Jawel. Kijk op de site maar even bij "outlet" . Maar IRL staat er veeeeel meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Strak wit trappenhuis, bravia aan de muur bij de 6 persoons eettafel, wordt best strak denk
Heb je niet nog wat Harvink meuk staan?![]()
Nee maar wel een mooie lange eettafel met stoelen. Weet je of er daar wat van staat?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel. Kijk op de site maar even bij "outlet" . Maar IRL staat er veeeeel meer.
Thuis hebben we ook nog wel wat staan, maar jullie wilden geen banken toch...?
Stuccenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
Waar is BazzoS eigenlijk gebleven?
Dat staat er altijd wel. Wat is het budget ongeveer...?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie lange eettafel met stoelen. Weet je of er daar wat van staat?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stuccen
Die beunt of hele avonden zwart door en valt thuis kapot neer of hij werkt tot 16:00 en valt dan ook al kapot neer
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
En ik denk dat hij Opa, HansU en Richboy vindt zuigen.
Nou dat afronden was geloof ik toch ook niet helemaal geluktquote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch zonde, opleiding afgerond en dan stuccen...
Ik zal het even in de groep gooien, dat hoor je nog van me.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat staat er altijd wel. Wat is het budget ongeveer...?
Hebben m'n ouders nu ook thuis, supergaaf5 meter tafel
Da's wel zuur...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dat afronden was geloof ik toch ook niet helemaal gelukt
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groep gooien, dat hoor je nog van me.
Volgens mij niet? Hij is gewoon continu aan t werk, hij is zelden nog online.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:04 schreef lipje het volgende:
hij had toch rsi?
verdient genoeg om op je 21e een e36 m3 te kopen schijnbaar, deed een vriend van mn broertje tenminste 2jr geledenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
Wel goed geld verdienen zwart stucadoren![]()
Maarja je moet er maar van houden om elke avond na je werk nog eens te gaan stucen![]()
Collega van me doet het ook, die mag mijn appartement ook doen![]()
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veelquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verdient genoeg om op je 21e een e36 m3 te kopen schijnbaar, deed een vriend van mn broertje tenminste 2jr geleden
Hij ging ook nog 4dgn per week naar school toe, ik vermoedde dat zn pa mee sponsorde, want zijn broertje reed een 325i cabrio...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veel
2.8 V6 4motion met een torssen dif ehquote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veel
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2.8 V6 4motion met een torssen dif eh
Als het zo'n goede vriend van je was had je het wel gevraagd, dus waarschijnlijk is het weer een vage kennis van een kennis die je ooit eens 1 keer gezien hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij ging ook nog 4dgn per week naar school toe, ik vermoedde dat zn pa mee sponsorde, want zijn broertje reed een 325i cabrio...
Was geen vriend van mij, van mn broertje, k sprak em af en toe wel eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het zo'n goede vriend van je was had je het wel gevraagd, dus waarschijnlijk is het weer een vage kennis van een kennis die je ooit eens 1 keer gezien hebt
bevestigdquote:Op zondag 4 februari 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Blijkbaar je verbinding.
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2.8 V6 4motion met een torsen dif eh
Beweerde je laatst niet gratis internet te hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Feb 4 2007 om 16:23:03 UTC+0200)
Download : 57.2 KByte/sec
Upload : 56.1 KByte/sec
Connection : 1044.0 Conn/min
Hier betaal ik dus geld voorZou een 10Mbit verbinding moeten zijn
je ringteen?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:39 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens mij is m'n 1 na kleinste teentje of zwaar gekneust of bijna gebroken![]()
helemaal blauw en pijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |