel houden over Porsche.
[..]

Vertel eens: wat heeft het ermee te maken dat de Ring op Duits grondgebied ligt? De Japanse autoindustrie stelt daar haar topproducten ook af...

Als je geen last hebt van tekortkomingen en niets te compenseren hebt, dan zou je ook geen reden hebben om onzin te beweren als Volkswagens zijn voor het volk (dus kennelijk minderwaardig...), Duitse auto's zijn veredelde Käfers, Porsche maakt geen sportauto's, enz. Door dat soort opmerkingen heeft het er toch alle schijn van dat je veroordeeld bent tot het rijden van een Jap en dat je met een verlekkerde blik kijkt naar wat er allemaal aan auto's uit Duitsland komt.
[..]

Laat dat betrouwbaar zijn nu net niet gelden voor Metsubsidie... Saai wel hoor...
[..]

:haha:
Tut tut tut.....
Waffel? .... Een beetje met beleid reageren mag ook wel.

Omdat Porsches opgevoerde onbetrouwbare volkswagens zijn en u zich dat persoonlijk aantrekt mag dat voor u nog geen reden zijn om aan Japanse auto's zaken toe te schrijven die niet geheel juist zijn.

In tegenstelling tot wat u de goegemeente graag wilt doen geloven is het niet zo dat Duitse auto's onbetaalbaar zijn voor de gemiddelde Nederlander, ook ik ben prima in staat om in een Duits fabrikaat rond te rijden, ik zou zelfs zomaar een Porsche kunnen kopen....
.
Ik kies daar echter niet voor, eerst en vooral omdat ik niet geassocieerd wens te worden met het volk dat zich in BMW's, Mercedessen, Volkswagens, Audi's en aanverwante egotrip-automobielen ophoudt.

Ik kijk niet op van een Porsches en al helemaal niet likkebaardend, en ik blijf het belachelijk vinden dat er Rolls Royces rondrijden met BMW motoren, dat er nep mini's van BMW zijn die bijna dezelfde afmetingen hebben als een m.p.v. en zo nog wat van die zaken die betrekking hebben op auto's uit Germania.

Auto's zijn vervoermiddelen, meer niet.
pi_46521163
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:46 schreef DrDarwin het volgende:

Ik kies daar echter niet voor, eerst en vooral omdat ik niet geassocieerd wens te worden met het volk dat zich in BMW's, Mercedessen, Volkswagens, Audi's en aanverwante egotrip-automobielen ophoudt.
Nee, je kan jezelf geweldig mooie auto's veroorloven, maar je kiest voor Japans. Dat kan op zich best (mijnheer Frits (Philips) reed ook in een oude kleine Volvo), maar je doet dit sprookje de das om door zo uit te halen naar Duitse auto's. Als het je echt geen donder uitmaakt, dan kom je niet op een autoforum om over auto's te lullen en zit je al helemaal niet te vitten.

Zoals de Duitsers zeggen: "was sich liebt das neckt sich". Waarvan akte!
quote:
Auto's zijn vervoermiddelen, meer niet.
Maar wel even Volkswagen kleiner omdat het een auto voor het volk is, wel even onzin uitkramen over Porsche, wel op een forum over autootjes lullen, wel een avatar van een Evo X, enz.

Wie probeer jij voor de gek te houden?

En Jap is een vervoermiddel. Dat ben ik met je eens. Dat is waar Jappen sterk in zijn. Van A naar B en weer terug. Veel plezier ermee. Ik hoop voor je dat jouw dromen ooit mogen uitkomen. Verloochen ze niet, dat geeft geen pas.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:26:14 #114
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_46522174
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, je kan jezelf geweldig mooie auto's veroorloven, maar je kiest voor Japans. Dat kan op zich best (mijnheer Frits (Philips) reed ook in een oude kleine Volvo), maar je doet dit sprookje de das om door zo uit te halen naar Duitse auto's. Als het je echt geen donder uitmaakt, dan kom je niet op een autoforum om over auto's te lullen en zit je al helemaal niet te vitten.

Zoals de Duitsers zeggen: "was sich liebt das neckt sich". Waarvan akte!
[..]

Maar wel even Volkswagen kleiner omdat het een auto voor het volk is, wel even onzin uitkramen over Porsche, wel op een forum over autootjes lullen, wel een avatar van een Evo X, enz.

Wie probeer jij voor de gek te houden?

En Jap is een vervoermiddel. Dat ben ik met je eens. Dat is waar Jappen sterk in zijn. Van A naar B en weer terug. Veel plezier ermee. Ik hoop voor je dat jouw dromen ooit mogen uitkomen. Verloochen ze niet, dat geeft geen pas.
Vreemd,.... ik lees toch een hoop ergernis tussen de regels door.

Ik kraam trouwens geen onzin uit over Porsche, afgelopen vakantie ben ik er drie langs de kant van de weg voorbijgereden twee met panne, en een die zich in een vrachtwagern had vastgereden.
Overigens stond er ook een Testa Rossa langs de kant met koelingsproblemen ... dat dan weer wel.

Mitsubishi (ja... zo schrijf je dat), test trouwens gewoon op hun eigen Okazaki circuit, en niet op de Nurnburgring.
En ik rij met een Mazda.

Viel Spass.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:31:08 #115
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_46522322
vind t mee vallen hoor, koffie gaat ook 12 keer over de kop in de horeca
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:35:50 #116
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_46522443
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t mee vallen hoor, koffie gaat ook 12 keer over de kop in de horeca
En wijn....
Tot wel veertig keer.
pi_46525102
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef DrDarwin het volgende:

Vreemd,.... ik lees toch een hoop ergernis tussen de regels door.
Ergenis over onzin die wordt uitgekraamd door iemand bij wie het zou passen als hij een toontje lager zingt ja.

Je verwart deze ergenis met persoonlijk aangevallen voelen. Als je goed leest, dan zie je dat ik ook al tegen de onzin t.a.v 924=geen echte Porsche inging. En ik heb geen 924, noch heb ik er ooit een gehad.

Persoonlijk vind ik het wat al te aanmatigend om commentaar op een Porsche te hebben als je een mazda rijdt en droomt van een Metsubsidie Evo. En het wordt enigszins bespottelijk als je desondanks claimt auto's als vervoermiddel te zien en niets anders.
quote:
Ik kraam trouwens geen onzin uit over Porsche, afgelopen vakantie ben ik er drie langs de kant van de weg voorbijgereden twee met panne, en een die zich in een vrachtwagern had vastgereden.
Goh. Ik rij 60.000 kilometer per jaar en ik zie in een jaar nog niets eens twee Porsches met panne langs de weg staan. En dan zag jij ook nog een Ferrari met panne langs de weg... tsjonge. Wat een toeval...

Even voor de goede orde: Porsche scoort in de meeste betrouwbaarheidsstatistieken de nr. 1 positie. En dat al zo lang als ik mij kan heugen. Niet dat het van belang is, het zou voor mij geen koopargument zijn.

Maar je begrijpt hoop ik toch wel dat ik het vooral over jouw "Porsche maakt geen sportauto's" en alle Porsches zijn omgebouwde volkswagens" opmerkingen had? Op jouw leeftijd zou je zo ver mogen zijn.
quote:
Mitsubishi (ja... zo schrijf je dat), test trouwens gewoon op hun eigen Okazaki circuit, en niet op de Nurnburgring.
Nürburgring schrijf je zoals ik het schrijf... En Testarossa is één woord. Dus voordat je over Metsubsidie valt mag je zelf wat preciezer worden. Dat gezegd hebbende, ook Metsubsidie is wel eens op de Ring
gesignaleerd.
quote:
En ik rij met een Mazda.
De betrouwbaarste Jap. En de enige die nog een beetje werkt aan de styling. Maar dat ontslaat jou er niet van om niet zo'n grote broek aan te trekken. Immers, in Mazda's rijdt ook "het volk". En het zou mij verbazen als jij niet net zo'n bugerlulletje was als de gemiddelde Golf/Mazda rijder.
quote:
Viel Spass.
Bij mijn auto is dat standaard, dus dat gaat wel lukken.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:56:15 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_46526778
Het grapje met het verbasteren van merknamen is nu wel weer leuk geweest hoor. Laat iedereen lekker in zijn waarde, ook FSO rijders, of mensen met een Dacia.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:06:21 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_46527069
* leolinedance checkt de TT en OP, en leest daarna de laatste pagina....
pi_46527430
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef DS4 het volgende:
Nürburgring schrijf je zoals ik het schrijf... En Testarossa is één woord.
Dat ligt eraan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46527661
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:20 schreef Argento het volgende:

Dat ligt eraan.
Dan is het de 250 GT Testa Rossa. Maar die zal hij toch echt niet bedoeld hebben...
pi_46527726
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is het de 250 GT Testa Rossa. Maar die zal hij toch echt niet bedoeld hebben...
Dat denk ik ook niet. Aangezien die niet bestaat.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:32:30 #123
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46527743
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef Argento het volgende:

[..]

Goed, zonder GT, maar hij bestaat weldegelijk...
©DiscoveryChannel
pi_46527779
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef Duvel het volgende:
Het grapje met het verbasteren van merknamen is nu wel weer leuk geweest hoor. Laat iedereen lekker in zijn waarde, ook FSO rijders, of mensen met een Dacia.
Ik noem Dreft ook Drift, dus er zit niet zoveel achter. Ik vermoed dat ik gewoon teveel Knudde heb gelezen...
pi_46528123
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef Argento het volgende:

Mijn nederige excuses hoor... de 250 Testa Rossa.
pi_46529460
ontopic aub
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')