Jawel. Kijk op de site maar even bij "outlet" . Maar IRL staat er veeeeel meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Strak wit trappenhuis, bravia aan de muur bij de 6 persoons eettafel, wordt best strak denk
Heb je niet nog wat Harvink meuk staan?![]()
Nee maar wel een mooie lange eettafel met stoelen. Weet je of er daar wat van staat?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel. Kijk op de site maar even bij "outlet" . Maar IRL staat er veeeeel meer.
Thuis hebben we ook nog wel wat staan, maar jullie wilden geen banken toch...?
Stuccenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
Waar is BazzoS eigenlijk gebleven?
Dat staat er altijd wel. Wat is het budget ongeveer...?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie lange eettafel met stoelen. Weet je of er daar wat van staat?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stuccen
Die beunt of hele avonden zwart door en valt thuis kapot neer of hij werkt tot 16:00 en valt dan ook al kapot neer
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
En ik denk dat hij Opa, HansU en Richboy vindt zuigen.
Nou dat afronden was geloof ik toch ook niet helemaal geluktquote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch zonde, opleiding afgerond en dan stuccen...
Ik zal het even in de groep gooien, dat hoor je nog van me.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat staat er altijd wel. Wat is het budget ongeveer...?
Hebben m'n ouders nu ook thuis, supergaaf5 meter tafel
Da's wel zuur...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dat afronden was geloof ik toch ook niet helemaal gelukt
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groep gooien, dat hoor je nog van me.
Volgens mij niet? Hij is gewoon continu aan t werk, hij is zelden nog online.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:04 schreef lipje het volgende:
hij had toch rsi?
verdient genoeg om op je 21e een e36 m3 te kopen schijnbaar, deed een vriend van mn broertje tenminste 2jr geledenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
Wel goed geld verdienen zwart stucadoren![]()
Maarja je moet er maar van houden om elke avond na je werk nog eens te gaan stucen![]()
Collega van me doet het ook, die mag mijn appartement ook doen![]()
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veelquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verdient genoeg om op je 21e een e36 m3 te kopen schijnbaar, deed een vriend van mn broertje tenminste 2jr geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |