Jawel. Kijk op de site maar even bij "outlet" . Maar IRL staat er veeeeel meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Strak wit trappenhuis, bravia aan de muur bij de 6 persoons eettafel, wordt best strak denk
Heb je niet nog wat Harvink meuk staan?![]()
Nee maar wel een mooie lange eettafel met stoelen. Weet je of er daar wat van staat?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel. Kijk op de site maar even bij "outlet" . Maar IRL staat er veeeeel meer.
Thuis hebben we ook nog wel wat staan, maar jullie wilden geen banken toch...?
Stuccenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
Waar is BazzoS eigenlijk gebleven?
Dat staat er altijd wel. Wat is het budget ongeveer...?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooie lange eettafel met stoelen. Weet je of er daar wat van staat?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stuccen
Die beunt of hele avonden zwart door en valt thuis kapot neer of hij werkt tot 16:00 en valt dan ook al kapot neer
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
En ik denk dat hij Opa, HansU en Richboy vindt zuigen.
Nou dat afronden was geloof ik toch ook niet helemaal geluktquote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch zonde, opleiding afgerond en dan stuccen...
Ik zal het even in de groep gooien, dat hoor je nog van me.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat staat er altijd wel. Wat is het budget ongeveer...?
Hebben m'n ouders nu ook thuis, supergaaf5 meter tafel
Da's wel zuur...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dat afronden was geloof ik toch ook niet helemaal gelukt
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groep gooien, dat hoor je nog van me.
Volgens mij niet? Hij is gewoon continu aan t werk, hij is zelden nog online.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:04 schreef lipje het volgende:
hij had toch rsi?
verdient genoeg om op je 21e een e36 m3 te kopen schijnbaar, deed een vriend van mn broertje tenminste 2jr geledenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
Wel goed geld verdienen zwart stucadoren![]()
Maarja je moet er maar van houden om elke avond na je werk nog eens te gaan stucen![]()
Collega van me doet het ook, die mag mijn appartement ook doen![]()
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veelquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verdient genoeg om op je 21e een e36 m3 te kopen schijnbaar, deed een vriend van mn broertje tenminste 2jr geleden
Hij ging ook nog 4dgn per week naar school toe, ik vermoedde dat zn pa mee sponsorde, want zijn broertje reed een 325i cabrio...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veel
2.8 V6 4motion met een torssen dif ehquote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je thuis blijft wonen kan veel, heel veel
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2.8 V6 4motion met een torssen dif eh
Als het zo'n goede vriend van je was had je het wel gevraagd, dus waarschijnlijk is het weer een vage kennis van een kennis die je ooit eens 1 keer gezien hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij ging ook nog 4dgn per week naar school toe, ik vermoedde dat zn pa mee sponsorde, want zijn broertje reed een 325i cabrio...
Was geen vriend van mij, van mn broertje, k sprak em af en toe wel eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het zo'n goede vriend van je was had je het wel gevraagd, dus waarschijnlijk is het weer een vage kennis van een kennis die je ooit eens 1 keer gezien hebt
bevestigdquote:Op zondag 4 februari 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Blijkbaar je verbinding.
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2.8 V6 4motion met een torsen dif eh
Beweerde je laatst niet gratis internet te hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Feb 4 2007 om 16:23:03 UTC+0200)
Download : 57.2 KByte/sec
Upload : 56.1 KByte/sec
Connection : 1044.0 Conn/min
Hier betaal ik dus geld voorZou een 10Mbit verbinding moeten zijn
je ringteen?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:39 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens mij is m'n 1 na kleinste teentje of zwaar gekneust of bijna gebroken![]()
helemaal blauw en pijn![]()
Minininininininininiquote:Op zondag 4 februari 2007 18:35 schreef PeuRac het volgende:
weet iemand of TG ergens te streamen is? We hebben hier geen BBC namelijk
Torrents doe ik niet aanquote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef lipje het volgende:
hoezo kan je m niet ergens anders downloaden
Dus je hebt wel een andere optiequote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Torrents doe ik niet aan![]()
Nieuwsgroepen![]()
Nee, m'n achteras ligt er half uit en heb m'n stoel ietsjes verzetquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een andere optie
heb je nou nog gekart van het weekeid?
ik heb niks gemerkt alleen die kut heli bij afloopquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef lipje het volgende:
Bo je zat weer op de eerste rang:
Politie verricht aanhoudingen bij Amsterdam ArenA
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Hugster het volgende:
En ik denk dat hij Opa, HansU en Richboy vindt zuigen.
Meneer maakt ook kennis met studenten licentiesquote:Op maandag 5 februari 2007 13:09 schreef PeuRac het volgende:
LOL, we kunnen hier op school MS Vista downloaden, compleet met registratie codes :´)
Zodra OSX Leopard uit is ga ik lekker Mac'en. Krijg de tering maar met je tachtig Windows versiesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Googolplexian het volgende:
MS Vista draait op het meest ideale systeem (snelste configuratie) langzamer dan XP op de meeste huidige PC's. Ben benieuwd naar benchmarks.
Dan moeten we wel een keer in de middag een lunch meet houden bij de Mac in Hoofddorpquote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef M5 het volgende:
Donderdag een sollicitatiegesprek. Hoofddorp.Gistermiddag pas op gesoliciteerd, vandaag al een afspraak.. zo snel heb ik het nog niet vaak gehad.
Hoi btw
Stond in een torrent op een forum? Lijkt me niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meneer maakt ook kennis met studenten licenties![]()
Mja. Dan is het illegaal en ben je een crimineel.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stond in een torrent op een forum? Lijkt me niet?
Ik ga er ook niet op werken, k heb tot deze zomer op Win98 zitten werken, ging primaquote:Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Googolplexian het volgende:
MS Vista draait op het meest ideale systeem (snelste configuratie) langzamer dan XP op de meeste huidige PC's. Ben benieuwd naar benchmarks.
Voor zover ik wet heb ik jou niet onder gekotstquote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
Als iemand me onderkotst vind ik 'm ook al een boefje hoor.
Als ik daar 'n baan ga krijgen gaan we dat zeker doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef LaCie het volgende:
[..]
Dan moeten we wel een keer in de middag een lunch meet houden bij de Mac in Hoofddorp![]()
En ik weet niet eens wie het is.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Voor zover ik weet heb ik nooit vervelend gedaan tegen BazzoS..
Goede morgen trouwens![]()
Dat kan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand hier of ik mijn vaste internet aansluiting via de WiFi van mn laptop kan delen met mn huisgenoten?
Lijkt me niet zo verstandig met die trage poepverbinding van jequote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand hier of ik mijn vaste internet aansluiting via de WiFi van mn laptop kan delen met mn huisgenoten?
Want je gaat ook voor een keiwauwse Crossa 1.5Dquote:
neuh..quote:Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Want je gaat ook voor een keiwauwse Crossa 1.5D
1. Chief executive floormanager hot/cold bevarage distributorquote:Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:Ik heb al 2 mensen die me een baan hebben aangeboden.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1. Chief executive floormanager hot/cold bevarage distributor
2. Chief executive bikini floormanager mail sorter/distributor
'Een baan'quote:
Ja, 40 uur werken enzoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
'Een baan'
Lekker vaag.
Maar *kusje*kroel*![]()
vertel
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Want je gaat ook voor een keiwauwse Crossa 1.5D
ik vind het een degelijke, vlotte ouwelullenbak.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef M5 het volgende:
[..]
maakt dat wat uit?maar als je 't wilt weten, over 'n kleine 3 maanden 25.
daar rijdt ik nu ook al in. volgens sommigen. maar ik heb werkelijk schijt aan wat andere mensen er van vinden.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik vind het een degelijke, vlotte ouwelullenbak.![]()
ik wil hem best ff voor je verder afraggen, maar je krijgt geen cent.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog wel een ouwelullenbak voor je anders
ik vind t een Baracuda immitatiequote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik vind het een degelijke, vlotte ouwelullenbak.![]()
Als ik een volvo S60 zou kunnen betalen zou ik hem kopenquote:
Wat is het nouquote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik een volvo S60 zou kunnen betalen zou ik hem kopen![]()
Nouja kan hem wel betalen maar het is niet verstandig![]()
saai man.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef M5 het volgende:
[..]
daar rijdt ik nu ook al in. volgens sommigen. maar ik heb werkelijk schijt aan wat andere mensen er van vinden.
overigens ga ik hem niet morgen halen ofzow, maar wel dit jaar nog.
ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krijg ik zomaar autorai mail over een goldcard O-o ik was eig nieteens van plan te gaan..
rammeltjes overstemmen met de radio en alles komt goedquote:
Ik ben sinds een tijdje wijs gewordenquote:
mja, wanneer heb je dat huis gekocht?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben sinds een tijdje wijs geworden![]()
ben tot inzicht gekomen dat ik zuiniger met geld om moet gaan![]()
Dus ben ik nu aan het sparen![]()
versleten banden zijn vervangen en uitlaat zit weer vast gedraaid, lampjes zelf nog ff doen. Dan is het kruisje slaan en hope for the best vrijdagquote:Op maandag 5 februari 2007 19:01 schreef vlad het volgende:
[..]
rammeltjes overstemmen met de radio en alles komt goed![]()
en de hele bodemplaat insmeren met vloeibaar Bitumen
want als een monteur rgens een hekel aan heeft, is het wel van die vieze smurrie op z'n gereedschap
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef LaCie het volgende:
[..]
versleten banden zijn vervangen en uitlaat zit weer vast gedraaid, lampjes zelf nog ff doen. Dan is het kruisje slaan en hope for the best vrijdag![]()
stiekem 1 dag na verloop huidige apk![]()
als mijn slet uit 85, met twee gaten in de bodem, zonder problemen door de apk komt, lukt dat ook wel met jouw bolidequote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef LaCie het volgende:
[..]
versleten banden zijn vervangen en uitlaat zit weer vast gedraaid, lampjes zelf nog ff doen. Dan is het kruisje slaan en hope for the best vrijdag![]()
stiekem 1 dag na verloop huidige apk![]()
ik was gewoon bij een zeik garage eerst, ik maak me nu alleen nog zorgen over de CO uitstootquote:Op maandag 5 februari 2007 19:10 schreef vlad het volgende:
[..]
als mijn slet uit 85, met twee gaten in de bodem, zonder problemen door de apk komt, lukt dat ook wel met jouw bolide![]()
* lipje geeft zakdoekje aanquote:
familie bak en een diesel, kom op dude.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef M5 het volgende:
[..]
198 pk en 410 Nm is niet saai imo.
dat is met een chip, gebaseerd op eerste model S60 D5
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef lipje het volgende:
ah je hebt aircoVandaar dat je twee warmtewisselaars wou
ja ik ben al aan het zoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r komt vast wel iets moois voor terug
toch?
Die kart was voor het appartementquote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, wanneer heb je dat huis gekocht?
en had je ook niet direct een kart aangeschaft?
en wat was dat met een fietscomputer voor dat ding?
en hoe zat dat ook alweer met die kar om het op te vervoeren?
![]()
sparen gaat je goed af![]()
diesel zit ik waarschijnlijk over een tijdje toch wel aan... dus dan maakt de rest ook niet uitquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef LaCie het volgende:
[..]
familie bak en een diesel, kom op dude.![]()
Dat meen je niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik was gewoon bij een zeik garage eerst, ik maak me nu alleen nog zorgen over de CO uitstoot![]()
![]()
of mijn Visa waar de deuren spontaan uit donderenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:10 schreef vlad het volgende:
[..]
als mijn slet uit 85, met twee gaten in de bodem, zonder problemen door de apk komt, lukt dat ook wel met jouw bolide![]()
gasquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
diesel zit ik waarschijnlijk over een tijdje toch wel aan... dus dan maakt de rest ook niet uitof ik moet heel dik gaan verdienen, maar dat zie ik nog ff niet gebeuren.
de vorige keer is ie niet gemeten omdat de uitlaat "lek" was. Iets wat de Kwikshit gratis gerepareerd had voor me dus dat kan nooit iets ernstigs geweest zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat meen je niet?ik ken werkelijk waar niemand die een auto APK heeft afgekeurd vanwege de CO waarde
als ze het niet helemaal haalden, trokken we de snuffelaar wat verder uit de uitlaat
is altijd goed gekomen
![]()
tis een mooie bak hoor maar ik vind het niet stroken met je leeftijd. De Passat ging nog.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
diesel zit ik waarschijnlijk over een tijdje toch wel aan... dus dan maakt de rest ook niet uitof ik moet heel dik gaan verdienen, maar dat zie ik nog ff niet gebeuren.
maat van me heeft net een s60 2.4 140 pk gekocht en zijn Passat ingeruilt bedenk ik me netquote:Op maandag 5 februari 2007 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
bi fuel is er alleen icm met 2.4 140 pk en dat is gewoon te weinig.
*brrr*quote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef LaCie het volgende:
en die gast is 26 maar heeft al wel een vrouw en koter![]()
heet ie hier op het forum toevallig M5?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef LaCie het volgende:
was Kim zo koud?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
heet ie hier op het forum toevallig M5?
Lezenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef LaCie het volgende:
mja.. BMW is te duur, Audi idem dito (als je 'n dikke motor wil), Merc is een no-go, VW kan ook maar de V6 TDI ben ik niet zo weg van. Opel.. heh.. Honda/Nissan/Toyotoy etc. is al helemaal niet mijn smaak. Peugeot/Renault/Citroen is ook een no-go imo. Dus dan blijft er niet zoveel over he.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef LaCie het volgende:
[..]
tis een mooie bak hoor maar ik vind het niet stroken met je leeftijd. De Passat ging nog.
Maar idd je moet het helemaal zelf weten, jij moet er in rijden![]()
Vrouw zou nog kunnen... koter echt niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
heet ie hier op het forum toevallig M5?
inderdaad, daarom heb ik even m'n best gedaanquote:
alleen als ze bruine bonen ... ik maak de zin niet eens afquote:
jammer dat model een beetje betaalbaar is, maar in de Breraquote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
2.4 JTD 20v is wel lekker ja.. maar je weet m'n mening over de 156.
doe dan een 166quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
2.4 JTD 20v is wel lekker ja.. maar je weet m'n mening over de 156.
moet je dit even lezenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrouw zou nog kunnen... koter echt niet.
om er vervolgens nog een GTV grill in te rossen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:34 schreef lipje het volgende:
is een combinatie van de 145/155 en de 147/156 neus
quote:
Dat gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef ThaFreak het volgende:
van passat naar alfa is achteruitgang![]()
Paladijn toch ook?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef ThaFreak het volgende:
van passat naar alfa is achteruitgang![]()
hapquote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef LaCie het volgende:
[..]
je vader belde me net nog om uit te huilen hoe mislukt je bent als italiaan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef LaCie het volgende:
[..]
je vader belde me net nog om uit te huilen hoe mislukt je bent als italiaan.
Het is ook maar voor een half jaarquote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil de komende 5 jaar echt nog geen fulltime baan.
Maar gefeliciteerd enzo.
integratiequote:Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef lipje het volgende:
Ja hij heeft niet eens een Zuid-tirols meisje bezwangerd, was ook niet op Palermo om te rellen.
Dat valt toch zwaar tegen
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hap![]()
jammer dat die zelf ook vw rijdt![]()
weer verkeerdquote:Op maandag 5 februari 2007 19:58 schreef LaCie het volgende:
[..]
oooh... vandaar dat jullie Italie uit geschopt zijn![]()
GOLF!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
Bojo, welk model Volkswagen was bij jou ook al weer favoriet?
de eerste meter na de grens worden die vw's van jullie uitgefikt en gaat de hele familie op een dieet van alleen ALFA bier.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weer verkeerd![]()
we krijgen zelfs nog uitnodigingen + geld om te komen stemmen![]()
Ik weet het, maar ik heb gewoon even een gewenningsperiode van een half uur nodig als ik in een andere auto rijdtquote:Op maandag 5 februari 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
toen zat ik af en toe op de tandjes te bijten... "je mag wel schakelen, t is geen Visa waarvan je elke pk nodig hebt"
Grolsch en niets andersquote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef LaCie het volgende:
[..]
de eerste meter na de grens worden die vw's van jullie uitgefikt en gaat de hele familie op een dieet van alleen ALFA bier.
quote:
mot je danquote:
typisch voor een alfa mensquote:
dat die nog loopt danquote:
ik kan geen talenquote:
maar die opmerking is toch echt een gouden plak waardquote:Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een lul ehKomt ie zelf met het antwoord 4 posts laten
![]()
Ik ken geen Talenquote:
Dat zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef lipje het volgende:
[..]
maar die opmerking is toch echt een gouden plak waard
Ken je Frans?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ken geen Talen
(flauw woordgrapje)
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb gewoon even een gewenningsperiode van een half uur nodig als ik in een andere auto rijdtEn als dat half uur een keer om is, dan ga ik los
Van de verkeerde kant eenrichtingsstraten in rijden en zo
![]()
Overkomt me wel vake rin Leeuwarden btw
kutéénrichtingsverkeer. Lang leve de Lada Niva, lekke rdoor tuintjes rammen als er onverhoot een tegenligger is
wat heb je op het oog?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De mazdasleutel voortaan maar uit het zicht houden en die van mijn circuitbak ook, als degene die ik nu op het oog heb wat is...
Een redelijk goed ogende 944 met historiequote:
Dat soort auto's moet je niet in willen racen, die zijn juist ideaal voor klassiekertochtenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een gare Peugeot 404, net via een tussenpersoon aangeschaft, toch?
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een gare Peugeot 404, net via een tussenpersoon aangeschaft, toch?
Wat moet dat ding kosten?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een redelijk goed ogende 944 met historie
Binnenkort eens bekijken en dan waarschijnlijk vele nachtjes tubben of het nou wel een goed idee is qua aanschaf en onderhoudskosten
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Paladijn het volgende:
een goed idee is qua aanschaf en onderhoudskosten
Hij staat voor 3500, maar wil'm eerst eens van dichtbij bekijken en de onderhoudshistorie zien... ik wacht nu op reactie van de eigenaar.quote:
Dat kost je iig helemaaaal nietsquote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn advies. 2 liter Sierra kopen
verlagen, koni's eronder, leeg strippen.
Wat voor uitvoering (motor)?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij staat voor 3500, maar wil'm eerst eens van dichtbij bekijken en de onderhoudshistorie zien... ik wacht nu op reactie van de eigenaar.
En lexxxSjoewe: Dat is inderdaad het minpunt, de 924 is redelijk betaalbaar, 944 schijnt nogal prijzig qua onderdelen te zijn.
Een mk II uit '85 - 2.5l motor dus, de 2.7l schijnt minder goed te zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor uitvoering (motor)?
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat kost je iig helemaaaal niets
af en toe een ram met een hammer op de startmotor en hij loopt weer![]()
Zit ie ook, maar deze Sierra blijft gewoon doorgaanquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]Rij je er nog wel eens in dan? Ik dacht dat ie half in elkaar zat
Artist Impressionquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat kost je iig helemaaaal niets
af en toe een ram met een hammer op de startmotor en hij loopt weer![]()
Dat zou ik niet willen zeggen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
OUde fordjes gaven zowieso nooit op.
Hehe, rijden zal nog wel lukken inderdaad, maar de APK haal je vast nietquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zit ie ook, maar deze Sierra blijft gewoon doorgaan
laatst zelfs op z'n kant gelegen, dat was wel wat minder moet ik zeggen
maar hij gaat als een zonnetje, en de deuren zijn zelfs weer een beetje uitgedeukt
Verlaagd moest er staanquote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gele PNG koni's
en verbogd?
Je vergeet de stickers die het aantal PK's verdubbelenquote:
Als je de staat had gezien toen ik em had gekocht....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hehe, rijden zal nog wel lukken inderdaad, maar de APK haal je vast niet
Ik heb me voorgenomen minstens twee jaar met de auto te doen, dus ben wat meer geneigd een goed onderhouden auto te halen om een shitload apk-reparaties te omzeilen. Op zich heb ik geen haast me de aanschaf, dus als ik het niet zie zitten kan ik altijd nog verder kijken. Genoeg keus, en een 924 of E30je kan ook altijd nog
Bij onze sierra zorgen daar vooral de politie en samen werken aan de veiligheid stickers aan meequote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet de stickers die het aantal PK's verdubbelen
Zoveel Ali's hebben wij hier niet in het noorden des landsquote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je de staat had gezien toen ik em had gekocht....![]()
keuring via ali, geen probleem![]()
mwah, naar Alkmaar rijden is vanuit Friesland toch niet zo onwijs ver...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoveel Ali's hebben wij hier niet in het noorden des lands
En om bij een stel tokkies met hun autozpeziaalzaak binnen te wandelen
True that, maar toch lijkt het me verstandiger een 'geldige' APK te hebben. Scheelt de GMBH weer wat vangrailquote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, naar Alkmaar rijden is vanuit Friesland toch niet zo onwijs ver...
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
True that, maar toch lijkt het me verstandiger een 'geldige' APK te hebben. Scheelt de GMBH weer wat vangrail
Bij een 924 en evt E30 ook, maar zat er eigenlijk niet echt op te wachten om al het onderhoud zelf te doen (simpelweg geen tijd/zin in en sleutelruimte afwezig). Een 944 is alweer een stap verder, dus dat zal waarschijnlijk alleen maar sleutelen door garages worden. Nou ben ik wel van plan < 7k km per jaar te rijden, dus dan kan de auto in een oldtimer verzekering, elk jaar APK en regulier onderhoud moet dan wel redelijk te doen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Maar als je alles zelf doet, is het wel te doen, met een Sierra dan..
Over een 944 kan ik niets zeggen
huh, woensdag toch pas? torenkraan afbreken?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen bij Alexxxx in de regio aan het werk![]()
Houd vrouwen en kinderen binnen en ramen en deuren gesloten![]()
Perskaart mag je zelf maken, zolang je maar voor een uitgeverij, website of jezelf werktquote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
maar een perskaart lijkt me toffer
Er bestaat geen officiele registratie van perskaarten oid, dus als je iets geloofwaardigs maakt, uitprint, foto erop plakt en plastificeert is het primaquote:Op maandag 5 februari 2007 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook nog een 'perskaart' Dutch Mill Filmworks OID![]()
Werkte perfect in Frankrijk, stelletje pasjes geile wausen daar
Die was echt mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook nog een 'perskaart' Dutch Mill Filmworks OID![]()
Werkte perfect in Frankrijk, stelletje pasjes geile wausen daar
Op beurzen zijn die mensen zo jammer.... Presteer 'ns iets en verdien de VIP/Perstoegang.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Perskaart mag je zelf maken, zolang je maar voor een uitgeverij, website of jezelf werkt![]()
* PeuRac heeft 2 perskaarten zonder ooit maar een artikel geschreven te hebben
Is het normaal dat mensen hier mijn familie aanvallen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
Is het normaal dat mensen hier mijn familie aanvallen?
gokje hoor![]()
OPAAAAAAAAAAAA
Whehehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is het normaal dat mensen hier mijn familie aanvallen?
Onder welke account post croup momenteel weer dan...?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Volgens mij is die gast een Croupouque kloon
Geen idee, maar twee infantiele broers die een heilig schrift willen verkondigen op Fok! voldoen IMHO redelijk aan het profielquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe
Mooitje, die gast is ook leip
[..]
Onder welke account post croup momenteel weer dan...?
En dat is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Volgens mij is die gast een Croupouque kloon
Dat is waar, dat is waar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen idee, maar twee infantiele broers die een heilig schrift willen verkondigen op Fok! voldoen IMHO redelijk aan het profiel
Klinkt als een twisted idioot met teveel tijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Croupouque
Als ik Magna cum laude afstudeer begin je nog te kankeren dat ik niet Suma cum laude ben afgestudeerd of niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
Klinkt als een twisted idioot met teveel tijd.
Zorg eerst maar 'ns dat je uberhaupt afstudeert. Dan praten we verder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik Magna cum laude afstudeer begin je nog te kankeren dat ik niet Suma cum laude ben afgestudeerd of niet?
Zuurpruim.
Nee jij bent al klaar wil je zeggen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zorg eerst maar 'ns dat je uberhaupt afstudeert. Dan praten we verder.
Ah gelukkig, toch nog iets te kankerenquote:En nee, ik zou gaan 'kankeren' dat je waarschijnlijk geen sociaal leven hebt.
Ik ben nog niet klaar; ik heb een sociaal levenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee jij bent al klaar wil je zeggen?
[..]
Ah gelukkig, toch nog iets te kankeren.
En je hoeft kankeren niet tussen aanhalingstekens te zetten want het staat gewoon in de Van Dale.
Al vraag ik me af of je "vrienden" daar ook zo blij mee zijn. Of ben je alleen op internet zo'n held?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar; ik heb een sociaal leven![]()
Er zijn verschillende soorten Fuckie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:56 schreef Fugie het volgende:
een sociaal level is ook zwaar overrated
Opaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:57 schreef _sin_ het volgende:
[..]
En terecht![]()
Is het normaal dat mensen hier mijn familie aanvallen?![]()
Sinds wanneer ben jij zo'n eikel? Geen sex gekregen van je vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of je "vrienden" daar ook zo blij mee zijn. Of ben je alleen op internet zo'n held?
En doe dan niet zo tof met je "dan praten we verder".
Omdat ik je een keer op de feiten wijs, en je niet negeer zoals normaal gesproken ben ik ineens de eikel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n eikel? Geen sex gekregen van je vriendin ofzo?
Fok! Motorclub [SC Deel 650] gratis -SE-XX-quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef _sin_ het volgende:
Even wat anders.. Ik moet voor iemand in het buitenland een motor kopen..
Nu is het geval dat ik die motor dat (niet-EU) land niet inkrijg zonder groene kaart
Kan ik (zonder motorrijbewijs) een motor op naam zetten én verzekeren?
Mag ook een tijdelijke verzekering zijn oid, gaat me puur dat ik een groene kaart heb voor een dag of wat.
De motor gaat dan trouwens mee op een aanhanger of in een bus(je)..
ja nu zonder voetbal en post rondbrengen is het een stuk beterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten Fuckie.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jouw leven, wat bestond uit voetballen, fitnessen, post rondbrengen en zuipen nu niet echt geweldig was nee...
Omdat ik die kroepoek niet verafgood sta ik op een voetstuk?! Ik post normaal, maar zodra 'men' het niet met me eens is heb ik het gedaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik je een keer op de feiten wijs, en je niet negeer zoals normaal gesproken ben ik ineens de eikel?
Kom op man, stap eens van je voetstuk en post normaal mee, of ga anderen vervelen met je gezeik.
Er is toch ook iets van we:rk bijgekomen of niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja nu zonder voetbal en post rondbrengen is het een stuk beter
Ach ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [SC Deel 650] gratis -SE-XX-
Nee, je komt zo over.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat ik die kroepoek niet verafgood sta ik op een voetstuk?! Ik post normaal, maar zodra 'men' het niet met me eens is heb ik het gedaan...
ja zoiets jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is toch ook iets van we:rk bijgekomen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |